Hakutulokset

  1. V

    ***JOULUTONTUT -08, joulukuussa***

    Moi! Minäkin tässä tulin jo tälle puolelle vilkuilemaan ja ilmottautumaan. Mullakin on vielä synnytyskertomus kirjoittamatta mutta yritellään tässä joku päivä. Vauva-arki on lähtenyt mukavasti vauhtiin. Eilen th kävi kotona poistamassa tikit ja tutkimassa vauvan. Haava on lähtenyt parantumaan...
  2. V

    JOULUN odottajat nyt on joulukuu !!!

    Hei vaan kaikille! Wau hurjasti on tekstiä poissaollessani tullut, luen paremmalla ajalla. Tulin vain ilmoittelemaan että hurjan käynnistely- ja synnytysrutistuksen jälkeen meille syntyi ihana tonttupoika sektiolla viime keskiviikkona 10.12 klo. 17.17. Mitat:3900g ja 52cm. Eilen kotiuduttiin ja...
  3. V

    JOULUN odottajat nyt on joulukuu !!!

    Taas lisää vauvoja, onnea, onnea :hug: Minä olen täällä viikonlopun siivoillu, käyny jouluostoksilla, kävelyllä, saunonu ja vaikka mitä muuta, ilman tulosta, alkaa jo vähän huvittamaan :headwall: No, huomenna siis uusi käynnistysyritys, nyt ei oikeastaan jännitäkkään kun tuntuu ettei tämä...
  4. V

    JOULUN odottajat nyt on joulukuu !!!

    Oi kylläpä vauvoja satelee nyt ihan kunnolla, isot halaukset jokaiselle urakan päätökseen saaneelle! Nyt teillä onkin sitten toisenlaiset urakat edessä ;) Kiitoksia Nullpoints käynnistyskokemuksestasi ja löysin tuolta aiheesta enemmänkin juyttuja joiden lukeminen kyllä lohdutti, en siis ole...
  5. V

    JOULUN odottajat nyt on joulukuu !!!

    Hei vaan kaikille! Onnea kovasti kaikille vauvan saaneille, voi kun toivoin että olisin itsekkin tässä voinut hehkuttaa vauvan syntymää... Täällä on siis nyt yksi turhautunut, väsynyt ja kiukkuinen mamma lisää... Mutta kävi siis niin että tiistaina lähdin käynnistykseen vakaana aikomuksena...
  6. V

    JOULUN odottajat nyt on joulukuu !!!

    Onnittelut Aurikselle ja Aurinkomammalle täältäkin! Maarith kyselit tuosta käynnistämisestä. La:han tosiaan olisi vasta 21.12 mutta viime viikolla synnytystapa-arviossa lääkäri arvioi tonttusen kooksi jo 3300g ja minulla jokin lantion mitoista hieman raja-arvoinen joten sen vuoksi ei...
  7. V

    JOULUN odottajat nyt on joulukuu !!!

    Heipparallaa, täällähän olikin jo uusi pino valmiina, kirjoittelin epähuomiossa vanhaan, no mutta en nyt jaksa samoja enää kirjoittelemaan korkkaan nyt tämänkin vain samalla, tiistai jänskättää!!! Vennu ja Tonttu POKS 37+0
  8. V

    JOULUN odottajat MARRASkuussa!*jo korkattu!!*

    Päätä särkee, ei edes pitkä löntystelylenkki koiran kanssa ulkona auttanut...vissiin mullekkin flunssa tulossa. Tosi hyvä hetki sairastua kun ens viikolla pitäisi olla täysissä voimissa vauvan tuloa varten, jee, jee. Esikoinen on myös nukkunut yöt tosi levottomasti kuumeen takia joten ei...
  9. V

    JOULUN odottajat MARRASkuussa!*jo korkattu!!*

    Moi vaan kaikille loppusuoran kärvistelijöille! Täällä tuli muutamana päivänä supisteluja ihan kunnolla ja välillä jo mietin laitokselle lähtöä. Ajattelin positiivisesti että josko se nyt käynnistyy itsekseen kuitenkin...mutta nyt ei pariin päivään mitään muuta kuin lieviä harkkasupistuiksia...
  10. V

    JOULUN odottajat MARRASkuussa!*jo korkattu!!*

    Moi! Onnea kaikille vauvan saaneille tasapuolisesti :hug: Ihanaa kun noita vauvoja alkaa tipahdella! Mulla oli tänään vihdoin SE synnytystapa-arvio...vauva on jo hyvänkokoinen 3300g noin ja kun tulee viikot 37 täyteen niin käynnistellään, eli ensi tiistaina päästään tositoimiin!!! Huihui...
  11. V

