Hakutulokset

  1. Härski Kottarainen

    Onkos vähään aikaan ollut kuvaketjua?

    Meidän kissalla on näköjään kaksoisolento :o Siis ihan samannäköinen :D
  2. Härski Kottarainen

    Kauanko kestää 3- vuotisella EI- kausi?

    EIKÄ :kieh: :laugh: :'(
  3. Härski Kottarainen

    Kauanko kestää 3- vuotisella EI- kausi?

    Alkaa usko jo loppumaan. Ihana mahottomaksi vain menee. Kaikki asiat on ei tai empäs. Kysyn/pyydä/käsken niin aina sama vastaus. Sitten hetken kiukkuaa itekseen ja tekee, mitä olen käskenyt tekemään. Mutta siis aina ensin tulee vastaukseksi, EI! Miten ihmeessä reagoisin tuohon? Yritän olla...
  4. Härski Kottarainen

    Onkos vähään aikaan ollut kuvaketjua?

    Tapasitko ne Imatralla? :snotty:
  5. Härski Kottarainen

    Onkos vähään aikaan ollut kuvaketjua?

    Viime kesänä otettu, silloin 2- vuotinen menijä ja tässä toinen, kun on 3- vuotinen taiteilija;)
  6. Härski Kottarainen

    Onko muita jotka ei voi sietää legginsi villitystä? Ja jos pidät niitä kauheuksia, niin miksi?

    Mä en pistäisi sellaisia jalkaani, jonkun paidan tai shortsien kanssa mistään hinnasta! |O Siis niitä näkee nyt valehtelematta joka toisella vastaantulijalla. Tulee vain mieleen, että pitkissä kalsareissa hienot naiset ovat lähteneet kaupungille. Siis jos sellaisia pidät, niin miksi? Mikä...
  7. Härski Kottarainen

    Saisko kuvia teidän postilaatikkotelineistä?

    http://www.aijaa.com/v.php?i=6332737.jpg Tuossa tuo takanta päin :) Siis tuo teline on ollut ennen postilaatikolle. Mieheni keksi sille uuden käytön tuohon mein talon kulmalle :D
  8. Härski Kottarainen

    Ihana toi pöllö :D

    No tuolla alla näky ainakin neljä munaa :D et onkoha niiitä neljä??Korjatkaa jos olen väärässä..
  9. Härski Kottarainen

    Ihana toi pöllö :D

    Tuolla netissä, kun voi katsella :) Jäänyt koukkuun, hyvin menee kahvit alas, sitä katsellessa :)
  10. Härski Kottarainen

    Mitäs tänne nykyisin kuuluu? :)

    Eihä tääl mittää vastata edes :snotty: No mutta ei se mitään, kyl mä kestän :D
  11. Härski Kottarainen

    Mitäs tänne nykyisin kuuluu? :)

    Kertokaas kuumimmat juorut, vai onko niitä :snotty: En oo aikoihin täällä pyörinyt.. Käväissyt vain katselemassa joskus :)
  12. Härski Kottarainen

    Herkistelyä taas tähänkin iltaan!!

    http://www.youtube.com/watch?v=dkNb35rF2kM Eilen sain tavalla, jota en uskonut kuulla, että olen vain kaveri, ja sillä miehellä on toinen.
  13. Härski Kottarainen

    Tämä oli paras joululahja vuosiin :)

    Minun miesystävä oli ettinyt kissojen ja koirien kanssa pitkin meidän kaupunkia ja joka paikassa sanottiin, ei ole.. ja annettiin vaihtoehtoja, mistä mahtais löytää. Lopulta löytyi K- raudasta ja oli viimoinen näytekappale :) ui että :heart: miten ihminen voikin seota kun tuollaisen saa :)...
  14. Härski Kottarainen

    Millon kotihoidontuki maksetaan?

    31 muistaaksein
  15. Härski Kottarainen

    Tämä oli paras joululahja vuosiin :)

    Tuos kuva jutus ei näytä olevan mukana akkuporakonetta, tuos miun salkussa on sellaneki :D tosi söötti pikkuinen porakone joka toimii sähkövirralla tai sillä voi sitä ladata ja siinä on niitä vaihtopäitäkin mukana, ai että :D
  16. Härski Kottarainen

    Tämä oli paras joululahja vuosiin :)

    http://www.riemurasia.net/jylppy/media.php?id=20163 Tuollaisen sain, oon niin onneni kukkuloilla. Juuri muutin lapsen kans kaksistaan ja tuollaisesta on minulle paljon apua tulevaisuudessa ja onhan se aika söötti :)
  17. Härski Kottarainen

    Mitä ostaisitte tällä?

    http://www.s-kanava.fi/valtakunnallinen/asiakaspalvelu_artikkeli?fid=s_ska_basicarticle2_01497.xml sain tuollaisen 50e arvoisen kortin, minun salaiselta kumppanilta ;) käyttäisinkö sen itseeni vai joskus menisin sillä syömään sen miehen kanssa? hmm... toki varmasti ajatteli, että tuollainen...
  18. Härski Kottarainen

    Tuota tuota.. Jos puhelin on ollu pesukonees...

    SE TOIMIIIIIIIIIIIIIII :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :D :D :D :D :D ei miul muuta :xmas:
  19. Härski Kottarainen

    Tuota tuota.. Jos puhelin on ollu pesukonees...

    Joo, patterilla on kuivumassa. Testasin hetki sitten, niin päälle lähti, mutta yläpuolen näppäimet eivät toimineet, muuten näytti ehjältä ja näyttö oli hyvä. Jos se siintä kun antaa vielä kuivua :) toivossa on hyvä elää :whistle:

Yhteistyössä