Hakutulokset

  1. J

    Kello on vasta noin vähän ja tekisi jo mieli luovuttaa koko päivän suhteen

    Joo, turhaa narinaa... Olin ajatellut siivota tänään kunnolla. Huomenna tulee vieraita ja muutenkin kämppä on kunnon siivouksen tarpeessa. Lisäksi pitää vielä leipoa ja olin jopa suunnitellut tekeväni oikein herkkupäivällisen. No, aamulla heräsin siihen et kurkku oli kipeä. Ei siinä mitään...
  2. J

    Nyt neuvoja! sis. ehkäisyä ja limaa

    Neuvokaa nyt miten mun pitää toimia ja mistä on kyse?! :kieh: Kysyn nyt ihan mustana vaikka varmasti tyhmäksi haukutaan. Eilen huomasin, että pikkuhousuihin oli tullut sellainen vanhan veren värinen limaklöntti. Ihmettelin asiaa koska sellaista ei ole ennen tullut. Myöhemmin kun kävin...
  3. J

    G: Margariinirasiat

    Kaikkihan te tiedätte kuinka margariinirasioissa on sen kannen alla se joku folio? Taas kehittyi tuon ukon kanssa kunnon riita ja ainoa keino ratkaista se on tehdä plussalla galluppi :D Eli mä inhoon sitä foliota ja revin sen aina pois kun otan uuden rasian käyttöön ja heitän sen roskiin...
  4. J

    Oho! Kolahti kerrasta :/

    Britneyn biisit ei yleensä keskimäärin sytytä mutta tässä kun samalla siivoilen ja youtubailen, löysin tämän http://www.youtube.com/watch?v=1zeR3NSYcHk&NR=1 Britney Spears - Circus Ja jostain syystä kolahti :/ Pitäisikö huolestua? :snotty: Onko muuten tämä jotain uusimpia kun helkkari...
  5. J

    Miten voi olla niin tyhmä, että käyttää väärän kokoisia rintaliivejä?!

    Uskomatonta! :o Mä olen vuosia käyttänyt yhtä ja samaa kokoa ja valittanut kun mitkä rintaliivit ei istu, rinnat näyttää kamalilta ja monet kerrat itkenyt ja hakannut päätä seinään sovituskopissa kiroen mun kroppaa kun on niin vääränlainen. No. Tänään kävin vihdoin alusvaateliikkeessä...
  6. J

    Tylsää joten galluppia pukkaa... Mahdutko vauvojen keinuun?

    Siis puistoissa kun on ne pikkulasten keinut. Mä mahdun :D Kokeilin tänään :whistle:
  7. J

    Kummasta lapsesta olisit enemmän huolissaan?

    En nyt tarkoita, että pakko olla huolissaan tai että pitää vain tämän perusteella tehdä jotain johtopäätöksiä lapsesta. Mutta ihan vaan yleisesti, olisiko enemmän huolissaan lapsesta joka ei ole koskaan itkenyt äidin perään, jää aina iloisesti vaikka ventovieraan kanssa vieraaseen paikkaan vai...
  8. J

    Karu todellisuus...

    Tajusin vasta tänään, joo myönnetään olen hieman hidas, että kaikki vaihtoehdot elämässä eivät olekaan mun käytettävissä. Tai siis, että on yksinkertaisesti sellaisia asioita joihin mä en voi enää ryhtyä tai musta ei voi ikinä tulla :( Teininä sitä kuvitteli voivansa tehdä tai olla ihan...
  9. J

    Kauanko pysyisi hengissä pelkällä kahvilla?

    :| Kahviin voi lisätä maitoa ja sokeria jos se jotenkin pidentäisi aikaa :|
  10. J

    Moniko pystyisi maksamaan yllätyksenä tulleen 1000e laskun kerralla?

    Jouduttiin yllättäen maksamaan sellainen 1000e lasku. Kun soitin heidän asiakaspalveluun ja pyysin laittamaan laskun eriin (olen tehnyt tämän aikaisemmin joten tiedän kyseisen yrityksen sitä tekevän) niin kohtelu oli sellaista että |O |O :headwall: :headwall: :kieh: :kieh: Meillä on...
  11. J

    Voiko parisuhteessa olla yksin onnellinen?