    JOULUN odottajat MARRASkuussa!*jo korkattu!!*

    Minäkin täällä vielä roikun vaikka kello on jo vaikka mitä. Isäntä on metsästysreissulla ja minä pidin itselleni hemmotteluillan, vähän karkkia ja jädeä sekä kiva romanttinen komedia. Unet on jotenkin vähentyny jos menen ajioissa nukkumaan saatan herätä viiden maissa keikkumaan joten mielummin...
  12. V

    JOULUN odottajat MARRASkuussa!*jo korkattu!!*

    Hei! Täällähän ihan kuhisee. Onnea kaikille vauvan saaneille ja niillekkin jotka jo tietävät vauvan syntymäpäivän! Itselläni on synnytystapa -arvio ensi tiistaina joten sitä jännityksellä odotellaan. Maha on ihan hirmu pinkeä, kyljistä tuntuu repeävän kohta ja hengittäminen on vaikeaa, saisi jo...
  13. V

    JOULUN odottajat MARRASkuussa!*jo korkattu!!*

    Hei vaan! Joo tänne on myös palannut inha aamuäklötys ihan kuin alkuraskaudessa, sillä erotuksella että se häviää kun syö aamupalan. Muutoin olo alkaa olla aikamoisen pinkeä, tuntuu että voisi räjähtää milloin vain. Vauva on jo aika alhaalla melko kiinnittyneenä kuulemma ja siltä se on...
  14. V

    Sosionomi turha koulutus ?

    Noh, itse en ihan turhaksi tuota koulutusta katsoisi. Itse valmistuin v.2001 ja olen valmistumisestani lähtien ollut alalla töissä, mielenkiintoisissa ja haastavissa tehtävissä. Viimeiset kuusi vuotta vakituisena ja tyytyväinen olen ollut sekä koulutukseeni että työtehtäviini. Toki se on...
  15. V

    *Joulun odottajat LOKAKUUN sateissa!*

    Hei taas, sain yllättävän kommentointipuuskan ja päätin osallistua yleiseen keskusteluun (liekö vaalipäivän ansiota ;) Minä en kyllä jaksa silitellä vauvan vaatteita enkä juuri muitakaan arkijuttuja, juhlavaatteet on sitten erikseen. Anoppi on mulla ihan mahtava, auttaa kaikessa missä...
  16. V

    *Joulun odottajat LOKAKUUN sateissa!*

    Hei vaan ähkylästä... Joku tuolla valitteli että on niin vaikee olo kun on tullut herkuteltua niin että kylkiin koskee, sama täällä. Olen pitänyt oikeutenani herkutella viikonloppuisin kun muuten pitää vähän dieettiä pitää ja tarkkailla sokereita. No nyt tuli sitten vedettyä överit suoraan...
  17. V

    JOULUKUUN ODOTTAJAT - Nyt on syyskuu!!

    Hei vaan taas pitkästä aikaa! Onnittelut vauvauutisista ja osanotot ikäviä uutisia saaneille! Omia kuulumisia: Pahkeinen, sokerirasituskokeessa tulos ylittyi niukasti (4.8) joten joudun nyt sitten tarkkailemaan arvoja ja ruokavaliota...blaah! Tonttu kasvaa yläkäyrän yläpuolella joten kai se...
  18. V

    JOULUKUUN ODOTTAJAT - Nyt on syyskuu!!

    Tervehdys piiitkästä aikaa! En ole kauheasti kerennyt lukemaan enkä kirjoittelemaan kun työt, esikoinen sekä koira meinaavat rohmuta kaiken ajan ja miehellekkin kuulemma pitää valillä antaa huomiota...niimpä niin :) Nyt sattui niin että tulin syöneeksi iltapalaksi kokonaisen pitsan...ja se...
  19. V

    JOULULAHJAT**elokuun pulina**

    Sunnuntai-iltaa! Hirvee iskiasvaiva (tai ainakin luulen että se on sitä oireiden perusteella)alkoi eilen vaivata koiralenkillä :( Tuntuu että jalka voisi mennä alta minähetkenä hyvänsä, jomottaa maatessakin. Minä joka en ikänäni ole kärsinyt selkävaivoista, tämäkin piti nyt sitten kokea. Tosi...
  20. V

    JOULULAHJAT**elokuun pulina**

    Lomakuulumisia! Ihanaa viikko kesälomaa takana ja kaksi edessä, olo on tosi levännyt vaikka kierreltiin viime viikko suomea. Kelitkään ei hirveesti ole suosineet mutta väliä hällä loma on loma! Ultrakuulumisia! Viikko sitten oli rakenneultra jossa kaikki hyvin, kylläpä huojensi :) Mittojen...

Yhteistyössä