Hakutulokset

  1. R

    ~Helmitaaperot -09 talvella 2010-2011~

    Heippa pitkästä aikaa! Jopas täällä on hiljaista. Piti kysyä sellainen hölmö asia eli onko teidän 2-vuotiailla jo tyyny käytössä? Mä huomasin että meillä nukutaan aina vaan ilman tyynyä... En ole edes tullut kysyneeksi neuvolasta että miten nykyään suositellaan, minkä ikäisenä tyynyä voi...
  2. R

    ~Helmitaaperot -09 talvella 2010-2011~

    Heippa hei!! Eipäs oo tosiaan tullut piiiiiitkäään aikaan käytyä ees kurkkaamassa täällä, kiva että on vielä eloa palstalla! :) Meillä kovastikin uhmakasta arkea, viimeinen viikko on ollut oikeastaan ihan älyttömän hermoja kiristävää; lähes joka jutusta tulee kiukuttelut, ulosmenosta, sisälle...
  3. R

    ~Helmitaaperot -09 talvella 2010-2011~

    Kiitokset uudesta pinosta täältäkin! Lentis: Meillä päivä kuluu yleensä niin että aamulla/aamupäivällä poika leikkii itsekseen/iskän kanssa (jos iskä vaan on kotona) tai katsoo lastenohjelmia. Mä laitan silloin ruuan tai siivoan tai laitan pyykit/tiskit. Sitten ulkoillaan ja syödään...
  4. R

    Helmitaaperot -09 ~lokakuussa 2010~

    Kiitokset vastauksesta Lentikselle! Muistelin ettei ois aikaisemmin niinkään vaikuttanut hampaiden tulo mahaan, mutta jos nuo poskihampaat ottaa vaan kovemmalle. : / Aamulla bongasin toisenkin poskarin pukkaavan samaan syssyyn, sitten uupuukin kaksi viimeistä enää. Meillä on syöty myös aika...
  5. R

    Helmitaaperot -09 ~lokakuussa 2010~

    Heippa pitkästä aikaa täältäkin! Semmosta piti kysyä että onko teidän lapsukaisilla ollut poskihampaiden tulon yhteydessä maha löysällä? Ja jos niin kuinka kauan on kestänyt? Meillä poika kiukutellut tavallista enemmän n.viikon ajan ja kolmisen päivää ollut kakka selkeesti löysää tai jopa...
  6. R

    Helmitaaperot -09 ~lokakuussa 2010~

    Heippa! Pikaseen; mulla käryää hihat täällä. Oon yrittänyt saada Kelaan yhteyttä jo toista päivää hoitovapaan jatkoanomuksen merkeissä. Jatkuvasti varattu tai sitten kun pääsen läpi niin kukaan ei vastaa... :mad: Eli siis kysyn nyt teiltäkin jos joku on jatkanut hoitovapaata; tarviiko tehdä...
  7. R

    Helmitaaperot -09 ~lokakuussa 2010~

    Kuumeelle rentouttavaa reissua! Ystävä oli keväällä etelässä alle 2-v:n kanssa. Eipä heilläkään ihmeempiä ollut mukana; kannettava cd, kirjoja, muutama lelu, rusinoita ;)... Ihanaa HM! Mäkin niiiin haluaisin muuttaa... Ja juurikin remontoida mieleiseksi joku ihana talo. Kyllästyttää tämä...
  8. R

    Helmitaaperot -09 ~syyskuussa 2010~

    Onnittelut kaikille raskautuneille! Karvattomalle koiralle :hug: Uhmaa todellakin täälläkin, ihan hirmu pultteja milloin mistäkin. Syöminen ei edelleenkään onnistu itsenäisesti; heti kun tipahtaa pöperöt lusikasta niin suuttuu ja lusikka lentää. Pottailukin on taas vähän telakalla...
  9. R

    Helmitaaperot -09 ~syyskuussa 2010~

    Heippa! Pottailua meil on harrastettu jo aika pitkään, tosin viime aikoina ilman "saalista". Jännä juttu kun alkuun tuli lähes aina molemmat asiat pottaan (laitoin siis aina aamupuurolta potalle, päiväsaikaan vaan satunnaisesti). Mutta nyt vaikka huomaan että pojalla on kakkahätä, niin...
  10. R

    Helmitaaperot -09 ~elokuussa 2010~

    Täälläkin mykistynyt kyynelsilmä; todellakin ollut rankka kevät sinulla Siniraita... Hienoa että pystyit jakamaan tarinasi meidän kanssa, varmasti myöskin osa "paranemisprosessia" kun saa asiasta "puhua" vaikkakin näin palstalaisten kanssa :hug:. Tsemppiä jatkoon! Seranzu meil kans tuntuu...
  11. R

