Hakutulokset

  1. N

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Moikka kaikille! En ole tänne aikaisemmin kirjoitellut mutta lueskellut viestejänne kyllä. Olemme nyt mieheni kanssa olleet sillä mielellä että tulee jos on tullakseen 1,5 vuotta ja nyt tässä kuluvassa kierrossa ensimmäistä kertaa tikutettu ovulaatio. Ja en ole ihan kartalla vielä tästä...
  2. N

    Riidoista kertominen/juoruileminen

    Haluaisin kuulla miten teillä muilla toimitaan tämän asian suhteen. Jos meillä on ollut mieheni kanssa riitaa, niin en ikinä juoruile naisystävilleni jälkeenpäin, saatan sanoa jos riita on "päällä" , että tällainen nyt on tilanne, mutta ikinä en esimerkiksi kerro näin että "Pekka viime...
  3. N

    Onko teistä normaalia, lapsi kipeänä

    nostoja merks!
  4. N

    G:Kaikki vauvakuumeilevat: tämän hetken tilanne ? =)

    täällä kp 27/28, EI MITÄÄN oireita ollut tänään, eilen illalla superväsy + alaselkää särki, mutta aamulla kun heräsin niin kaikki masunippailut, joita ollut jo reilun viikon, ja muut niin ei mitään!! No, pääasia kai ettei ole normaaleja menkkaoloja :D Sunnuntaina testaan jos on siihen mennessä...
  5. N

    Ekat raskaus oireet??

    Näinpä, samanmoinen fiilis. Ollut jo oikeastaan muutaman päivän, ja tuossa aiemmin tuntui vähän kuin siellä olisi elohiiri! Sillai väpätti alamasussa, tiiä sitten... :) Itse ehkä uskallan testata sunnuntaina, jolloin olisi kp 30/28 ja ainakin näkyy, jos ei nyt menkat sitten ala ennen sitä.
  6. N

    Nyt rupes häiritsee!!

    Siis onko teillä kellään ollut päinvastoin, kun YLEENSÄ (ainakin lukemani perusteella ) kaikkien tissit tai nännit tulee kipeiksi tai aristaa tms kun on raskaana, että tisseissä ei tuntuisi miltään? Ihmettelen tätä, koska tissit ovat AINA hyvinkin arat ja pitkät on päällä oviksesta...
  7. N

    Ekat raskaus oireet??

    Lisäys: Normaalisti ennen menkkoja, oikeastaan oviksen jälkeen heti, nännit tulee herkiksi, hieman kipeiksikin ja "pitkät on päällä", mutta nyt ei ole rinnoissa mitään! Ei arista ei mitään. En tiedä sitten viittaako mihin vai viittaako ollenkaan. :| :whistle:
  8. N

    Ekat raskaus oireet??

    Mä tuun nyt tänne, vaikkei nyt plussaa ookkaan vielä tullut, tiedä sitten tuleeko ollenkaan! No oireita: - Lämmöt 37.0-37.5 - Itkuisuus - Masussa koko ajan sellanen jännitys päällä, eikä minkään nyt erityisesti pitäis jännittää! - Nipistelee, mutta oikeastaan vain munasarjojen...
  9. N

    Te joiden NYKYINEN mies on pettänyt?

    meillä ei ollut kyse oikeastaan varsinaisesta pettämisestä, mutta asiasta joka OLISI VOINUT johtaa pettämiseen, ja edelleenkään en ole pystynyt unohtamaan. Pelottaa että mies pitää toisia varalla, että jos tämä ei sitten toimikaan ja olen menettänyt viimeisetkin rippeet itsetunnostani. Sen...
  10. N

    vauva 3kk, lähtisitkö matkalle 3 päiväksi?

    No lähtisin vauvan kanssa ensisijaisesti, mutta jos olisi hyvä ja luotettava hoitopaikka tiedossa (omat vanhemmat :xmas: ) niin saattaisin ilmankin lähteä.. Riippuisi ihan siitä kuinka AINUTLAATUINEN reissu on kyseessä :)
  11. N

    Kumpaa sarjaan rupeisin keräämään kummitytölle?

    Taika on kamala... Mieluummin mahdollisimman "neutraalia" sarjaa, niin kelpaa vaikka ois mikä maku :D
  12. N

    Pienin ikäero sisaruksilla jonka tiedät?

    mun veljellä ja siskolla on reilu 10 kk
  13. N

    Isot rinnat on sitten rumat

    Mää en puutu teijän välienselvittelyyn muuten, mutta haluaisin tietää että mikä se miehen suhde tisseihin on? Pitääkin kysyä mieheltä kun se kotiutuu, ei oo tullut kysyttyä :D
  14. N

    3v poika alkanut rääkkäämään koiraa.

    Ok. Ajattelisin sen niin, että tavallaan "siirtää" ongelmaa pidemmälle, mutta toki, jos kiusaaminen on oikeasti jatkuvaa, niin koirahan siitä stressaantuu ja tällöin vaikka just pihalle voisi koiran päästää tms. jos on siis mahdollisuus. Tai toiseen huoneeseen toki myös.
  15. N

    Isot rinnat on sitten rumat

    En usko :D
  16. N

    3v poika alkanut rääkkäämään koiraa.

    Siinä tekee vaan karhunpalveluksen. Ja ongelmia tulee myöhemmin... Ei koiraa voi sulkea toiseen huoneeseen :x
  17. N

    Mihin kaikkiin paikkoihin voi päästä töihin ilman koulutusta?

    Jos olisin vailla koulutusta, niin lähtisin liikkeelle siitä että menisin joko a. oppisopimuksella opiskelemaan vaikkapa merkonomiksi (kelpaa useimpiin toimistotöihin, assistentin ja sihteerin duuneihin) tai b. aloittaisin iltakoulun (riippuen jos on vaikkapa jo yo, niin menisin amk:n...
  18. N

    Isot rinnat on sitten rumat

    Mulla on D-tisut, ja itte tykkään et on ne "aika" kivat. Muullahan ei ole merkitystä eihän? :xmas: Oon tällänen tissi-ihminen, ja mun mielestä rumia rintoja ei oo olemassakaan!
  19. N

    Tuttava ei kuulemma kehtaa liikkua lapsensa kanssa, koska lapsi on lihava..

    Joo no äidin pitäisi tässä tapauksessa tehdä asialle sitten jotain... Sekä omalle asenteelleen että pojan ylipainolle, jos poika oikeasti on ylipainoinen. En voi ymmärtää että joku häpeäisi omaa lastaan.. huhhuh
  20. N

    Seksitön parisuhde, voiko sellaista olla?

    Ensinnäkin kysymyksesi on ehkä hieman hassusti aseteltu, että "voiko olla rakkautta ilman seksiä", no sitähän toki on ilman seksiäkin! Minä esimerkiksi rakastan monia ystäviäni. Mutta mitä seksittömään parisuhteeseen tulee niin... En ymmärrä sitä, että jos on romanttisessa mielessä...

Yhteistyössä