Hakutulokset

  1. Terter

    Rakas isäni

    Isäni sai aivoinfarktin. Oikeapuolinen halvaus, ei puhu yms. Se järkytti minua, jouduin ottamaan viikoks sairauslomaa. Haluaisin tietää teidän kokemuksista. Onko tuttavasi/sukulaisesi toipunut siitä infarktista? Miten kommunikointi? yms.. Poikani on rakas papalle, poikani ihailee pappaa...
  2. Terter

    Vauvarokko?

    Voiko yli 2 vuotiaalla olla vauvarokkoa? Tänään käytiin neuvolassa näyttämässä poikaani. Kun epäilen että pojallani olis joku rokko. Vaikka avokkini ei ole sitä mieltä ettei ollu mitään rokkoa. Onko hänen näössä jotain vikaa? heh. Mut enterorokkoa ei ollu kuulemma, ku ei ole rakkulat käsillä...
  3. Terter

    Mikä poikaani vaivaa?

    Alkaa jo kyllästyttää tätä. Poikani syö huonosti, onneksi nykyään juo välillä hyvin. Ummetusta taas ilmestyy. Sunnuntaina oli pakko antaa peräruisketta, jotta tulisi kakkaa pois. Kakkasi vielä maanantaina kerran. Mutta nyt ei taas kuulunut, en kohta jaksa tätä. Otolla oli kuumetta...
  4. Terter

    Poikani kipeänä

    Su-illasta lähtien lämpöä pojallani. En ole mitannut lämpöä alussa, näkee kyllä itse ettei poika ole terve, ku on niin kuumeinen ja väsynyt välillä. Vasta eilen ostin korvakuumemittarin, ÄÄH kallis olikin!! Eilen illalla kokeiltiin sillä mittarilla, 37,8 näytti. Tänä aamulla on 37,0. Söi...
  5. Terter

    Lahden/Hollolan äidit

    Heips. Olis kiva tutustua ja tapailla joskus. Mä itse olen viittomakielinen kuuro. Olen 2 vuotiaan pojan äiti, asumme Lahdessa, Riihelässä. Alkaa pikkuhiljaa olla tylsää pysyä kotosalla, poikani käy päiväkodissa puolipäivähoidossa, vaihtuu kokopäiväks vasta kun löydän töitä. Ensi viikolla...
  6. Terter

    Kysymys vaan!

    Minkä ikäisenä siis lapsi voi siirtyä korokeistuimeen (tai miten sitä kirjoitetaan) autossa? Mieleeni tulee se asia, jos sattumalta pitäis mennä taksilla lapsen kanssa, yleensä taksilla ei ole turvaistuinta? Saako laittaa lapselle auton turvavyöt? Ikää olis 2 v. Vai mitä? Täytyykö sit mennä...
  7. Terter

    Tikru-kakku?!!

    Mietin mistä löytyisi hyvä ohje Tikru-marsipaanikakkuun.. Olis kiva kokeilla tehdä itse Tikru-naamaa marsipaanilla kakkuun. Niin tietäisin onnistuisinko tehdä sellaisen kakun pojalleni, jolla on pian synttärit. IIIK.. Jos en onnistu, niin ehkä tilaan sitten tikru-kakun leipomosta. Hmm...
  8. Terter

    Apua..värssy...

    Huomenna on ystävämme hautajaiset. En ole vieläkään kirjoittanut omaan lappuun, haluaisin kirjoittaa jotain siihen kuin pelkästään meidän nimiä. Juu aina viime tipassa teen. Hän, edesmennyt ystävämme, oli nuori mies 39v. (minun ex, eka poikaystävä :'( ) Olisiko teillä sopivia ja...
  9. Terter

    Poikani 1 1/2 v

    :heart: Poikani on tänään 1 1/2 vuotta. Ihanaa!! Voi ei, kun hän on jo iso poika, ei enää vauva. :/ Onnea pojalleni!!
  10. Terter

    Vauvarokkoa??