    Helmitaaperot -09 ~elokuussa 2010~

    Heippa pikaseen, tääl herätään varpisti kohta... Juu uhmaraivareita täälläkin totisesti! Tänäänkin ihan hirveet pultit kun tultiin pihalta sisälle, naapurit varmaan kuunteli että hakataanko täällä lapsiraukkaa...:laugh: Kait se on uskottava että uhma on alkanut, ennen niin säyseä poika on...
  12. R

    Helmitaaperot -09 ~elokuussa 2010~

    Heippa hei! Tottahan Unikeko muistetaan! Kiva kuulla pitkästä aikaa! :) Kiitokset Labello uudesta pinosta! Mä oon täällä yrittänyt ilmoitaa poitsua taaperomuskariin, en oo vaan vielä saanu ketään kiinni asian tiimoilta...höh. Ajattelin että täytyy täs nyt jotain ohjelmaa kehitellä...
  13. R

    Helmitaaperot ~heinäkuussa 2010~

    Pikaista kommenttia; Kvartille onnea uudesta asunnosta! Meillä kans noita raivareita, toistaiseksi kyllä menevät aika nopsaan ohi. Lähinnä sellasta "veteläksi heittäytymistä" ja rääkymistä kun ei miellytä joku juttu.. Jostain syystä vaipanvaihto on yks sellanen juttu kun lähtee heti karkuun...
  14. R

    Helmitaaperot ~heinäkuussa 2010~

    Almaa meillä herätään kans siinä kuuden pintaan, joskus jo 5.30, harvemmin kuitenkaan kauheesti yli kuuden jaksaa vedellä hirsiä. Nukkumaan menee klo19-20, vähän vaihtelee. Mut niinkuin oon aikaisemminkin kertoillut niin meillä ei vaikuta tippaakaan se että meneekö poika 18.30 vai 21.30...
  15. R

    Helmitaaperot ~heinäkuussa 2010~

    Heippa hei! Ja kiitokset taas uudesta pinosta! Mullakin jäänyt aikast vähiin tää palstailu. Ei vaan ehdi enää kun poika nukkuu sen n.1t20min päikkyjä enää kerran päivässä... Ja jos mamma istahtaa hetkeksikin koneelle niin tottahan pikkujätkänkin pitää päästä nappuloita roplaamaan... ;)...
  16. R

    Helmitaaperot ~kesäkuussa 2010~

    HM :hug: Voimia sinne! Koita kuitenkin saada levättyä nyt kun siihen on pienikin mahdollisuus. Huoli on varmasti suuri mutta hyvässä hoidossa poika siellä on. Tsemppiä vielä!
  17. R

    Helmitaaperot ~kesäkuussa 2010~

    Haavemammalle tsemppiä ja jaksuja! Nopeesti tää pikkuvauva-aika kuitenkin menee vaikka nyt tuntuu varmasti tosi rankalta... Mä olen kans toisaalta miettinyt että ois kiva jos tulis vielä toinenkin lapsi, mut toisaalta mä en yksin jaksais kyllä kahden pienen kanssa tupsuttaa. Eri asia oiskin jos...
  18. R

    Helmitaaperot ~kesäkuussa 2010~

    Heippa pitkästä aikaa! Täällä onki ollut aikas hiljaista.. Apua mulla tuli vähän morkkis tosta syömisasiasta... :ashamed: Mä oon vaan tahdikkaasti syöttänyt poikaa ja välillä poitsu on omalla lusikalla "sohinut" siinä samalla. Mut itse ei oo kyllä vielä yhtään saanut suuhunsa lusikoitua...
  19. R

    Helmitaaperot ~kesäkuussa 2010~

    Kiitokset Jospille taas pinosta! Nanada me siirrettiin poika omaan huoneeseen jo viime marraskuussa, ihan "vahingon" kautta huomattiin että nukkuikin rauhallisemmin itsekseen. Mä olin silloin yhen yön kylpyläreissulla ja mies nukkui olohuoneessa ja poika meidän makkarissa (mies pelkäs että...
  20. R

    Helmitaaperot ~toukokuussa 2010~

    Onnittelut vielä tätäkin kautta HMlle!!!! Uskon että varmasti alkuun on aika erikoinen olo kun on kaks pientä, mut pian se arki alkaa sujua ihan niinkuin silloin ekan lapsenkin kanssa... Tsemppiä ja jaksuja! :)

Yhteistyössä