Hakutulokset

  1. H

    Helmimasut 2009 ~HELMIKUUSSA!!~

    iki ihana vauva synty 5.2.09 klo 9:22, synnytyksen kesto 4t 31 min. mitat 4180g ja 53 cm. 10 pisteen poika. kotiuduttiin lauantaina. kaikki meni muuten ihan kivasti ja melko kivuttomasti.
  2. H

    Helmimasut 2009 ~Lokakuussa~

    Labello; voisitko vaihtaa mulle la 4.2.09, kiitos! Ompa aika mennyt taas hurjaa vauhtia eteenpäin. Kävin jo 1.10 rakenneultrassa, mutta nyt huomasin taas lukuessani, että en ollut ilmoittanut, että la muuttui 6 aikaisemmaksi. Niin kävi myös 7 sitten edellisen kohdalla. Kaikki oli ok. Mitään...
  3. H

    Helmimasut 2009 ~Syyskuussa~

    Eipä ole tullut kirjoiteltua, mutta nyt ajattelin jotain riipustaa. Viime viikolla oli neuvola ja kaikki oli ok, syke 140 ja nyt odotetaan innolla rakenneultraa ylihuomiseksi. Joko te muut olette kertoneet "uutisenne"? Meil pari-kolme kavereista on kuullut minulta. Itse kerroin anopille...
  4. H

    Helmivauvat 2009

    Meil isäntä ajaa kuorma-autoa ja ite olen toimistotyöntekijä. Ennestään 3 lasta, 12/97 poika, 04/00 tyttö ja 01/02 poika. En ole kun kertonut yhdelle henkillölle vasta, mutta paljastuu varmaan kans juhannuksena. Siskoni kyseli jo kyl ennenkuin tiesin plussanneeni, mut enhän ite tiennyt ja jos...
  5. H

    Helmivauvat 2009

    niin jäi laittamassa edelliseen viestiin la erään laskurin mukaan 10.2.2009 ja synnytyssairaala LKS. soitin tänään neuvolaan, mutta kaikki oli lomalla joten ensi viikolla varaan sit ekan neuvolan. meil isi täyttää nyt 34 v ja mä itse olen 32 v.
  6. H

    Helmivauvat 2009

    meil odotellaan 4 lasta, edelliset; poika 12/97, tyttö 04/00 ja poika 01/02. aika kiva ikäero tulee nuorimmille, mut mitäpä se. kiva löytää seuraa! :hug:

Yhteistyössä