Hakutulokset

  1. P

    Tammikuu 2012, onko vielä muita?!?

    Camilla31 katopas tommonen paikka kun Meri-Oulun neuvola - Siellä kävin esikoistakin odottaessa. Kuvat saa sitten sähköpostiin kanssa. Oon ollu tyytyväinen tohon paikkaan :)
  2. P

    Tammikuu 2012, onko vielä muita?!?

    Ilmottaudun joukkoon mukaan :) Toinen muksu tulossa. Laskettu aika 16.1. eli samana päivänä kun esikoinen täyttää 3 vuotta. Ja synnärinä OYS. Oli oikeastaan aika ylläriplussa...jätin pillerit pois huhtikuun alussa. Esikoista "tehtiin" kuitenkin melkeen vuosi ennenku tärppäs. Neuvola aika...
  3. P

    Elokuiset 2010 tammikuussa !

    Heips! Minut voi poistaa listalta..eilen aamulla alkaneiden kramppien lisäksi alkoi runsas verinen vuoto. Vuodin koko päivän kuin seula ja hyytymiä ja klönttejä tuli myös. Onnea teille muille odotukseen :wave:
  4. P

    Oysissa sektioidut!

    Mulle tehtiin vuosi sitten sektio Oysissa. Pääsin kolmen hengen huoneeseen yksin kun ei ollut ruuhkaa. Samaan huoneeseen tuli toinen päivää ennen kuin pääsin kotiin. Ja perhehuonetta ei saatu sen takia kun mulla oli takana raskausmyrkytys.
  5. P

    Elokuiset 2010 joulukuussa

    vauvahaaveita yksäriä laitettu :D
  6. P

    Elokuiset 2010 joulukuussa

    poks..6+0 :heart: Onpas taas tekstiä tullut..onnea hyvistä ultrakuulumisista ja tervetuloa uusille! Eilen ostin konvehtirasian kun niin teki mieli, mutta eipä maistunu oikeen..yleensä oon niin perso makeelle =) Tällä hetkellä uppoo parhaiten raejuusto ja kasvikset :o Voisko tästä nyt...
  7. P

    Elokuiset 2010 joulukuussa

    kyllä meinataan selvittää kumpi tulossa =)
  8. P

    Elokuiset 2010 joulukuussa

    No niin..olipas levoton yö. Uni ei tullut sitten millään. Tätä taitaa olla liikkeellä :laugh: Huomenna koittaa töihin paluu, esikoinen täytti eilen 11kk. Työkaverit varmaan alkaa kyselemään, että joko sitä leikkikaveria pojalle on suunnitteilla...en aio kertoa vielä uudesta raskaudesta.
  9. P

    Elokuiset 2010 joulukuussa

    neitim mun LA:n voi muuttaa 16.8.
  10. P

    Elokuiset 2010 joulukuussa

    erka kopsasin tuon merioulun neuvolan sivulta: Alkuraskaudessa sikiön sydämen syke alkaa näkyä jo raskausviikolla 6+2.(viimeisten kuukautisten alkamispäivästä lasketaan 6 viikkoa ja 2 vuorokautta) Silloin voidaan myös todeta vauvan koko ja laskea raskausviikot.
  11. P

    Elokuiset 2010 joulukuussa

    Soittelinpa tuossa neuvolaan niin muuttu tuo LA eli neuvolan laskurin mukaan 16.8. Ensimmäinen käynti on vasta 20.1. kun on kuulemma supistettu toimintaa :o Eli pitää varailla varhaisultra ykstyiseltä..ei millään jaksa oottaa noin kauan. Ja edellisessä raskaudessa olleen raskausmyrkytyksen...
  12. P

    Elokuiset 2010 joulukuussa

    vauvahaaveita juu en tiiä sen kummemmin aukioloaikoja kun sillähän on se vastaanotto myös torniossa..kannattaa varmaan soittaa välipäivinä kun se on sillon ainaki oulussa.
  13. P

    Elokuiset 2010 joulukuussa

    copper ite oon käyny tuolla merioulunneuvolassa viimeks varhaisultrassa. Makso 45 euroa. http://www.merioulunneuvola.fi/aitiysneuvola/ultraus
  14. P

    Elokuiset 2010 joulukuussa

    vauvahaaveita juu katoin just äitiyskortista, että se oliki 8.päivä ku sinne Oyssiin passittivat. Mutta etköhän oo vielä sillon ollu siellä. Meille tuli poika. Asutko Oulussa? Ite oon Haukiputaalta.
  15. P

    Elokuiset 2010 joulukuussa

    vauvahaaveita ollaan oltu yhtäaikaa Oysissa tammikuussa! Jouduin raskausmyrkytyksen takia 7.1. sinne ja mulle tehtiin kiireellinen sektio 16.1. Saa nähdä ollaanko sinä, minä ja copper elokuussa yhtäaikaa punnertamassa =)
  16. P

    Elokuiset 2010 joulukuussa

    Onpa mukava huomata, että täällä on muitakin joilla tulossa pieni ikäero =) Edellisessä raskaudessa ei ollu oikeen mitään muuta oireita ku tajuton väsymys. Nyt tuntuu, että närästää, palelee ja rinnat on tosi kosketusarat koko ajan. Täytyypä alkaa varaileen hammaslääkäriaikaa muistin...
  17. P

    Elokuiset 2010 joulukuussa

    copper meillä näyttäs olevan lasketut ajat peräkkäisinä päivinä, ehkä päästään yhtäaikaa Oysiin punnertamaan ;) minkäs ikänen teidän esikoinen on?
  18. P

    Elokuiset 2010 joulukuussa

    Moikka vaan kaikille! Mulla on 11 kk ikäinen poika ja töihin paluu koittaa ens viikolla. No kuinka ollakaan tässä töihin menoa odotellessa ja muuttohässäkän keskellä aloin kaipaileen menkkoja...no testi tuli tehtyä ja kaks viivaahan sieltä tupsahti. Laskettu aika laskurin mukaan olisi...
  19. P

    Oulussa rakenneultra,paljon maksaa ja missä?

    Terveystalolla ainakin tehdään. Hinnasta en osaa sanoa kun ite kävin siellä 4D-ultrassa. Tavallinen rakenneultra ei varmaan maksa niin paljon....
  20. P

    Helmimasut 2009 ~tammikuussa~

    Pikaisesti tulin kuulumisia kertomaan....Äkillisesti pahentuneen raskausmyrkytykseni takia mulle tehtiin sektio rv35+5 ja poika syntyi perjantaina 16.1. klo 7.13. Pieni mutta tiitterä (lääkärin sanoja lainatakseni) painoa 2 130g ja pituutta 45cm.

Yhteistyössä