Hakutulokset

  1. X

    Adoptiota harkitsevien/alkutaipaleella olevien oma topic.

    Moi kaikille Olen iloinen uusista kirjoittajista. Mukavaa että porukka lisääntyy, näin saamme tuettua toinen toisiamme aina vain paremmin. Koska todennäköisyys kasvaa, että joku vierailee palstalla ja kirjoittaa sinulle takaisin ja tekstissä on se jokin juttu, joka saa sinut taas...
  2. X

    Adoptiota harkitsevien/alkutaipaleella olevien oma topic.

    Mitenkä se yv toimii?? Eli voiko tän palstan kautta kirjottaa yksityisesti vai pitääkö vaihtaa sähköpostiosoitteita?
  3. X

    Adoptiota harkitsevien/alkutaipaleella olevien oma topic.

    Moi kaikille! Kyllä meidän kotikäynti on takanapäin ja fiilikset ovat ihan mukavat. Kiersimme talon läpi ja kahvittelun lomassa kävimme läpi edellistä tehtävää. Sos.työntekijä kyseli meiltä lisää kysymyksiä ja yritimme vastata parhaan kykymme mukaan. Uuden ajan sovimme marraskuulle, joten...
  4. X

    Adoptiota harkitsevien/alkutaipaleella olevien oma topic.

    Kiitos Levoton Tulppaani kannustuksen sanoista. Olen samaa mieltä että elämästä pitää nauttia joka hetki ja olla tyytyväinen niihin asioihin jotka on hyvin ja joita on. Hyvä mieli takaa omalta osaltaan rauhallisen odotusajan! Ja odotusaikana voi tehdä kaikenlaisia asioita valmiiksi. Olen...
  5. X

    Adoptiota harkitsevien/alkutaipaleella olevien oma topic.

    Kyllä teillä on ollut todella hyvä tuuri tai niin voiko sitä tuuriksi sanoa. Te olette olleet sopivat vanhemmat juuri tälle kyseiselle tytölle. Mutta siihen nähden, että monet joutuvat odottamaan sen viisi vuotta niin kyllähän tuo kuulostaa niin paljon paremmalta! Voi kumpa mekin saisimme meidän...
  6. X

    Adoptiota harkitsevien/alkutaipaleella olevien oma topic.

    Moi Johanna72 Ei ole tietoa tulossa olevista tehtävistä. Olen yrittänyt täällä kysellä josko joku viisaampi valaisisi minua, mutta ei ole vielä vastauksia tullut. Tietysti sitä toivoo, että montaa kertaa ei enää olisi, jotta pääsisi vihdoinkin varsinaiseen odotusvaiheeseen! Mitenköhän...
  7. X

    Adoptiota harkitsevien/alkutaipaleella olevien oma topic.

    Kiva kun saimme seuraan kokeneen konkarin! Oletteko saaneet tyttärenne kotimaisen adoption kautta, jos lapsenne on nyt 1.5 vuotias? Kertoisitko hieman lisää adoptio tarinastanne? Mitenkä pitkä odotus teillä oli ja kuinka odotus sujui muuten? Ja entä nyt kun haaveilette toisesta lapsesta...
  8. X

    Adoptiota harkitsevien/alkutaipaleella olevien oma topic.

    Moi onneliina Tuntuu järkevältä valita kohdemaa jo olemassa olevien kielitaitojen perusteella. Lapsen kanssa kommunikointi sujuu paremmin kun on yhteinen kieli. Ja ennenkaikkea lapsi oppii monikieliseksi kun vanhemmat osaavat eri kieliä. Tänä päivänä se on lapselle korvaamaton vahvuus...
  9. X

    Adoptiota harkitsevien/alkutaipaleella olevien oma topic.

    Johanna72. Meilläkin on kotikäynti seuraavaksi, joten täälläkin ollaan yhtä tietämättömiä kuin siellä. Uskoisin, että se on rento jutustelutuokio, niin kuin muutkin ovat olleet. Meille kotikäyntikerran tehtävä on parisuhde tehtävä, joten ilmeisesti sitä käymme lävitse silloin. Kotikäynti on...
  10. X

    Adoptiota harkitsevien/alkutaipaleella olevien oma topic.

    Lueskelin teidän kertomuksia ja päätin ottaa omalta osaltani osaa! Ajatusten vaihto samassa tilanteessa olevien kesken tuntuu nyt ajankohtaiselta ja jopa pakonomaiselta. Ajatukset pyörivät adoption ympärillä koko ajan ja asiasta on tarve keskustella!! Mutta voisin kertoa hieman meidän...

Yhteistyössä