Hakutulokset

  1. T

    2011 kesän ja tulevan syksyn lapsettomuushoidoista plussanneet!

    Rakenneultrassa käyty. Rakenteet oli kunnossa ja pallit siellä jalkovälissä heilui... poikalupaussiis....Istukka oli takaseinässä, lapsivettä normaalisti ja painoarvio nyt rv 20+5 oli 368g. NANNIGALLE tsemppiä lähestyvään synnytykseen... T0iv0 ja t0iv0nsiemen palleineen rv 20+5
  2. T

    2011 kesän ja tulevan syksyn lapsettomuushoidoista plussanneet!

    Hei kaikille! Kiena: Miksi käyt niin usein äitipolilla? Ovatko ne huolissaan jostain? Mukavaa että Sharona pääsi ajoissa ja turvallisesti perille! Jauhopeukalon ja kevätkellon kanssa harmittelen samaa asiaa ,eli sitä uuden äitiyspakkauksen saamattomuutta. Päätin siis etten sitä...
  3. T

    2011 kesän ja tulevan syksyn lapsettomuushoidoista plussanneet!

    Kevätkello ja armi Onnea hyvistä ultrakuulumisista. Lueskeltua tulee ,mutta kirjoittelu jotenkin aina vaan jää... Tänään kävin neuvolassa ja kaikki oli ok, mutta sf-mittaa ei otettu koska kohdun yläosa aristi niin paljon. Kohtu oli korkeammalla kun näillä viikoilla kuuluu ja mahakin on...
  4. T

    2011 kesän ja tulevan syksyn lapsettomuushoidoista plussanneet!

    Nyt on niskaturvotusultrassa käyty. Lukemat 0.8, eli kuulemma oikein normaalit ja riskiluvuksikin tuli 1: 100 000, eli sen puolesta saa huokaista helpotuksesta. Ja hieno alien kuvakin saatiin muistoksi. Voikun osaisi jo edes vähän nauttia tästä. T0iv0 ja toivonsiemen rv 12+4 (lupaa...
  5. T

    2011 kesän ja tulevan syksyn lapsettomuushoidoista plussanneet!

    2.IVF, toinen, 31v. la 19.7 Tuossa siis nuo tiedot... En ole juurikaan uskaltanut kirjoitella ,mutta jos 9.1 niskaturvotusultrassa vielä kaikki on ok, niin sitten lupaan aktivoitua. Meillä siis verta on jonniin verran vuodellut ,mutta ei tietoa miksi vuotaa kohdunsuulta. Jouluna...
  6. T

    koska olette lopettaneet metforminin/ glucophagen?

    Enpäs enää muistakkaan millä raskausviikolla sai lopettaa glucophagen, eli jos jollain muullakin ihmisellä on ollut se tai metformin käytössä, niin voisitteko valaista asiaa???
  7. T

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

    RouvaPapuselle suuret onnittelut haamuplussasta- Kyllä se siitä vahvistuu! Viimeinen Mohikaani on sitkeä! ON. Tänään käyty ultrassa ja siellä oli oikeassa paikassa t0iv0nsiemen ja sydän sillä hyppi....Vaikka olinkin ihan varma ettei siellä ole mitään kun kaikki oireet loppuivat alkuviikosta...
  8. T

    2011 kesän ja tulevan syksyn lapsettomuushoidoista plussanneet!

    Kyllä pelottaa täälläkin elämä.Sunnuntaina kaikki oireet loppuivat, rinnat "rupsahtivat" , vatsa ikäänkuin katosi, ei ole enää jatkuvaa pissahätää jne... Ja tuli sellainen hassu tunne että kaikki ei taida enää olla hyvin. Vuotoa ei ole kuitenkaan tullut, mutta luget saattavat sen pitää poissa...
  9. T

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

    Voi hurjan paljon onnea Krisselille!Ja liimaa tietenkin että pysyy matkassa loppuun saakka. Rouvapapuselle Rautaisia hermoja että malttaa olla testailematta liian aikaisin! Ja Toivotaan nyt parasta, että sieltä syntyy sitten se Viimeinen mohikaani! Pipa: Me otettiin yhteyttä silloin kun...
  10. T

