Hakutulokset

  1. Ä

    apua hotmailin kanssa

    neuvokaas viisaammat,kun en pääse hotmail.com sähköpostiin kirjautuun. Tarjoo vaan mulle hotmail.fi missä ei mulla ole mitään viestejä. Mun kaikki tärkeet tiedot on tuolla hotmail.comissa. miten pääsen takas lukeen niitä?
  2. Ä

    Ale myynnit....

    Sorry jos on jo ollut,mutta onko jossain jo talvihaalarit alennuksessa?Mieluiten Pirkanmaan tarjonta kiinnostaa. Muutenkin onko hyvät alet jo kaupoissa menossa. Kiitos etukäteen minulle tärkeästä tiedosta :D
  3. Ä

    Auttakaa leivontaan..........

    Eli paljonko on deseiksi muutettuna 2 sitruunanmehu ? kaikissa ohjeissa on noin ja mulla on sitä pullosirtuunamehua. tahtoo tehdä sitruunapiiraan jälkkäriks.
  4. Ä

    Lauantain helteiden RV pino ja fiilikset

    Täällä rv 38+2 Eilen iltapäivästä supisteli,mutta aamuyöstä rauhottui.Ei siis vielä tullut lähtöä. Turvotusta ja liitoskipuja löytyy urakalla.
  5. Ä

    Rv pino ja fiilikset

    Täällä 37+4 kaamee räkätauti päällä.Viime yö meni valvoessa. supistelut nyt lakanneet :|
  6. Ä

    Rv pino ja fiilikset

    Täällä 36+3 olotila olosuhteisiin nähden hyvä.Nyt sit ei enää supistele,kun sais.
  7. Ä

    Lapset haluaa kuulla...

    äitipoli musiikkia :laugh: Kertokaas mulle mitähän se on? :D Satuin eilen käymään äitipolilla,että tästkö lapset sen keksivät.
  8. Ä

    RV-pino ja fiilikset

    Täällä rv 36+0 Paikat kiinni vaikka kk supistellut :/
  9. Ä

    Millä ruoalla saa...

    hb:n nouseen. Muita kuin liha ja pinaatti? Nyt ei pää toimi.
  10. Ä

    Raskausmyrkytyksestä ?

    Onko kenelläkään ollut sillai raskausmyrkytystä,ettei ekassa taikka toisessa raskaudessa ole ollut? Onko siis mahdollista saada myrkytys jos ei aikaisemmissa ole ollut? Mulla on tällä hetkellä turvotusta ja päänsärkyä. Paineet sahannut tähän asti "sallituissa"rajoissa matalan ja korkeen...
  11. Ä

    Mielipidettä (nimestä)((sorry))

    Tuli tuosta luonnonkauniista ketjusta mieleeni. Laittaisitteko esim toiseksi nimeksi tytölle Sissi?Romy Schneider esitti sitä. En kyllä ikinä olisi luullut sortuvani tälläiseen kysymykseen :ashamed: Toisaalta kun ei ole edes välttämöttmyys.Sukupuolta ei olla saatu tulevalle selville.
  12. Ä

    RV-pino ja fiilikset keskiviikkona

    30+6 ja nyt sain kunnolla nukkuttua. Ei supistellut.Vessassa muutaman kerran kävin. Vaihtoasentoo masussa.Huonosti oon tuntenut liikkeet :/ Mites BV ja HS voivat?
  13. Ä

    Onko Nokialla ta Pirkkalassa

    lastentarvikeliikkeitä? vai tarviiko Tampereelle saakka mennä?
  14. Ä

    Turvakaukaloista

    suositelkaas hyvää edullista kaukalo merkkiä. Nyt joutunee ostamaan,kun tähän asti olen saanut lainaks. Niin ja sitten vielä mistä on hommattu. Onko kenelläkään hauck turvakaukaloista kokemusta?
  15. Ä

    Mistä edullisemmin vauvatarvikkeita

    Mistä sais edullisesti kaukalon,hoitolaukun sekä vaunuihin sadesuojan,pumupun ilmapyöriin. Valinnan vaikeus alkaa olla paha. eli sivustoja kiitos kehiin,niin saan pähkäillä.
  16. Ä

    Keittiö

    Minkälaisia keittöitä teiltä löytyy?Varsinkin teillä jotak teette ns pitkästä tavarasta.Millaisia tomitus aikoja niissä on?
  17. Ä

    Kerrosleipiin apuja

    Ajattelin tehdä viikon päästä oleville poikien synttäreille kerrosleipiä. Täytteitä kaipaisin eri vaihtoehtoja.Ongelmana millä korvaan tuorejuuston. Äsken kokeilin tonnikala-kermaviili yhdistelmää Millä saisi sulatejuustolevitteen notkistettua?Jos joukkoon laittais esim broileria. Kaikkia...
  18. Ä

    Mistä mää nyt rattaat ostan?

    Verkkokauppa 4family verkkokauppa on suljettu |O Mun piti ostaa tulevalle mosmon rattaat :headwall: Mitkä mää nyt sitten ostan :attn:
  19. Ä

    Pojan 2v kakku idoita/ohjeita

    Nyt tarvis alkaa suunnitella loppukuusta 2v synttäreille kakkua. !v kakkuna oli auto"salama". Nyt erivaihtoehtoja otetaan vastaan. Onko kukaan tehnyt tiikeri kakkua?
  20. Ä

    Kokemuksia basson kuomurattaista

    Onko kenelläkään käytännön kokemuksia kyseisitä rattaista?Ja mahdollisesti tietoo mikä seisomateline sopii niihin? täällähän kaikkee tiedetään,joten auttakaas mua =)

Yhteistyössä