Hakutulokset

  1. J

    Odotuksen odottajat! Osa III

    Heippa Kaikille Tasapuolisesti!! Ensinnäkin Paljon Onnea kaikille plussanneille! Ihanaa, oikein Kevätkarkelot täällä olleet. Hienoa. :heart: Veenalle etenkin onnitteluita, joskus aikoinaan taannoin kuulumisiakin ehdittiin vaihtaa!! Kyllä olette sitkeitä, jokaikinen, ei voi muuta sanoa...
  2. J

    Tajuutteko mennä nukkumaan?

    ei, kun vielä seiskaan asti pakko valvoa. Mene itse, heippa vaan.... :attn:
  3. J

    keksikää kiitos

    Ihan hulluja sanoja tulee mieleen, kun on koko yön valvonut. Sori. :headwall:
  4. J

    keksikää kiitos

    mites oli santra, sanni, seela tai toevo.... :laugh: :laugh:
  5. J

    Odotuksen odottajat!part II

    Onnea Orion valtavan paljon!! Muistan sut oikein hyvin. Yhtä aikaa silloin painittiin täällä jonnin aikaa. Olen valtavan iloinen puolestasi, toivottavasti kaikki menee hienosti loppuun saakka, ja saatte nyytin terveenä kainaloon. :flower: :flower:
  6. J

    Odotuksen odottajat!part II

    Heippa kaikki!! Täällä flegmaattinen taustailija ilmoittautuu taas kuulumisillaan. Onnea kaikille plussanneille hirmuisesti, joita en ole vielä onnitellut!! Mukana hengessä ollaan, ja luomusti pientä ihmettä koitetaan vääntää täällä meidän taloudessa. Eilen oli kp 14, ja en muista milloin...
  7. J

    Minkä merkkisiä autoja teillä on ja oletteko olleet tyytyväisiä?

    Meillä bmw, 500 sarjalainen, sedan. Vielä mahdutaan hyvin, mutta voipi olla että farkkuun vaihtuu jossain vaiheessa. Merkki on ollut luotettava, hyvä ajomukavuus, kaunein tietämäni tavisauto....ikää on, mutta eipä se juuri tunnu.
  8. J

    Vehnänalkioöljy

    Moikka kaikille. Voi MeaMimosa, miten teitä koetellaan. Elämä on välillä kummallista, tuntuu että mikään koettelemus ei riitä. Jaksuja kovasti, ja tsemppiä parisuhteelle ja yritykselle. Uskon että mekin jossain vaiheessa nyytti saadaan, sen aika ei vaa ole vielä tullut. :flower: Mulla on...
  9. J

    Vehnänalkioöljy

    Heippa! Liittyisin kernaasti porukkaanne. Olen 29v. emäntä, ja lapsettomuutta takana 11/05 lähtien. Silloin jätin pillerit pois. Tuolla odotusen odottajissa olen aikoinaan ollut mukana, nyt taustailen. Olen alkanut viikko sitten ottamaan 1tl päivässä vehänalkioöljyä. Njam. Ja toinen konsti on...
  10. J

    Odotuksen Odottajat!

    Moikka kaikille Odotuksen Odottajille!! Täällä taustailija kävi lueskelemassa teidän kuulumisia. Sitkeitä olette, muuta ei voi sanoa!! Onnea matkaan jokaiselle. Me ollaan nautittu tässä vaan elämästä, töistä, vapaista, koirista ja remontoidusta asunnosta. Vihdoin se remppa on ohi...
  11. J

    Odotuksen Odottajat!

    Huomenta Rva, ja HURJAN PALJON ONNEA!! Toivoopi taustaileva Justiina. :heart: :flower: Kyllä se nyt kyydissä pysyy.
  12. J

    Vauvalle perunankeitinvettä?

