Hakutulokset

  1. H

    VHV-pino

    Sitä en tiiä näkikö Ville niitä mutta ainakin erotuin joukosta :laugh:
  2. H

    VHV-pino

    Nonnii... tänään mua on väsyttäny ihan sairaasti kun olin viime yönä (unessa) Tavastialla Himin uuden vuoden keikalla. Ovet kun aukes niin juoksin ihan täysillä että pääsisin eturiviin. Mut siel oli vaan penkkejä missä piti istua, niin kuin jossain leffateatterissa. Huomasin jossain vaiheessa...
  3. H

    VHV-pino

    Onlo noi samaisesta liikkeestä? Tää on kyl kivempi ku se raidallinen.
  4. H

    Amorphis:Alone

    Samaa mieltä...hyvä biisi.
  5. H

    VHV-pino

    Toi huppari olis kyl kiva...aika hintava vaan :o En nyt osaa päättää kumman t-paidan ottaisin. Saisin kyl molemmat hupparin hinnalla :)
  6. H

    VHV-pino

    Tässä tää toinen paita mistä puhuin. En tiiä onko se joku vanha mutta ite en ennen oo nähny. Toivottavasti kuvan laittaminen onnistuu.
  7. H

    VHV-pino

    Oliko kellään sitä pinkkiä t-paitaa josta oli muistaakseni kuva tässäkin ketjussa? Onko ne koot ihan normaaleja? Kattelin että siel Hellsinki shopissa on toinenkin vaaleanpunainen missä on koko etumus täynnä pieniä heartagrameja...sitä en oo aiemmin nähny ja nyt pitäis päättää kumman niistä...
  8. H

    VHV-pino

    Sitä vaan mietin että mikä paras/varmin tapa hommata liput, puhelimitse, netistä vai paikan päältä..siis tiketistä?
  9. H

    VHV-pino

    Laitanpa kirjanmerkkini tähän-- kertaakaan en livenä nähny :'(
  10. H

    Teettekö janssoninkiusausta?

    Tein sunnuntaina kaalikääryleitä ja poltin näppini ja nyt sormenpäässä iso rakkula. En kyllä tee edes joka vuosi noita vaikka tykkään. Kanamunakastiketta teen joskus kalan kaveriksi.
  11. H

    Onko kukaan teistä saanut lapsesta rahaa?!

    Tällainen löyty. http://www.uusisuomi.fi/kotimaa/31675-nama-kunnat-maksavat-vauvasta
  12. H

    Onko kukaan teistä saanut lapsesta rahaa?!

    Mäkin kuuntelin saman jutun, tais olla Novalta. Mut joo, ei makseta täällä. Sit oli joku haikararaha tai vastaava joka oli 1000e.
  13. H

    TOSI TV-SARJAT? TYKKÄÄTTEKÖ???

    Tykkään. Mua vaan alko naurattaa tuo sinkkuäidille morsian =)
  14. H

    Eka marsipaanikakkuni... :D

    Hieno. Ja hienot pursotukset.
  15. H

    PISTETÄÄS MUSAA TULEMAA...

    http://www.youtube.com/watch?v=FZnSo1oi5-c Bruce willis-under the boardwalk
  16. H

    Mua ihan oikeesti huolettaa...

    Mulla oli alkuraskaudessa kunnon muljahduksia ja "potkuja" jotka tunsi vatsan päältä. Luulin raskauden olevan tosi paljon pidemmällä mutta tämä oli vaan ilmaa :)
  17. H

    Legoista puheen ollen,miten pesette ne pikku legot?

    Pesukoneessa jossain pussissa tai tyynyliinassa.
  18. H

    kangaskauppoja

    Onko eurokangas edullisin vai tiedätkö jonkun halvemman kangaskaupan pk-seudulla?
  19. H

    Kuka palstalainen on yllättänyt sinut jutuillaan?

    Niitä on useita mutta erityisesti Tallamuspurkuna on viime aikoina miettinyt/pohtinut samoja asioita kuin minäkin vaikken oo muistaakseni vastaillu niihin ketjuihin. Niin ja siis positiivisessa mielessä. Terveisiä vaan sinne :wave:
  20. H

    Mielipiteitä nimistä Eemi ja Eeka?

    Eekasta tulee mieleen Far Outin tatu ja eeka. Eemi ihan ok.

Yhteistyössä