    Vauvarokkoa?? Pojallani alkoi eilen kuumetta. Pepusta mitattu 39,2. Eilen annettiin pari krt suppoa. Tänä aamulla 38,9. Iltapäivällä kokeilin kainalosta 39,3, mut pepusta 39,6). Tänään annettiin aamulla ja illalla suppoa. Mietittää pitäiskö viedä lääkärille jos on vielä "korkea" kuume...
  11. Terter

    Vauvarokkoa??

    Pojallani alkoi eilen kuumetta. Pepusta mitattu 39,2. Eilen annettiin pari krt suppoa. Tänä aamulla 38,9. Iltapäivällä kokeilin kainalosta 39,3, mut pepusta 39,6). Tänään annettiin aamulla ja illalla suppoa. Mietittää pitäiskö viedä lääkärille jos on vielä "korkea" kuume huomenna? Tai ehkä...
  12. Terter

    Kysymys....

    Onko kenelläkään sama tilanne kanssani? Poikani (1 v 2kk) ei vielä kävele ilman tukea. Rohkeus puuttuu häneltä? Perinyt kai minulta laiskuuden, ku aloin kävellä kuulemma 1 ja puoli vuotiaana. =) Olis kiva tietää milloin teidän lapsenne alkoi kävellä ilman tukea? Odottelen kyllä kovasti...
  13. Terter

    Etiketti keräys

    Kertokaa linkit, mistä vois katsoa kampanjakeräys.. esim semper, bona/nestle/piltti, yms.. www.babybonus.fi - sivuun ei näköjään pääse? Vaatii jokin salasana?? Täh. Sain tähän asti pari kirjaa nesteltä. Eri aikaan tulivat. Viimeisin kirja oli niin ihana, joku nalle puh- eläinkirja. Toinen...
  14. Terter

    Kuumeinen lapsi

    Pojallani oli menny ihan hyvin päiväkodissa eilen (on puolipäivähoidossa). Päiväunen jälkeen huomattiin että hänelle on noussut kuumetta. Pepusta mitattu lämpö 38,9. Syö kyllä hyvin mutta juo välillä hyvin ja huonosti. Välillä säpsähteli nukahtamisen aikana. Joskus heräsi itkien ja...
  15. Terter

    Profiilikuva vaihdettu

    Perhekuva meistä! :D
  16. Terter

    Profiilikuva vaihdettu

    Kuvassa poikani oma "formula-auto".. Otto oli yli 9,5 kk siinä.. :heart:
  17. Terter

    Huhuuu huhuuu

    Huhuu... Missä ostajaehdokkaat piileskelee?!! Huutoja kaipaillaan tuohon : http://www.huuto.net/fi/showlist.php3?seller=Terhi74&status=DN&lcat=X&start=0&num=50&cat=%&order=N Joten huutoja sinnepäin, saatan sulkea kohteen kun näen huutoja siinä. Saisin tilaa kaappiin...
  18. Terter

    Lahtelaiset äidit / odottajat

    Heips. Olis kyllä kiva tavata muita lahtelaisia äitejä/odottajia. Mutta mä itse en tiedä viitsinkö tulla joskus tapaamiselle (jos sellaista järjestettäisiin), ku mä itse olen kuuro. Ei kai teistä kukaan hallitse viittomakieltä vai mitä? Ja ei varmaan kukaan jaksa kommunikoida kanssani...
  19. Terter

    Uusia ystäviä Lahdesta ?

    Heips vaan! *kerää rohkeutta kirjoittamaan tähän* :) Olen 30 wee nainen, odotan ekaa vauvaa, la on 17.4.06. Itse olen kuuro, joten ei minua tarvitse pelätä, paperit ja kynät on onneksi keksitty, jos et hallitse viittomakieltä. :flower: Asun kihlattuni (hän kuurokin) kanssa. Olis kiva saada...

Yhteistyössä