Hakutulokset

  1. M

    Morjens mammat ja lyylit,ihanaa kevättä ja pääsiäisen odotusta...:)

    Moi! Täältä tilasin viimeksi: http://burgundyrose.shop.wosbee.com/PublishedService?frontpage=true Siellä ei kyllä ole verhoja mutta muuta mukavaa ja ihanaa :) Jotexilta ja Ellokselta löytyy kivoja verhoja ynnä muuta mukavaa!
  2. M

    Surun päivä pitkäperjantai

    :'( :hug:
  3. M

    Morjens mammat ja lyylit,ihanaa kevättä ja pääsiäisen odotusta...:)

    Hei vaan kaikille :) On se vaan kumma kun kevät tulee niin alkaa hirvee sisutusinto niinkuin sulla "pitkä kiekko" ;) Löysin netistä ihanan sisustuskaupan ja tilasin sieltä "khröm" vähän kaikenlaista kivaa B) Ja tuntuu että siivoamista on enemmän kuin talvella :o Vaatekaapit on pölytetty ja...
  4. M

    Lokakuisia mietteitä

    Hei vaan kaikille! Täällä istun koneella ja katselen ikkunasta kun sataa vettä, on satanut koko päivän :( Todella masentava ilma! Maanantaina alkaa lokakuun kaksi viimeistä viikkoa ja sitten on marraskuu, mihin aika katoaa? Vasta oli kesä ja kohta on joulu :o Ensi viikonlopulla siirrytään...
  5. M

    Pelottaa!

    Kiitos Sabaka vastauksestasi =) Kävin tänään lääkärissä ja siellä ei ilmennyt mitään hälyttävää, huh helpotus! Kierukka oli hyvin paikallaan eikä mitään ylimääräistä tuntunut olevan. Raskaustesti otetaan vielä huomenna varmuudeksi. Tosiaan lääkäri määräsi Cyklocapron ( meniköhän tuo nimi nyt...
  6. M

    Pelottaa!

    Nyt alkaa pelottamaan että mikähän mua vaivaa? Elikkä nyt on ollut jo kolmatta viikkoa vuoto päällä eikä tunnu laantuvan, päinvastoin. ikinä ei ole ollut vastaavaa. Eilen kävin terkkarilla ja katsoi että kierukka on hyvin paikallaan eikä muutenkaan mitään kipuja ole. Painontunnetta alavatsalla...
  7. M

    Mikä on teidän suurin haaveenne

    Paljonhan niitä haaveita on, esim. matka Englantiin :) , että miehen kanssa pysyttäis terveenä ja lapset myös, eikä heille tapahtuisi mitään pahaa.
  8. M

    Mistäs päin porukat on?

    Mie oon Itä- Suomesta, eikö ketään muuta???!!!! :wave:
  9. M

    Kuinka vietätte juhannusta?

    Moi vaan kaikille! Olen käynyt täällä silloin tällöin lukemassa keskusteluja ja nyt uskaltauduin itsekin kirjoittelemaan! Olen vuosimallia -61 ja minulla on kolme lasta: poika 15v, tyttö 9v ja poika 7v. Eli huisketta ja menoa on riittämiin! Sain kuopuksen samana vuonna kuin täytin 40v. Meillä...
  10. M

    Kuusivuotiaan pippelin pitely, APUA!

    Tämä kuullostaa aivan kuin meidän 7 vuotiaalta juniorilta! Käsi on jatkuvasti housuissa vaikka siitä huomauttaisi miten paljon! On helpotus kuulla että muillakin on ollut samanlaista. Toivottavasti se nyt jäisi pois ennen koulun alkamista :(

Yhteistyössä