Hakutulokset

  1. T

    Olikohan se limatulppa???

    Olen viikolla 39+4 raskaana ja tuossa aamupäivällä käydessäni pissalla huomasin alushousuissa sellasen klimpin. Ei mikään valtavan iso, sellanen kellertävä vessapaperia vasten katsottuna ja vähän niinkun rään tyyppinen/liivatteen tyyppinen. Ei haissut miltään. Mulla valkovuotoa on ollut aika...
  2. T

    Koska seksihalut palaavat, vai palaavatko???

    Oon raskaana viikoilla 15+4. Seksihalut on kadonneet täysin. koko raskausaikana ei ole tehnyt mieli yhtään!! Ei niin pientä tippaakaan. Mietin tässä että koskas niitten halujen pitäisi palata vai palaavatko ne ollenkaan tän raskauden aikana?? Tottakai se on yksilöllistä millaset halut...
  3. T

    Millä viikoilla tunsit liikkeet??

    Niin elikkäs ihmettelisin millä viikolla immeiset ovat tunteneet ensimmäisen lapsen ensimmäiset liikkeet??? Itse olen nyt viikolla 15 ja ensimmäinen olisi tulossa. Kaverilla tuntu jo tässä vaiheessa liikkeet ja itse odotan malttamattomana sitä "ensi kosketusta". Kertoilkaahan!! =) =)
  4. T

    Pitääkö huolestua verenvuodosta rv 7 ????

    Perjantaina töissä rupesin vuotamaan verta. Tunsin kun holaus tuli housuihin. rv. 6+6. Vessassa istuessani kirkasta verta tippui pönttöön. Ihan hirvittävä paniikki. Pyyhkiessäni verta paperiin tuli pieni, hiukan pavun mallinen "hyytymä". ainakin silloin ajattelin sitä hyytymäksi. Olisiko ollut...
  5. T

    alkuraskauden oireet erilaisia??

    mietin tässä, ovatko alkuaraskauden oireet erilaisia eri raskauksissa..?? kaksi kertaa olen olut raskaana mutta ne kerrat ovat päättyneet surullisesti. :( Kummallakin kerralla aavistin raskauden rintojen kipeydestä ja pienestä paineen tunteesta alavatsalla. oli myös pieniä menkkamaisia...
  6. T

    kaavinnan jälkeen raskaaksi

    KUinka pian kaavinnan jälkeen voi tulla raskaaksi? Onko kokemuksia?? olin kaksi kuukautta sitten kaavinnassa ja yhet menkat tulleet. toiset alkaa kohta. Onkohan kohtu jo toipunut edellisestä raskaudesta..? Kertokaa kertokaa!! haluaa vauvan!!
  7. T

    Kaavinnan jälkeen??

    Kuinka pian kaavinnan jälkeen pitäisi alkaa kuukautiset? Olin 11.3 kaavinnassa, eli kohta siis kuukausi kulunut. Pientä ruskeaa tyhrua on tullut tuossa viikolla ja nyt, mutta ei niitä kuukautisiksi voi sanoa. Kertokaa kokemuksia. =)
  8. T

    Mikä laulu ja kuka esittää???

    Tiedän vain sanat "minä soitan sulle illalla, sillä ilta on rakkuden aikaa". Eli kuka sen esittää ja minkä niminen laulu on kysessä? Onko vanhakin kappale? Mulle on lausuttu nuo sanat monta kertaa ja tuli mieleen että mikähän kappale mahtaa olla kyseessä.. Kertokaa!! Kiitos!!

Yhteistyössä