Hakutulokset

  1. R

    Nelikymppisten synnytykset yleensä suunnitellulla sektiolla?

    Pinkki69 puhui asiaa. Just noin eli jos raskaus etenee täysin normaalisti, ei mitään erityistemppuja aleta edes ehdotella tai esitetä, että 'otatko varmuuden vuoksi sektion'. Itse kuopuksen sain kesällä myöhästyneenä 40-vuotislahjana (hyvää kannattaa odottaa! =)). Muutenkaan sektio ei ole mikään...
  2. R

    Hei vanhat!

    Olipa aivan ihana viesti Liliaanilla! :hug: Juuri näin, jokainen tietänee itse, milloin on oikeassa iässä vanhemmaksi, äidiksi tai isäksi. Itse 40-v. kahden pienen lapsen äiti ja koen olevani aivan oikealla paikalla juuri nyt (vaikka sainkin ihmettelyjä ja 'kun tuota ikääkin tulee' yms...
  3. R

    Vaavin vähäinen liike masullaan

    Pitäisikö olla huolissaan, kun 15-viikkoinen vaavi ei juuri innostu tekemään mitään yläkropallaan ja päänsä nostelun suhteen masullaan? Hiukan ehkä koittaa nostaa päätä, mutta kauheata ähistelyä lähinnä ja enimmäkseen vain makaa toinen poski maassa. Jalkojen heiluttelu kylläkin on sitäkin...
  4. R

    Mitä vauvanvaunuihin??

    Esikoistaan odottava (vk 34) ihmettelee, että mitä itse asiassa laitetaan vauvanvaunuihin?? Muovitettua froteeta/muuta alustaa, lakanaa/ peittoa, makuupussi, tyynyliinaa puklualustaksi, MITÄ?? Miten pian voi kesävaavin kanssa ylipäänsä lähteä ulos ja liikkeelle? Kiitokset tämän viherikön...

Yhteistyössä