Hakutulokset

  1. C

    Vuoto km.n jälkeen?

    Mulla tyhjennettiin kohtu lääkkeellisesti viime pe ja maanantaina ultrassa näkyi vielä paksu limakalvo ja sain tabletteja suoraan kohtuun. Tiistaina tuli vähän vuotoa, mutta nyt se on loppunut kokonaan. Pitäisköhän olla huolissaan, että jälkivuoto kesti vain näin vähän aikaa?
  2. C

    **Maalismasut 2009** elokuussa

    Kiitos kaikista kauniista sanoista. Perjantaina tuli sikiö pois ja se oli ehkä kauhein kokemus ikinä. Mutta ei siitä sen enempää, päivä kerrallaan ja parempaa huomista kohti. Keskenmeno oli minulle niin yllätys kuin olla vaan voi, mitään en olisi osannut kuvitella, mutta ultraavan lääkärin...
  3. C

    **Maalismasut 2009** elokuussa

    Minut voi poistaa listalta. Ultrassa havaittiin eilen, että sikiö oli kuollut kohtuun. Tyhjennys aloitettiin lääkkellisesti ja minä vain itken ja itken. :'(
  4. C

    Onko Oululaisia odottajia, joilla LA vuonna 2009?

    Meillä ainakin varattiin np-aika ekalla neuvolakäynnillä ja sai itse valita vapaista ajoista. Tehdäänkö Kontinkankaalla tuo np-ultra muuten alakautta? ).( Maha on niin turvoksissa, että voisin mahan perusteella mennä vaikka kohta jo synnyttämään. Aamuisin on ihan slim-olo, mutta sitten iltaa...
  5. C

    Onko Oululaisia odottajia, joilla LA vuonna 2009?

    Vappupekoni Käytiin alkuraskauden ultrassa justiin siellä Meri-Oulun neuvolassa. Ei ollut tuosta kokemuksia, mutta vähän edullisempi hinta houkutti :) Ja mahan päältä tehtiin, joka tuntui mustakin hassulta, kun esikoiselta tehtiin sisäkautta ja näkyikin silloin paljon selkeämmin. Eli saa siis...
  6. C

    Onko Oululaisia odottajia, joilla LA vuonna 2009?

    Oululainen myös, toista odotan ja la 4.3. Esikoinen on syntynyt 05/07 ja itse olen 30-vuotias. Yksityisellä käytiin ultrassa viime viikolla ja nyt jo odotan np-ultraa, että pääsis taas näkemään pikkuisen :) Kun vaan päästäis näistä alkuviikoista turvallisemmille viikoille. Käyttekö muuten...
  7. C

    *** MAALISMASUT 2009! ***

    Niinu86 Kiitokset =) Tuosta ultrasta vielä - mulla ultrattiin viimeraskaudessa näin alussa emättimen kautta, jolloin ei ollut väliä oliko virtsarakko täynnä ja kuvakin oli kyllä selkeämpi. Nyt ultran teki kätilö ja se tehtiin mahan päältä ja siksi täyden virtsarakon pitäs työntää kohtua...
  8. C

    *** MAALISMASUT 2009! ***

    Ei ekassa neuvolassa ultrata, joten ei sillon rakon tarvii olla täynnä. Käy vaan ihan rauhassa aamulla pissalla :)
  9. C

    *** MAALISMASUT 2009! ***

    Ultra oli aamulla ja kyllä pelkäsin ensin, kun sykettä ei mllään meinannut löytyä. Kuten myös Eeevalla, meinattiin ekaksi katsoa uudestaan ensi viikolla, mutta sitten kun olin vielä puoli litraa juonut siinä maatessani ja virtsarakko alkoi täyttyä, näkyviin saatiin n. 7 mm pituinen ihmisenalku...
  10. C

    *** MAALISMASUT 2009! ***

    Angelina Olen todella pahoillani! Ja toivon sydämmestäni, että teille suodaan se oma vauva lähiaikoina. Ihan itkettää, vaikka en osaa edes kuvitella kuinka pahalta sinusta tuntuu. Iso voima :hug: Huomenna olis aamulla neuvola ja torstaina sitten ultra. Tuskin maltan odottaa sinne asti, kun...
  11. C

    *** MAALISMASUT 2009! ***

    Ikää kyseltiin, kolmekymmentä on täynnä eli neljättäkymmenettä mennään, huh :o Varasin neuvolan ens viikolle ja ens viikolla olis sitten ultrakin yksityisellä. Ja rakenneultrakin pitää nyt sitten nykyään käydä täällä yksityisellä, kun ei kunta enää korvaa. Muuten omassa navassa kaikki...
  12. C

    *** MAALISMASUT 2009! ***

    Täällä myös maalisvauvan odottaja, kunpa kaikki päästäisiin sinne asti! LA ehkä 4.3., varmistunee ultrassa joka pitäs olla vajaan kahden viikon päästä. Toista odotetaan, tytär on syntynyt 05/07. Ja synnärinä OYS, hyvät kokemuskset jäi sieltä viime kerralta =) Cailin 5+?

Yhteistyössä