Hakutulokset

  1. Kanttarelli82

    muita tosi hoikkia

    Neiti 1-vuotisneuvolassa 72,5cm ja 7520g. Syö hyvin.
  2. Kanttarelli82

    Tuleeko n.1 vuotiaallasi paljon sanoja?

    Tyttö on nyt pari viikkoa päälle 1-v ja sanoja on jo paljon. kakka, kukka, lamppu, mopo, hau-hau (koira), ammuu (lehmä), yvä (hyvä), tyttö, napa, vettä, mamma, tissi, äitti, isssi, sssss (käärme), tiitö (kiitos), namnam (ruoka), poppa, loppu, vaippa, ei.. sitten yksittäisiä sanoja matkii, mutta...
  3. Kanttarelli82

    viikon 7 plussaajat-pino

    Nosto, tulkaahan kertomaan vauvapuolelle kuulumiset kaikki pinoon joskuskaan kirjoitelleet! =)
  4. Kanttarelli82

    viikon 7 plussaajat-pino

    Onnea ihan mielettömästi sieppo ja haisu!!! :D :flower: Meillä päivät lentää tuon tytön kans.. neuvolassa käytiin pe ja painoi jo 3470g ja pituutta 52cm! Kesti käynti jotain puoli tuntia.. -kanttis
  5. Kanttarelli82

    viikon 7 plussaajat-pino

    Tsemppiä siepolle synnärille ja mahdottomasti ONNEA Viblsp:lle ja valotzkille nyytteineen!!! :flower: =) ..ja v: tyttöhän se sieltä sitten tuli, niinkuin luvattiin ;) Kalenteri: Mulla oli ensimmäiset kaksi viikkoa synnytyksen jälkeen ihan totaalista mielialavuoristorataa.. Parina päivänä...
  6. Kanttarelli82

    viikon 7 plussaajat-pino

    V: Mie ainaki lasken sopat ja vetelät vellit nestemäiseksi ravinnoksi (oi ku onki jo nälkä..) =) Suuret onnittelut nealle, piulle ja Kalenterille!!! :D Ja muista Kalenteri ne kaalinlehdet! Minull ainakin auttoi herumista ja pehmitteli vähän sitä rintaa.. En oo kahteen päivään konetta...
  7. Kanttarelli82

    viikon 7 plussaajat-pino

    Täällähän on tapahtunut! Tsemppiä vain kaikille nyytinhakuun lähteneille ja toki myös vielä kotona kärvisteleville.. =) Meidän neiti sai sitten sen nuhan ja kyllä meni elämä vaikeaksi! Imetys ei onnistunut, kun neiti alkoi parkua heti kun sai tissin suuhun (ei saanut happea) ja nukkuminenkin...
  8. Kanttarelli82

    viikon 7 plussaajat-pino

    Mullekki suklaata.. :D :D :D (ai niin, eilenhän minä söin levyllisen fazerin mariannesuklaata -mutta kyllähän sitä joka päivälle pitää oma levy olla.. ;) ) Tänään kävivät sitten ne miehen vanhemmat & sisarukset täällä. Ei oolut päsmäritäti mukan onneksi.. =) Anopilla oli vaan aikamoinen...
  9. Kanttarelli82

    viikon 7 plussaajat-pino

    niin ja siiri-miinalle piti vielä laittaa terveisiä, että toki sut muistan ja kuulumisiasi olen välillä (kuten ametistinkin) käynyt joulutähdissä vaklimassa.. :D Myös muita 7-viikon plussaajia olen muistellut (suppis ja pirpana..) ja miettinyt, että mitähän heille kuuluu.. Mukavaa kun...
  10. Kanttarelli82

    viikon 7 plussaajat-pino

    Kiitos kaikille ihanan valoisista vastauksista! Ehkä tämä tästä kun typy vähän kasvaa ja tekee muutakin kun syö.. =) Ja kyllä tuo mies sentään tytön kylvettää (mihin meneekin maks. se 10 min ja äiti tietty joutuu kuivaamaan.. ;) ) mittari, mulla mitattiin sf eka kertaa vasta viikoilla 22+5...
  11. Kanttarelli82

