Hakutulokset

  1. P

    ~Kesäkuun kullannuput 2010~

    Niin se vaan on, että mikä pätee yhdellä, ei päde välttämättä toisella, noissa nukkumisasioissa. Meillä kun aiemmin oli päivät ja illat niin että valveilla 2h, unet, valveilla 2 h, unet ja samat valvomiset illalla ja hyvin nukkui yöt. Mutta ei vaan enää. Tuntuu, että pojan unen tarve vähentynyt...
  2. P

    ~Kesäkuun kullannuput 2010~

    Kirjotanpa vielä nuista levottomista öistä, jos vaikka jollekin olisi apua. Meillä siis oli heräilyä tyyliin tunnin kahden välein yöllä, ja heräsi huutamalla. Kokeilin särkylääkettä, jos itkee hampaita, ei vaikutusta. Maitoa pullosta, koska imetys loppusuoralla, ei vaikutusta. Sitten luin...
  3. P

    ~Kesäkuun kullannuput 2010~

    No ei nuo yöheräilyt sitte ainakaan hampaiden tulosta johdu. Illalla laitoin 2 suppoa ja sama tahti heräilyssä, tai noh, lähinnä parin tunnin välein heräsi, eikä tunnin. Tarjosin yöllä maitoa pullosta, joi 1,5 dl, se on paljon tuolle. Eli osa syy voi olla nälkä. Siis tissiä syö, mutta eipä taida...
  4. P

    ~Kesäkuun kullannuput 2010~

    Ainiin Milkei, jotenkin aika ihana tuo sun kalsarilupaus!
  5. P

    ~Kesäkuun kullannuput 2010~

    Maira, ja muut joilla yöt on menny levottomiksi. Myös täällä, joulusta saakka ollaan lähes joka yö herätty tunnin välein. Päikkärit on vähentyneet kolmista kaksiin ja ne on erittäin vaihtelevan pituisiä, tyyliin 30 min-2,5 h,etukäteen ei voi tietää. Yöllä sitten alkaa parhaimmillaan ekaa kertaa...
  6. P

    ~Kesäkuun kullannuput 2010~

    Milkei:Kyseli imetyksestä. Meilläkin kiinteät maistuivat niin hyvin, että rinta ei enää kelvannut. Meillä väheni ensin kerrat päivällä, nyt syö enää vain öisin ja kohta ei varmaan enää silloinkaan, kun maidontulo on kuukauden aikana vähentynyt radikaalisti. Lapsen olisi syötävä rintaa 4 kertaa...
  7. P

    ~Kesäkuun kullannuput 2010~

    Olipa ihana palata hieman muistelemaan raskausaikaa, ja lueskella odotuskeskusteluja ja tallennella sieltä muistoksi omat kirjoitukset...Ei se tainnu niin kovin kivaa aina olla raskaanakaan! Anzzu1984, kyllä se muakin harmitti, kun imetys loppui. Nyt on alkanut tuntua helpottuneelta olo, kun...
  8. P

    ~Kesäkuun kullannuput 2010~

    Täytyy minunkin kommentoida tuota lastenvaatemerkkiasiaa...Minä olen ostellu vaatteita lähinnä H&M:ltä, ja pääosin olen ollut tosi tyytyväinen. Ainoastaan muutaman euron body virahti pesussa, mut muuten ei kyllä ole laadussa valittamista. Lahjaksi ollaan saatu aika paljon Tutan vaatteita, jota...
  9. P

    ~Kesäkuun kullannuput 2010~

    Papuneitit ja miumiu83, minun mielestä tuo yövalvominen kuulostaa ihan normaalilta. Ainakin se, että juttelee ja valvoo hyväntuulisena keskellä yötä tunnin tai parikin. Meillä esiintyy tätä myös, nykyisin kyllä aika harvoin enää, enempi oli joskus kuukausi pari sitten. Itse ajattelin, että...
  10. P

    ~Kesäkuun kullannuput 2010~

    Hui miten kalliita nuo lämpöpussit ovat, mutta varmasti superkäteviä. Minä nukutan poikaa nyt kylmässä eteisessä, siis ei ole läheskään niin kylmä kuin ulkona. Se onkin meidän onni, kun muuten kuin vaunuihin nukuttaminen kestää ja kestää! Onkos muitten muksut alkaneet valvoa kauemmin?Minä...
  11. P

