Hakutulokset

  1. H

    Hei! Tänne kaikki alle 20-vuotiaat onnelliset odottajat!

    Heippa pitkästä aikaa! Huih, siitäpäs onkin aikaa kun olen tänne viimeksi kirjoitellut. Miekkosen kanssa asutaan nykyään Kempeleessä, muutettiin tänne kuukausi sitten. Mukavasti ollaan asetuttu tänne vaikka minä en täältä vielä ketään tunnekaan. Asuiko teistä muuten kukaan missään Oulun...
  2. H

    Hei! Tänne kaikki alle 20-vuotiaat onnelliset odottajat!

    Heippa pitkästä aikaa! Ensinnäkin Paukkulille hirviästi onnea vauvasta! :flower: Tulihan se sieltä lopultakin =) En tiedä ymmärsinkö oikein tuon äipän kirjoituksen, mutta jos ymmärsin, niin kamalasti voimia ja jaksamisia :hug: :hug: Aivan liikaa surua ja murhetta yhdelle ihmiselle...
  3. H

    Hei! Tänne kaikki alle 20-vuotiaat onnelliset odottajat!

    Moi taas pitkästä aikaa! Ensiksi triplelle myöhäiset onnittelut! :) :flower: Ja äipälle ja Paukkulille pidetään täällä peukkuja että vaavit lopulta syntyis. Pitkään aikaan ei ole tosiaan täälläkään päässyt käymään. Meillä ei tosiaan ole sitä konetta enää niin on niin vaikeaa yrittää...
  4. H

    Hei! Tänne kaikki alle 20-vuotiaat onnelliset odottajat!

    Heippa! Joo eilenhän se ultra tosiaan oli ja siellä se pikkunen näky kellivän :) Kyllä tämä raskaus nyt tuli hieman todellisemmaksi kun oikeasti näki että tuolla on joku. Eilen miehen kanssa piti vähän väliä katella niitä paria ultrakuvaa mitä saatiin sieltä :) Sikiö vastasi viikkoja 12+1 eli...
  5. H

    Hei! Tänne kaikki alle 20-vuotiaat onnelliset odottajat!

    Heipsan! Nyt taas pitkästä aikaa tännekki kirjottelen. Meillä simahti kone niin en ole oikein päässyt nettiin. Joku se kyseli sitä laskettua aikaa, eli se on 27.3. Tosin sehän saattaa vielä muuttua tuolla ultrassa (joka on muuten huomenna, jännittää!). Tänään oltiin neuvolassa (rv 12+4)...
  6. H

    Hei! Tänne kaikki alle 20-vuotiaat onnelliset odottajat!

    Heippa! Täällä olisi yksi uusi onnellinen odottaja :wave: Ikää on 19 ja raskausviikkoja tällä hetkellä 11+3. Olen yrittänyt kirjoittaa tuonne nuoret äidit sivustolle mutta se ei tunnu olevan oikea paikka mulle niin päätin tulla sitten tänne :) Ollaan miekkosen (vm 87) kanssa...

Yhteistyössä