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

    Tervetuloa Alexandria, toivottavasti vierailusi jää lyhyeksi! Vautsi Joko ukko on ihan hermona, eli onko tullut paljon sivuoireita? Etkös sää sanonut että saatat muuttua melko kiukkuiseksi...Millon sulla alkaa pistokset? Futuremami:hug: Rouvapapuselle tsemppiä tulevaan siirtoon! ON...
  11. T

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

    Vieno02: Hienoa! Tosi paljon onnea- kyllä se siitä vahvistuu. Ja toivottavasti kaikki menee hyvin loppuun asti! RouvaPapunen Täällä pidetään peukkuja että alkiot selviävät sulatuksesta! Hyppäät nyt sitten plussajunan kyytiin! -T0iv0-
  12. T

    2011 kesän ja tulevan syksyn lapsettomuushoidoista plussanneet!

    Hei kaikille! Uskaltautuisinkohan minäkin jo mukaan , vaikka en vielä tiedäkkään että missä raskaus sijaitsee tai että kestääkö se loppuun asti?!? Meillä siis ennästään yksi "lottovoitto", ivf:llä alulle saatu. Minulla pco ja miehellä heikot simpat. Ja minulla ei meinaa oikein kasvaa...
  13. T

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

    Vautsi Mitäs tohtori sanoi? Pääsitkö sumuttelemaan? Lion Suuri lohtuhali ja paljon voimia päätöksen tekoon. Vieno02 Älä heitä vielä hanskoja tiskiin ja älä varsinkaan testaile liian aikaisin...( syy selviää kyllä kohta kun luet mun kirjoitukset loppuun...) FuturemamiTestasitko vielä...
  14. T

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

    Krisseli79 Loisto uutisia silti että nyt on luksusluokan kyytiläiset ,jotka varmasti tarttuvat kynsin hampain kiinni ja sitten vielä muutemia mahdollisuuksia pakkasessakin! Stressitöntä piinailuaikaa ja toivotaan että se päättyy positiivisesti!(kaikki peukut ja varpaat on ylhäällä sen puolesta)...
  15. T

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

    Paskat fiilikset täälläkin.Oireista jäljellä vain toisen silmän yläpuolella oleva särky ja pikainen testauskin tänä aamuna näytti negaa.No tosi ihme se olisikin ollut jos sellaisella rupulla olisi onnistunut kun ne yleensä heitetään roskiin ,eikä edes siirretä! Tsemppiä muille ja halaukset...
  16. T

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

    Huh hei! Joko olen tulossa a)kipeäksi b)raskaaksi c)hulluksi tai sitten vaan hormoonilääkkeet pistää kaiken ihan.... Paleltaa ja välillä tulee kunnon huononolon kohtauksia ,pissittää ja sattuu toisen silmän yläpuolelle päähän vietävästi. Mites onko muilla ollut tällaista??? -t0iv0...
  17. T

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

    VautsiMeillä aina lyhyt hoito ,kun pitkällä ei tule solun solua... Toivottavasti teidän uusi hoito nyt pääsee sitten pyörähtämään ja tulevat päänsäryt ovat sitten kaiken vaivan arvoisia. KrisseliTsempit huomiseen punktioon! Ja mulla kanssa tukihoitona luget, mutta olen joskus jostain muusta...
  18. T

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

    FuturemamiMiten sulla on testi päivä vasta isänpäivänä kun eikös meillä ollut siirto molemmilla pe?!? Mulla on veritesti 10.11 ja 11.11 saa tuloksen.Ja silloin sai tehdä jo myös itsekkin testin jos haluaa...Tosin melko turhahan se mulla taitaa olla.Vaikka toivoa täytyy olla aina niin kauan kun...
  19. T

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

    lion33Tervetuloa ja toivottavasti tämä olisi nyt vaan piinapäivien aikainen pyrähdys tällä palstalla ja raskaus alkaisi. Vienolle tsemppiä punktioon! FuturemamiMillaiset fiilikset siellä on? TringaMikäs piinapäivä sulla on meneillään? Millainen nyt on olo? O.N. Täällä ei tuntemuksia...
  20. T

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

    TRINGA En oole moiseen itse törmännyt, enkä kuullut/lukenut asiasta. Mitä ne sieltä klinikalta sulle sanoivat? O.N: Klinikalta soittivat aamulla ja olin ihan varma että perseelleen meni, ettei siirtoon mennäkkään. Mutta soittivat ja kysyivät että haluanko sitä ainokaista viljeltävän...

Yhteistyössä