Hakutulokset

  1. N

    ***Huhtihiput 2008 Huhtikuussa***

    Eipähän ole tullu kirjuuteltua tälle listalle,vaikka alku raskaudessa innolla ilmoittauduin mukaan. Mutta jos nyt jaksais kun pieni neiti on maailmassa. Eli meille syntyi tyttö,25.3 klo:13.58 rv.38+2,paino 2670g ja pituus 45cm. Käynnistettiin ja synnytys kesti 1t 50min. Synnytin kanta-hämeen...
  2. N

    Huhti-Hiput 2008

    Täälläkin on ollu paljon alavatsa nipistystä ja vihlontaa.Maha on nyt jo ihan pömpöllään ja rinnat kasvavat ja nipistelevät.Pahoinvointia ei ole vielä ainakaan tullut.Ai niin ja naama kukkii! =)
  3. N

    Huhti-Hiput 2008

    Hei Minttu mamma!En ollut sairaalassa mutta kun pääsin sairaalaan niin hoitaja sanoi että pää näkyy jo sitten vauhdilla saliin ja kontilleen säkkituoliin niin sitten poika jo tippuikin ulos.Ei ollut kätilökään valmiina vaan poju tippui säkkituoliin! Täällä kans odottelen kovasti että voisin...
  4. N

    Huhti-Hiput 2008

    Heippa mussu81! Mulla itse synnytys on ollut aina oikeastaan helppo sen nopeuden takia(ei oo oikeastaan ollu supistuksia eikä polttoja,ja ekassa synnytyksessä en edes huomannu et poika oli jo syntynyt)mut sit pari päivää synnytyksen jälkeen on ollu oksentelua ja kova kuume,kyl siinä elimistö...
  5. N

    Huhti-Hiput 2008

    Täällä odotellaan neljättä vaavia syntyväksi 7.4.08.Ennestään löytyy poika 12v sekä kaksi tyttöä 5 ja 3 vuotiaat. Laskettu-aika meilläkin menee kyl synnytyksen puolesta varmaankin Maaliskuulle.Koska tytötkin on käynnistetty 2 viikkoa ennen laskettua-aikaa.Meikäläinen kun on syöksysynnyttäjä...
  6. N

    Miten saada ronkeli tyttö 1v4kk syömään???

    Meillä tytön kanssa aivan sama juttu.Nyt tyttö on pari kuukautta alle kaksi vuotias ja syö itse ja siististi.
  7. N

    Lapsesi/Lapsiesi nimet?

    Wiljami Vili-Valtteri Nea Kerttu Emilia Nelli Eeva Josefiina
  8. N

    Muita seiskakutosia - ja lasten määrä?

    :wave: Kaksi tyttöä,1v ja3v sekä poika 10v

Yhteistyössä