Hakutulokset

  1. E

    miehet

    oon yrittänyt ehdottaa et mies muuttais vähäksi aikaa mut sanoo et asunto on hänen (heidän suvun perikunnan) mul ei oo kuulemma oikeutta oon kotiäitinä ja mies vuoro töis ei oo itel mahdollista mennä vanhemmille kun niillä ei oo tilaa (eronnu) viime aikoina ollu agressiivinen päivittäin rakastan...
  2. E

    miehet

    taas alkoi aamu samanmoisesti riidellen heti kun mies avas silmänsä, sama jurputus joka päivä. avioeroa en haluaisi mutta täytyyhän tälle jotain tehdä kun lapsoset ihmettelee kun isi käy aina äitiin käsiksi jälkiä ei jää mutta paha kolous mieleen, lähti sit taas kälppimään ja lapset kyselee mis...
  3. E

    ADHD + konttaaminen

    Aika hauska tämä konttaamattomuus, en kyllä ole koskaan aiemmin kuullutkaan... Mutta hauska siksi , että meillä ei kumpikaan lapsista kontannut (poika asperger ja adhd sekä tyttö adhd) vaan liikkuivat istuvillaan ja varsinkin tyttö jätti kävelemisen kokonaan väliin ja siirtyi suoraan juoksemaan...
  4. E

    Syökö kukaan proteiini-patukoita tms?

    Kokemusta ei ole, mutta kiinnostuin aiheesta itsekkin.Minulla tosin on jokunen kilo ylipainoa ja ne ois tarkoitus karistaa ja salilla rehkin monta kertaa viikossa.Onkohan näistä proteiinilisistä haittaa jos samalla koittaa pudottaa painoa?
  5. E

    Kuinka pitkälle ajalle lainaa saa?

    ...laskekaapa piruuttanne paljonko maksatte korkoja noin pitkissä lainoissa ??
  6. E

    yäk

    mulla tuli aamulla suuhun valkoinen löntti "proppu hais järkyn pahalle :whistle: verikokeissa kävin ma ja valkosyytit koholla n.11 huomenna pitää lekurille soittaa kun on paikalla.Onkohan mulla nielussa tulehdus ja mikä tollasia pahan hajusia pipanoita tuo suuhun?nytkin tuntuu et on joku löntti...
  7. E

    laina-aika ja kk. lyhennys?

    Mun ( yh, maksan yksin ) laina kuulostaakin nyt hyvin pieneltä. 42 000 jäljellä ja lyhennän 500/kk. Tulospalkkoja jos/kun saan, laitan ylimääräisenä enemmänkin. Olen maksanut asuntoJA 7 vuotta, nykyiseen sain mukavan pesämunan kun myin entisen kaksioni mojovalla voitolla. Kotina tilava ja...
  8. E

    tuleeko musta uusneitsyt?!?

    Kiva, kun on muitakin rohkeita ! Viimeisestä puuhastelusta on pian 3 vuotta eikä tunnu missään !!
  9. E

    Gallub:millä viikolla syntyi esikoinen?

    poika syntyi laskettunapäivänä eli rv 40
  10. E

    Asuntolainan korot

    Mulle luvattiin 2 vuotta maksuvapaita kuukausia ilman kustannuksia. En ole käyttänyt ainoatakaan, enkä käytä. Miettikääpäs nyt kahdesti...tulevat todella kalliiksi kun laina ei lyhene yhtään. Omalla hoitovapaallani maksoin as.lainaa pari satasta vähemmän kuin normaalisti. Laina LYHENI. Mutta...
  11. E

    Kuinka pitkään clomeja voi syödä?

    Jos käy tavallisella gynellä lääkäriasemalla, ei varmaankaan gyne ehdota seurantaultraa, koska hän on tavattavissa sillä tietyllä asemalla vain 1 krt/vko. Itse kävin toisella lääkärilla ekassa seurannassa kun tälle ekalle en saanut aikaa. Ihmetteli miten osasin pyytää sitä. Mulle sanottiin...
  12. E

    PCO+clomiannostuksesta

    Todettiin PCO ja tulin silti luomuna raskaaksi. PCO ei johtunut ylipainosta.
  13. E

    eka kierto clomeja syöty ja..

    Itse olen syönyt jo toisenkin clomikierron ja odottelen tätiä ensi viikon alussa. Saa nähdä miten käy. Pientä jännitystä ilmassa.
  14. E

    Koirapelko

    Hei, osaako joku antaa neuvoja, miten alkaa poistamaan lasten koirapelkoa. Pienempi 2 v pelkää myös kissoja. Ongelmaa on pahentanu koira joka on hyökkäilly omasta pihastaan tielle ja kaatanu lapset, haukkunu, uhitellu yms yms. Roikkunu jopa vaatteissa. Tämä hankaloittaa kyläilyä ja yhdessäoloa...
  15. E

    Kehuja päiväkodin toiminnasta

    Tiesittekö, että Helsingin kaupunki tarjoaa päiväkodeissa ruotsinkielistä kielikylpyä. Kielikylpypäiväkoteja on ympäri Helsinkiä. Palvelu on tarkoitettu lapsille, joiden äidinkieli on suomi. Kielikylvyn tarkoituksena on opettaa lapsi toiminnalliseen kaksikielisyyteen. Lapsi tutustuu vieraaseen...
  16. E

    PÄIVÄKODIN KIELIKYLPY

    Tiesittekö, että Helsingin kaupunki tarjoaa päiväkodeissa ruotsinkielistä kielikylpyä. Kielikylpypäiväkoteja on ympäri Helsinkiä. Palvelu on tarkoitettu lapsille, joiden äidinkieli on suomi. Kielikylvyn tarkoituksena on opettaa lapsi toiminnalliseen kaksikielisyyteen. Lapsi tutustuu vieraaseen...
  17. E

    Montako lasta sulla on?

    Toivotko saavasi lisää lapsia vai onko lapsiluku täynnä? Minkä ikäinen olet?
  18. E

    onko muita raskauden keskeyttäneitä?

    Hei kaikille Kiitos tuestanne ja myötätunnostanne,auttaa eteenpäinn kun tietää et edes joku tukee,tuntematonkin..Kiitos. En pääse usein konneelle joten vastailen silloin tällöin. Kuitenkin kiitos. mukavaa kun joku ottaa osaa. Rankkaa on ollut, mutta selvitään me tästä, tulipa vviel aviokriisikin...
  19. E

    Mites ois sellaset 2+:ten lemmikki tapaamiset?

    Helsinki ilmoittautuu 2v. sosiaalisen nartun kanssa :wave:
  20. E

    onko muita raskauden keskeyttäneitä?

    Olen keskeyttänyt raskauden kaksi kertaa vuoden sisään lapsen vaikean kehitysvamman takia.Viime lokakuussa oli munuaisten puuttuminen vauvalla ja nyt syynä suvussamme kulkeva kromosomivika. kromosomivian kohdalla kukaan ei osaa sanoa kehitysvamman laajuutta enkä ole koskaan aikonut alkaa...

Yhteistyössä