    No, jos haluaa juottaa niin ei kait siinä. EI siinä vedessä ole kyllä vitamiineja. Vitamiini on perunassa juuri kuoren alla, ei se liukene veteen. Ja VAIKKA liukenisikin, niin kyllä keittäminen ne vitskut tuhoaa. En kyllä kehottaisi tuota antamaan. Joisitko itse perunankeitevettä?? Jos juot, ja...
  13. J

    Odotuksen Odottajat!

    Heippa kaikki! Niinhän tässä TAAS kävi, että mulla kp 1. Oikein vauhdilla alkoi menkat, ja torstaina soittoaika lääkärille clomien ja muun jatkon suhteen. Todennäköistähän on, että niitä jatketaan ovuloimattomuuden takia vähän aikaa ainakin. Nähtäväksi jää. Taidan jättäytyä poijes...
  14. J

    Odotuksen Odottajat!

    Terveppä terve. Varoitan, että omaa napaa tulee TAAS. Sori. Olen vaan niin tohkeissani!! Täällä siis kipeitten tissien kanssa pohditaan ja toivotaan sitä plussaa....huoh. Kamalaa, kun alkaa taas mielikuvitus laukkaamaan hullun lailla. Illalla mittasin lämmön, se oli 37.3. Noh, kohtahan...
  15. J

    Odotuksen Odottajat!

    Heissan! Ja tervetuloa kaikille uusille palstailijoille!! :wave: Tsemppiä meille kaikille hoitoihin ja kiertoihin, jos me saatais palstalle edes pari plussaa ennen kuin Joulupukki kolkuttaa ovella!! Ihanaa olis!! :heart: :heart: Oma napa: Tässä kierrossa en ole ovista bongannut...
  16. J

    Odotuksen Odottajat!

    Iltaa leidit. Risukasa: Jaksamista. Vaikeeta tämä nassun vääntely välillä on kaikenmaailman tädeille, työkavereille ja muille tutuille. Kaikki tosiaan ympärillä tuntuu napsahtavan raskaaksi, jopa se naapurin emäntä, joka söi pillereitä kahdeksatta vuotta. ( ja tosi on, luuli olevansa...
  17. J

    Odotuksen Odottajat!

    Päiviä tyttöset ja arvon naiset!! (saa valita kumpaan kuuluu.. :laugh: ) Voi vitsi, kun on jännättävä Kirman ja Veenan puolesta!! Huh. Onnea teille matkaan, toivotaan plussia kaksin kappalein! Ommoo nappoo sitten: Eli eilen kp9 mulla oli ultra. Taasen oli vas. puolelle kasvanut 1 hyvä...
  18. J

    Odotuksen Odottajat!

    Hepsan! Täällä taas....Stellina: Mulla kuule kanssa uutta hommaa tää clomeilu. Viime kierto oli eka, jossa kypsyi vas.puolelle 16mm folli, oikealla puolella oli vaan jotain rupusia. Nyt mulla on taas ultra to illalla. Yksityisellä ollaan. Miehessä ei vikaa pitäs olla. Tutkittiin keväällä 07...
  19. J

    Odotuksen Odottajat!

    Loma ohi, ja niin on piinailukin. Eli meikällä nyt kp 5. CLomit apuna tässä kierrossa kanssa. Pe ultra. Halaus Pikkuvadelmalle. Toivotaan parempaa onea ensi kiertoon. Itsellä on aika neutraali olo, viikkoa ennen menkkoja sen kyllä taas tiesi, mitä tuleman pitää. Mutta, eteenpäin mennään...
  20. J

    Odotuksen Odottajat!

    Heippa kaikki pitkästä aikaa!! Mukava, että kaikilla alkaa jotain tapahtumaan tosiaan syksyn myötä, hoitojen alkaessa. :hug: Meillä on ukkelin kanssa loma meneillään. Mullahan on nyt ne elämäni ekat clomit takana. Ultrassa piipahdin kp 10. Vas. munasarjassa oli 16mm johtofollikkeli...

Yhteistyössä