Hakutulokset

  1. P

    LOPPUVUODEN TUPLAMAMMAT

    Ja hymiöitä tuli miljoona kun en nähnyt että tuliko sinne riville mitään.... :headwall:
  2. P

    LOPPUVUODEN TUPLAMAMMAT

    Hari Mao, mulla on synnytyspelko ja ensin olisin halunnut sektion mutta pelkokeskustelun läpi käytyäni kätilön kanssa tulin toisiin ajatuksiin. Minulle sanottiin että alakautta yritetään jos a-vauva on tulossa oikein päin pää edellä (niin kuin toistaiseksi näyttää siltä) ja vaikka b-vauva olisi...
  3. P

    LOPPUVUODEN TUPLAMAMMAT

    Hari Mao: Siis sulla sektio edessä jos a-vauva on raivotarjonnassa? Hassua, mulle sanottiin sairaalassa että jos a-vauva tulee pää edellä, niin b-vauvan voi synnyttää perätilassakin. Mutta kai se on vähän tapauskohtaista, itseäni hirvittää sektioajatus... :x Neuvolaan kohta, saa nähdä...
  4. P

    LOPPUVUODEN TUPLAMAMMAT

    Aiaifin kanssa sama laskettu aika!!! Viikkoja nyt 25, ultra oli 9. päivä viimeksi, painoa vauvoilla 570 g ja 580 g. Neuvolassa otettiin kohdun korkeutta n. kuukausi sitten, ja mittaa 23 cm. Ensi viikon tiistaina taas neuvola, ja 9.10. ultra ja lääkärintarkastus sairaalassa. Pelkokeskustelu...
  5. P

    Tuplat alkuvuonna 2009

    Täällä myös yksi tuplien odottaja, ja ensimmäinen raskaus... Molemmilla omat istukat ja pussit. Tuplat selvisi ultrassa kun viikkoja oli 10+2, jolloin olin siis ensimmäisessä ultrassa. Isäntä meinasi tippua tuolilta ja mä aloin itkemään! :D Kärsin synnytyspelosta ja neuloista, joten tuplat...
  6. P

    Kaksoset, koska liikkeet?

    Mäkin odotan esikoisia, vk 17+1. Liikkeitä alkoi tuntua jo ensimmäisen kerran vk 15. Kaksoset havaittiin vk 12 ekassa ultrassa.
  7. P

    tulpaodottajat: Kesäkuu

    Mulla ekassa ultrassa vk 12, a liikkui koko ajan mutta b oli rauhallisempi. Tunnen liikkeitä myös, molemmin puolin mahaa mutta en tunnista kumpi niistä liikkuu. Ainakin ultrassa vaihtoivat ahkerasti paikkaa. Mulla viikkoja nyt 17+1, aika samalla mallilla. Mulla oli kohdun korkeus vk 16 14...
  8. P

    Kuinka kauan teillä joutuneet alle 3kiloset kaksoset olee sairaalassa?

    Odotan kaksosia, ja LA joulukuussa. Ensimmäinen raskaus. Oletteko synnyttäneet alakautta vai sektiolla? Miksi jommalla kummalla tavalla? Mulla ei ole vielä synnytystapa-arviointia tehty, mutta haluaisin yrittää alakautta, tosin en kyllä halua hätäsektioon jos vauvat ei tulekaan ulos. Olisi...

Yhteistyössä