Hakutulokset

  1. N

    miten asutte?

    Nyt täytyy kehua! =) Vasta asuimme 50 neliöisessä kaksiossa, mieheni ja kaksi lastamme ja nyt juhannuksena muutimme omaan 100 neliön omakotitaloon lähelle kylän keskustaa, jossa mahtava, lähes 3000 neliön tontti! Perunamaat ja marjapensaat..Vanha talo, jossa pihassa lapsille ihania...
  2. N

    lestadiolaiset ja ehkäisy

    Olis kiva kuulla ihan oikeilta lestadiolaisilta miten on tämän asian laita, ihan mielenkiinnosta..mutta tänne näyttää kirjoittavan ihan kaikki muut, ei mitään asiaa.. Olen miettinyt tuota, että käyttävätkö he tosiaan mitään ehkäisyä eri elämäntilanteissa ja kyllä minusta siltä vaikuttaa, että...
  3. N

    kauhein vessa jossa olet koskaan asioinut?

    Kaverini luona!! Kamala homeloukku, jossa p.askavaipat kasoina nurkissa, kun ei enää ole roskiin mahtunut..vessanpönttörikki ja ympärystäki sontanen, pytyssä kansi irti, istu siis "miesten osiolle".. Siis tämmöstä voi olla lapsiperheessä, sikamaista. Jos kaveri tästä tunnisti niin suosittelen...
  4. N

    Muita joille sanottu, että on pilannut elämänsä, kun on lapsen/lapset tehty nuorina

    Mariemagda: vaikka kuinka kypsästi olet yrittänyt kirjoittaa, et iälläsi, et koulutuksellasi, voi ikinä yltää sille tasolle, minkä saavutat vasta lapsesi kasvun myötä (tämän tulet myöhemmin huomaamaan). Nämä sinua nuoremmat äidit voivat kokea elämänsä vielä täydellisempänä kuin sinä, sillä he...
  5. N

    3-vuotias täysissä vaipoissa!

    Housut vaan jalkaan! Sukkahousut on kivat, kun saa sitten kakkakokkareita sukkaosista ravistella ja koun ne niin kivasti vielä liiskautuu jalkapohjiin!! :kieh: Mutta nopeasti meillä opittu..tosin meillä tytöllä oli niin päin, että yön jälkeen oli AINA kuiva vaippa vaikka ikää ei ollu ku 1v 7kk...
  6. N

    Millainen on tuntemasi teiniäiti?

    Tämä kaikille: miksi mieltää täysi-ikäistä aikuista nuorta naista teini-äidiksi?? Sana teiniäiti on vähän muuttunut viimeisen +10 vuoden aikana..mun mielestä puhutaan tällöin ALLE 18-vuotiaana lapsensa synnyttäneestä nuoresta. Ja asiaan. Itse olen lapseni nuorena tehnyt, 21vuotiaana ja toisen...
  7. N

    Te joilla on iso talo ja piha ja siistiä, MITEN te oikein sen teette?

    En tiiä onko meillä lapset jotenkin epänormaaleja, kun homma menee yleensä niin, ett kun yritän tiskata tai laittaa pyykkejä niin sillä aikaa jotakin särkyy..tai ainakin joku toinen paikka (vaikka keittiön kaapit) levitetän lattialle.. Joskus olsi kyllä ihana unohtaa nuo loputtomat kotityöt ja...
  8. N

    LAURI-kilpauto DVD

    Ihan paikallisen S-marketin hyllyssä näytti olevan, kun muksu tänään löysi..joten löytyneet yleisestikin marketeista.
  9. N

    Onko kaikki 3-vuotiaat pojat näin agressiivisia?

    Lisään vielä kun luin tuota omaa aloitustani, että ei meidän muksut tosiaankaan kotona esimerkiksi keskenään ole lainkaan noin säyseitä vaan keskenään nahistelevat ja koko ajan täytyy puuttua, kun pienempään sattuu..mutta kyllä sen verran vierastavat, että osaavat (tai ainakin tähän mennessä)...
  10. N

    Onko yövuorolaisia töissä?

