Hakutulokset

1. M

**********ON HUIJARI!!! VAROKAA!

Henkilö myy siellä sun täällä leluja pilkkahintaan - ikinä ei toimita tavaraa! Eikä palauta rahoja! Onko kellekään tullut vastaan tämä kyseinen tapaus?! moderoitu
  2. M

huhuu jyväskylä...maksaako j.kylän kaupunki kuntalisää??

Ihan totta, näinhän se on! Anteeksi väärä vastaus!! :hug:
  3. M

huhuu jyväskylä...maksaako j.kylän kaupunki kuntalisää??

Valitettavasti ei maksa :'(
  4. M

Meillä 3 pientä lasta & VAUVAKUUME=)

Niin tosiaan vauvakuume vaivaa aina vaan=) Ihme juttu! "Vanhin" lapsista 4vee ja täällä mamma tahtois vielä neljännen! Haloo! Onko tässä mitään järkee?!
  5. M

Hei! Voiko vielä 37v kolmen tosi pienen lapsen äipskä tehdä neljännen?!

Kiitos teille jotka kommentoitte =) Itse niin kovasti mietin juuri tuota että jaksanko, vauvakuume kuitenkin NIIN mieletön että suorastaan tunne että raskaustestin toka viiva olisi minulle tärkeämpi kuin lottovoitto =) =)
  6. M

Vinkkejä vanhan hajuveden käytölle

Suihkauta tuoksut suoraan vaipparoskikseen, niin eipä enää haise ne ihanat vihertävän kukertavat kakkalaiset =)
  7. M

Hei! Voiko vielä 37v kolmen tosi pienen lapsen äipskä tehdä neljännen?!

Hei, Kertokaa!! Miten menee Te joilla lapsia monta ja ikääkin jo reilusti yli kolmenkympin. Minä sain esikoisen vasta 32-vuotiaana=) Kaikista mielipiteistä kiitollisena, äitiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii&lapsetx3=) (noin monta i:tä kun kaikki 3 huutaa yhtä aikaa=))
  8. M

Hei!! En tiennytkään tälläisestä...=)

Täälläkö niitä äitejä tapaa jotka ovat jo yli 35v?... Tai voisiko sanoa että äidit parhaassa iässä? =) Minulla 3 pientä, vanhin 4 vee... Kertokaa miten pärjäätte, mitä kuuluu, mitä uusia ns. harrastuksia...puuhaa 3-lapsiselle perheelle keksitte ja sit ennen kaikkea aurinkoista...
  9. M

SATEISEN YÖN TUBE-VIDEOITA

Moikka, minulla 3 lasta joista vanhin 'vasta' 4 vee, ihan pirskatisti riittää kyllä kasvatusta, hoitamista, paapomista jo kolmen kanssa. MUTTA: haluaisin vielä neljännen, kuinka te äipät joilla 4 tai enemmän pärjäätte kaiken kaikkiaan?! ! KERTOKAA! =) =)

Yhteistyössä