    Tästä syntyi kaverin kanssa kiivas väittely. Hän siis oli sitä mieltä, että kyllä voi ja minä että ei voi. Hänen mies on pitkään ollut, oikeesti, masentunut ja stressaantunut ja vaikka mitä. Mä sitten kaverille sanoin, koska on aina niin iloinen ja reipas, että ei tarvi esittää vaan voi näyttää...
  12. J

    Muita mittailijoita?

    Tänään alkaa kunnon rääkkitreeniohjelma. Tarkoitus on saada todella nopeasti selviä tuloksia. Vaa'alla en käy vaan käytössä on peili ja mittanauha :D Ajattelin et jos laitetaan tän hetken mitat ja viikottain uudet mitat kunnes ollaan tavoitteessa? :saint: Jos ei ole muita innokkaita niin...
  13. J

    Mun tekemän empiirisen tutkimuksen tulos (otos: kaveripiiri)

    Tulos: lapsena saatu perheen malli toistetaan aikuisena :) Tarkoitan siis, että jos omat vanhemmat sai sinut "vanhana", yli 30v, sinä saat myös ensimmäisen lapsen yli 30 vuotiaana. Jos vanhempasi sai sinut "nuorena", n. 18v, sinäkin saat lapsen nuorena. Jos olet ainut lapsi...
  14. J

    Leipurit! Apua kaivataan!

    Innoistuin tekemään pullaa :p Huomasin kuitenkin vasta nyt, että kardemumma oli vuoden vanhaa :ashamed: Joo, en siis leivo kauheen usein B) Mutta voiko tuota pullaa vielä syödä vai heitänkö taikinan pois?
  15. J

    Huoh, mä oon roikkunut täällä ihan liikaa :/

    Näin yöllä unta, että mieheni petti minua. Tai siis tunnusti pettäneensä. Ei siinä vielä mitään mutta siinä unessa tärkeintä ja suurin hätä mulla oli siitä, että en päässyt heti palstalle siitä kertomaan! |O :D :ashamed: Siinä unessa vielä mietin tarkkaan miten siitä kerron ja kirjoitan...
  16. J

    Miten v*tussa saan ton ukon pesemään pöntön?!

    Ukko käy p*skalla eikä vaivaudu pesemään niitä jälkiä sieltä pois |O |O :kieh: Joka vessakäynnin jälkeen saan juosta sinne tarkistamaan ja pesemään :headwall: Hävettää niin vietävästi kun joku tulee kylään ja käy vessassa ja siellä on pönttö ihan p*skassa!!! :kieh: :kieh: :ashamed...
  17. J

    Miten on mahdollista raskaus + menkat?

    En siis epäile etteikö näin olisi jollekin käynyt :attn: Jos joku niin sanoo, niin uskon ei siinä mitään. Mutta mietin, että miten se oikeesti on mahdollista? Siis miten se alkio pysyy siellä kiinni? Eikö menkkavuoto ole juuri sitä, että se limakalvo vuotaa kokonaan pois? Niin miten alkio voi...
  18. J

    Uskaltaisitko jättää lapsen yksin autoon?

    Siksi aikaa kun juokset hakemaan lähikaupasta purkin maitoa? Reissu kestää siis korkeintaan 5 min. Jos uskallat niin minkä ikäisen uskaltaisit jättää? Jos et uskaltaisi niin miksi? Mä voisin ehkä jättää. Tai no, en ole vielä uskaltanut mutta ehkä sitten joskus :ashamed:
  19. J

    Tuo mies saattaa sittenkin olla oikeassa

    Valitettavasti. Ehkä mulla todellakin on liian paljon kenkiä :headwall: Laskin juuri niin pelkästään eteisessä ja kenkäkaapissa oli 19 paria kesäkenkiä :snotty: En edes uskalla käydä katsomassa monetko parit on tuolla varastossa |O Keksikää joku hyvä selitystä sille miksi se on ihan...
  20. J

    Lähti sitten äijä baariin

    |O Vatuttaa niin vietävästi! Eipä tuo usein mihinkään lähde mutta silloin kun lähtee tulee vaan yhtäkkiä sanomaan et mä lähden nyt! :kieh: Luottaa siihen että totta kai mä hoidan lapsen eikä mulla ole menoa :headwall: Ikinä, ei ikinä, suostuisi siihen että mä lähtisin 5 min varoitusajalla...

Yhteistyössä