    Mitä työtä teette? Minä olen täällä kesäduunissa ohjaajana...siis sosiaalialalla...
  11. N

    Kummanlaisista naisista miehet enemmän tykkäävät?

    Hieman on provosoivasti esitetty tuo..vähän vissiin niinkuin kotiin päin ap? Kuka nyt olis tuommonen yhden lainen jokapaikassa? No, ei ainakaan vaihtoehto B.. Yleensä A-vaihtoehdon tuulipukunaiset taas tuppaavat tunkemaan ne lenkkarinsa vaikka minne..ne kun eivaan sovi joka paikkaan..A:n nainen...
  12. N

    Siis kuka oikeesti syöttää perheelleen noita valmisruokia tai puolivalmiita?

    Onneksi on noita valmisruokia! Voi luvan kans heittäytyä joskus tuolta lieden ääreltä pois ja vaikka leikkiä lasten kanssa! Mut ei niitä ihan tosi saata joka päivä syödä..
  13. N

    Onko muilla ennakkoluuloisia/nirsoja 3-vuotiaita ruokailijoita?

    Niin..ja miten nirsouden saa pois: pitäis vaan jaksaa olla niin älyttömän lujana ruuan ja aikojen suhteen.. Eihän nirsoilu ole kuin länsimainen ongelma.. :/
  14. N

    Onko muilla ennakkoluuloisia/nirsoja 3-vuotiaita ruokailijoita?

    Sama täällä! paitsi, että meillä asuu 3-vuotias pikkudiiva, joka söisi vain salaattia ruuaksi! :laugh: Oikein terveystietoinen pikkuneiti, joka kävelee kaupassakin ensimmäisenä salaattitiskille ja näyttää mitä hän haluaa ruuaksi! Mikään liha ei oikein kelpaa: salaattia ja pottumuussia siinä...
  15. N

    Minkä kokoisia 3-vuotiaita?

    Voi teitä onnellisia, joiden ei tarvitse jännätä lapsenne painoa tai pituutta! Meillä tyttö 3v. n.94cm ja 12kg ja poika on piskuinen 1.5v, pituutta en voi varmaksi sanoa mutta ruipelo 9kg!
  16. N

    Onko kaikki 3-vuotiaat pojat näin agressiivisia?

    Minua hämmästyttää viimeaikaiset kyläilymme kolmen eri ystävämme luona joilla kaikilla on noin 3-vuotiaat pojat! Minulla on saman ikäinen tyttö ja 1.5 poika jotka ihme kyllä osaavat olla oikein vieraskoreita käytökseltään, leikkivät ihan nätisti ja hieman ujostelevat tietty. Mutta näihin poikiin...
  17. N

    Mitä asioita olette ajatelleet kun olette päättäneet lapsiluvusta?

    Tähän lisään vielä, että ihailen suuresti niitä äitejä ja isiä, jotka tunnollisesti hoitavat ja kantavat vastuun suuremmasta perheestä. Kuitenkin heti tulee mieleen myös tapauksia, jossa oma ylpeys suusperheestä olisi saanut jäädä ja tyytyä hieman pienempään potrettiin jo oman jaksamisen vuoksi..
  18. N

    Mitä asioita olette ajatelleet kun olette päättäneet lapsiluvusta?

    Nämä kaksi riittää. meillä on ollut mieheni kanssa tarpeeksi rankaa näiden kanssa ja vielä on monta vuotta melkoista hullunmyllyä. Talous on tosi tärkeä, kun jotenkin tämä yhtesikunta on epävakaalla pohjalla, esim. jos joutuu tulevaisuudessa maksamaan peruspalveluista.. Samoin aika, joka on jo...
  19. N

    oliko savanna paksuna vai ei?

    "Paksuna" on minusta ruma termi..vähä niiku "tiineenä"...
  20. N

    on tää yö ihmeellistä aikaa

    Kiva, että täällä muutkin valvoo..piti tulla oikein tähän pinoon kattoon, että miksi ihmeessä ette ole nukkumassa??? Itse olen töissä ja taatusti nukkuisin mieluummin..olis ees jotain tekemistä töissä öisin vaa ku eiii!!! :headwall: |O

Yhteistyössä