    ~Kesäkuun kullannuput 2010~

    moi, Onko muilla tullu ongelmia imetyksen kanssa, kun kiinteät on ruvennu maistumaan? Täällä tuntuu, että taitaa loppua koko imetys. Nyt syö nimittäin enää vain öisin pari kertaa, päivällä ei huoli tissiä käytännössä ollenkaan. Eli ilmeisesti joku rintalakko tms käynnissä ja oma maidontulo...
  12. P

    ~Kesäkuun kullannuput 2010~

    Adalia, et ole ongelmasi kanssa yksin, et todellakaan. Myös meillä on ongelmia imetyksen kanssa. Koko ikänsä poika on ollut "haasteellinen"imetettävä, syö parhaiten herättyään, ja kaikkein vaikeinta on saada imemään illalla ennen yöunille menoa. Eli ei todellakaan tämä poika harrasta tankkausta...
  13. P

    ~Kesäkuun kullannuput 2010~

    Moi, Täällä taidetaan selvitä tänään kaksilla päikkäreillä, kun poika veti aamupäivällä 4 tunnin unet, ja mun oli jo pakko mennä herättämään että päästiin kauppaan asioille. Olikin eilen jostain syystä jotenkin väsy koko päivän, niin taitaa tänään ottaa sit takas. Miumiu83, joo luin kans...
  14. P

    ~Kesäkuun kullannuput 2010~

    Iituska83, tervetuloa joukkoon!Teillä on ollut tytön kanssa rankka alkutaival, mutta ilmeisesti tämän hetken tilanne on kuitenkin melko lailla hyvä. Maira, saat kuule täältäkin ihan täydet sympatiat. En ihmettele yhtään, että tympii, masentaa, raivostuttaa. Vähemmästäkin. Mua tympii jo...
  15. P

    ~Kesäkuun kullannuput 2010~

    hohhoi, niinpä sitten tuli tännekin yölevottomuus seuraksi. Poika on nukkunut syntymästään tänne asti yöt hyvin, mutta nyt kahtena yönä on saanut ravat sängyn ja pinniksen väliä miljoona kertaa ja tänä aamuna ei suostunut enää kuuden jälkeen nukkumaan. Nälkä ei vaivaa normaalia enempi, 2 x syö...
  16. P

    ~Kesäkuun kullannuput 2010~

    Monella tuntuu olevan turvaistuimen osto ajankohtaista, niin myös täällä. Itse oon kallistumassa maxi-cosin tobi malliin, syystä että näyttää kivalle(tosi olennaista taas...), hyvät arvostelut saanu testeissä, ja kuullu siitä positiivista mm.helpon asennuksen, helppo kiinnittää lapsi ym suhteen...
  17. P

    ~Kesäkuun kullannuput 2010~

    Moi kaikille! Moni onkin aloittanut jo soseet, niin myös täällä. Syöty on perunaa, peruna-porkkanaa ja maistiaisiksi banaania, luumua ja päärynää. Yllättävän hyvin uppoaa kaikki, mutta kyllä varmasti kannattaa mahd. vähän vielä noita hedelmäsoseita antaa, ettei totu makeeseen liikaa. Minä teen...
  18. P

    ~Kesäkuun kullannuput 2010~

    Pläääh...Täällä poika flunssassa ja päivä yhtä kitinää. Minulla on ollu flunssa kohta viikon, ja eipä näkynyt täysimetys, ahkera käsienpesu +käsidesi auttavan. Nyt olen yrittänyt helpottaa pojan oloa keittosuolatipoilla, nenäfriidalla ja äsken annoin särkylääkettäkin, vaikkei lämpö ollut kuin...
  19. P

    ~Kesäkuun kullannuput 2010~

    Moi kaikille pitkästä aikaa! Meidän pätkäpäiväuninukkujapojasta kehkeytyi sitten ihan kelpo päikkärinukkuja!Itse asiassa jopa niin hyvä, että joutuu välillä käymässä herättelemässä vaunuista, kun nukkuu niin paljon, että yölle ei sitten unta riitä, vaan saattaa jäädä yöllä tunniksi syötön...
  20. P

    ~Kesäkuun kullannuput 2010~

    Mirna: Mullakin joskus mielikuvituksen puute tekemisten kanssa. Meillä poika nukkuu päiväunia vielä 5-6 tuntia päivällä, joten eipä sitä aikaa niin kamalasti ole. Valveilla ollessa on lelukaaren alla, välillä ottaa ilmakylpyjä, harjotellaan kääntymistä, näyttelen leluja, katselee mobilea...

Yhteistyössä