    viikon 7 plussaajat-pino

    Miten ihmeessä saan isän mukaan vauvan hoitoon, kun imetys on kuitenkin pakko mun tehdä?? Vaipanvaihtoa inhoaa, eikä tässä muuta puuhaa paljoa vielä olekaan.. Yötkin vauva on 100% mun vastuulla, eli mies ei herää kertaakaan. Ei siinä, vauvan hoitaminen on musta mukavaa jne, mutta pelottaa...
  12. Kanttarelli82

    viikon 7 plussaajat-pino

    Tsemppiä siepolle huomiseen!! :wave:
  13. Kanttarelli82

    viikon 7 plussaajat-pino

    Onneksi Valotzkilla kaikki kuitenkin ok. =) Ja vaikka vauvasi syntyisi nyt, olisi se isompi kuin meidän typy ja hyvin tuokin jakselee.. =) Imetys on lähtenyt hyvin käyntiin ja tänään uskalsin käydä ostamassa imetysliivitkin. Mulla oli yhden siskon vanhat, mutta ne oli vähän epäsopivat...
  14. Kanttarelli82

    viikon 7 plussaajat-pino

    Tää on ihan hassua, mutta välistä toivon, että saisin tuon toukan takaisin tuonne mahaan edes hetkeksi.. Voisin lähteä ulos kävelylle ilman huolta vauvasta.. Mutta tämä on nyt tätä -totuttelua uuteen elämään! Toki se on aluksi raskastakin.. Varmaan jotain hiton baby bluesta pukkaa päälle...
  15. Kanttarelli82

    viikon 7 plussaajat-pino

    kuu-ukko.. :hug: :hug: ..käsittämättömän surullista.. :'(
  16. Kanttarelli82

    viikon 7 plussaajat-pino

    :hug: miehen kanssa riidelleille! Täällä myös yksi ilmoittautuu siihen joukkoon -tosin sovimme riidan jo, mutta ikävää oli silti. Ja syykin ihan typerä.. Jotenkin vain pinna kireällä kun nukuttu vähän huonosti (sattuneesta syystä) ja vauva kakkaa koko ajan ja jonkun pitäisi siivotakin, käydä...
  17. Kanttarelli82

    viikon 7 plussaajat-pino

    Kiitokset kaikille ihanista sanoista (-ja taas silmäkulmat märkänä =) ) .. Rikkonainen ensimmäinen yö takanapäin. Neljän aikoihin nostin vauvan sitten meidän sänkyyn sieltä laatikosta ja sen jälkeen nukuttiin paremmin. Saa nhädä miten käy isin periaatteelle, että lapsi nukkuu sitten alusta...
  18. Kanttarelli82

    viikon 7 plussaajat-pino

    Hei ihanaiset pitkästä aikaa!! :wave: Itku tuli silmään, kun huomasin teidän minua ajatelleen.. Tulossa piiitkä stoori.. Maanantaina sain lähetteen sinne polille valkuisen ja hitusen kohonneen verenpaineen takia. Kysyin tätiltä, että otanko tavaraa mukaan vai mitä? Ja se meinas, että pelkkä...
  19. Kanttarelli82

    viikon 7 plussaajat-pino

    Kävin sitten viemässä neuvolaan taas näytteen ja proteiinia oli yhä. Verenpaineet oli myös noussu sen verran, että pisti lähetteen polille. Saa sitten nähä, että jäänkö sinne yöksi, vai pistävätkö jo tänään takas kotiin.. Ilmottelen! -kanttis 37+3
  20. Kanttarelli82

    viikon 7 plussaajat-pino

    V: Vihloo peräsuolta kyllä. Koko ajan enemmän ja enemmän -kohtu varmaan painaa. Vielä kun ainakin mulla on se kohtu taaksepäin kallistunut, niin painaa varmaan enemmän..? Kalenteri: Meidän pitäisi kans hankkia kylppäriin joku hyllykkö.. Sais vaipat ja rasvat ja muut pois hoitopöydältä, minne...

Yhteistyössä