Hakutulokset

  1. effemia

    Auttakaas mua nyt

    Eli mitkä asiat kuuluu pakottavan perhesyyhyn? -läheisen kuolema -perheen sisäien äkillinen sairastuminen onko muuta?
  2. effemia

    paljonko ihminen vielä jaksaa?

    Kolme isovanhempaa joutunut pienen ajan sisällä sairaalaan; keuhkosyöpä, paha virtsarakon tulehdus ja muu sairaus. Avioeron harkinta aika alkoi. Vuokra asuntoja ei ole. Vanhemmilla oli uhkaava saunapalon alku. Työsopimus loppuu joulukuun loppuun, jatkoa ei kuulu. Mä tihkuttelen vuotoa...
  3. effemia

    vanhempain vapaa ja kysymys siitä..

    Heippa hjei! Miten on voiko työnanantaja Määrätä/ velvoittaa että työntekijän on pidettävä kesäloma päällekkäin vanhempain vapaan kanssa?
  4. effemia

    Sairaan lapsen hoitamisesta kotona..

    Eli mitenkäs mein kuuluu toimia kun pienempi neito on 39 asteen kuumeessa, mies menee aamuvuoroon ja minä iltavuoroon, tarkoitus oli viedä tytöt vaihoajaksi mummilaan, vaan empä kyllä lähde tuota kipeetä neitoa mihinkään kuskaamaan.. Onko toisella oikesu olla pois töistä/ lähteä aiemmin töistä...
  5. effemia

    Nyt se iski, kuume..

    Meinaan matka kuume, oon toivonut ylppari lahjaksi matkarahaa.. Eli me päästään oman perheen kanssa ekaa kertaa ulkomaille.. Hitsi, kävin vähän nuilla sivuilla kattelemassa jotta mihin sitä lähtis, ja kyllä niin iski kuumetta että :)
  6. effemia

    Wibbiiii!!!

    Tänään varmistui, viiden vuoden lukio on nyt ohi ja vihdoin saan painaa lokin paskan päähäni :D
  7. effemia

    lahja kirpparilta?

    Mitäs mieltä ootta, voiko synttäri lahjan ostaa kirpparilta, jos voi niin millä edellytyksillä, ja jos ei niin miks ei..?
  8. effemia

    Lasten päivähoito maksuista

    Meillä alkais olemaan ajankohtainen tuo hoitoon vieminen, joten minkä verran teillä menee kuussa rahaa päivähoitomaksuihin per lapsi? Erityisesti minua kiinnostaa vuoropäiväkotia käyvien lasten hoitomaksut? Kiitos :)
  9. effemia

    Google muistin tyhjennys

    Niin jotta miten se tapahtuu?
  10. effemia

    messenger apua kaipaan..

    Siskoni latasi koneellemme uuden messengerin, kun vanha ei jostain syystä auennut, mutta kun ei nyt tää uusikaan auennut.. MItä mun pitää tehdä?? Vanha pelasi ihan hyvin kunnes sitte viime viikolla lakkas pelaamasta..
  11. effemia

    ehkäisyrenkaan käyttäjiä?

    JOs on, niin onko tullut jotain saivuvaikutuksia ja mitä?
  12. effemia

    Niitä julkkujen irc galleria osotteita

    Niin missä niitä olikaan.. Täh mullako muka tylsää :whistle: :laugh:
  13. effemia

    *huolimus*

    Neito 2v 5kk kaatui keittiön pöydän tuolilla taakse päin, löi päänsä (tietenkin, tämä neito ei muuta osaa kolauttaakkaan kuin päänsä) kaappiin, ja mojovan kuhmun hän sai takaraivoonsa.. JA tietenkin isukki lähtee yöksi töihin, niinhän se on aina kun jotain tällasta sattuu taikka kun oksennus...
  14. effemia

    Ammatin valinta apuja

    Vihdoin alan olla siinä pisteessä opintojeni kanssa, että ammatin valinta olisi ajankohtainen, vaan... Hirmu hankalaa se nyt tuntuu olevan, joten auttakaahan mua.. *Uskoisin vuorotyön olevan se mun juttu *opettajankaan työpäivän ei ois huono, mut joku siinä työssä ei iske *rahaa siitä...
  15. effemia

    Huolesta soikeena

    neito 6kk oksensi. ja toisenkin kerran. Ei siinä mitään, vaan kun en tiedä mistä tää johtuu. Hän oli hoidossa muutaman tunnin, sai 40ml korviketta ja kun annoin seuraavaksi rintaa oksensi neito kukkakaalisoseet ja maidot päälleni. Ja kun tämä ei ole eka kerta kun sattuu tällanen ihme...
  16. effemia

    G: onko lahjat äideille sman arvoiset?

    Kun hommaatte äitienpäivä lahjoja äideille ja anopeille, onko lahjat saman arvoiset? Kuinka tarkkana pidätte et lahjojen on oltava aina saman asrvoiset (pappoilla, sisaruksilla jne.) Meillä minä en niinkään ole tarkka, mutta mies pitää siitä huolen ettei hänen sukunsa ainakaan saa halvempaa...
  17. effemia

    mitä se sitte tarkottaa..

    ..se COLEBRA ?? Mäkkärin mainoksesta kyse siispä.. :D
  18. effemia

    Purkki nutri-soijaa

    Siivoilin kaappeja ja meiltä saisi noutaa purkin tuota nutri soijaa. Se on siis ihan avaamaton ja päiväystä jäljellä 1½vuotta. Ei viittis sitä roskiinkaan laittaa..
  19. effemia

    tuplarattaista

    Jotta jos mielipiteitä saisin.. eli ostaakko Ora Jovi Land tuplarattaat Ora Land tuplarattaat vaiko brion double wavet ?? Emmaljungiin on meirän neito liian pitkä.. ja noista en tiiä noista ora landeista, enkä jovi landeista, jotta jos jollain muulla ois tietoa..
  20. effemia

    Nesteistä..

    Paljonko teidän n.1-vuotiaat juovat päivässä ja mitä menee? Meillä menee maitoa 4-6dl ja vettä n. 1dl.

Yhteistyössä