Hakutulokset

  1. H

    Ujo ja arka koululainen

    Meillä tuo ekaluokkalainen on perusluonteeltaan ujo, hitaasti lämpiävä. Uusiin tilanteisiin/ihmisiin tutustuminen vie oman aikansa. Jo hoidossa ja eskarissa lasta yrittivät rohkaista pyytämään esim tehtävissä apua mutta eipä tuo ole juurikaan tuosta tilanne korjaantunut. Nyt oli sitten...
  2. H

    ekaluokkalainen ja läksyt

    Ma-to tulee läksyjä, 1-3 kirjasta perjantaisin ei ole tullut ainakaan vielä läksyjä. Meillä aika hidas tekemään noita tehtäviä koulussa niin jää sitten enempi kotio tehtäväksi.
  3. H

    Päästäisitkö eskarilaisen yksin

    Jos reitti turvallinen niin päästäisin.
  4. H

    Miksi niin monet vievät nykyään lapset kouluun ja takaisin autolla? (Kun kyse lyhyestä matkasta, esim. 2km)

    Sitä olen vähän itsekkin miettinyt. Ja sitten vielä paljon puhutaan tästä pahenevasta lasten ylipaino-ongelmasta. Itse olen saatellut kyllä lapset kouluun ja koulusta mutta kävellen. Sit kun ovat isompia saavat itse kulkea kouluun.
  5. H

    Perheet,joissa useampi koululainen,päiväkotilainen?

    No mulla vaan ekaluokkalainen ja eskarilainen. Pitkälti luotan siihen että reissuvihkossa tarvtittava tieto ts siitä aina tarkistan tartteeko jotain erikoista ottaa mukaan. Sit mulla on keittiössä sellanen ilmoitustaulu ja kalenteri joihin aina merkkailen/jätän lappuja muistettavista asioista.
  6. H

    Ekaluokkalaisen pukeutumisesta.

    Juu meillä vähän samaa vikaa. Ois niin kiva käydä kaupoilla ittekseen ja shoppailla likoille vaatetta mut just se ongelma tahtoo olla et ei sit kelpaa. Varsinkin housut tahtoo olla meillä ongelmallisia, ei tahdo löytyä mieleisiä.
  7. H

    Minkä verran rahaa rippilahjaksi on riittävästi?

    Tätä samaa olen itsekkin miettinyt. Itsellä varmaan joku 50? vois olla maksimi kummilapselle, muutoin joku 20 ? ois musta ihan riittävä.
  8. H

    Huonepeliä

    jesh ulos pääsin. Siis miten en en voinu huomata sitä kuppia siinä altaassa =(
  9. H

    Huonepeliä

    mistä löysitte kupin ja kukaan saanut niitä tikkuja?
  10. H

    Huonepeliä

    http://neutralxe.net/esc/xmas_esc2_play.html
  11. H

    Huonepeliä

    Onkos kukaan pelannut tätä? Apuja kaipaan
  12. H

    Huonepeliä..

    Juu sain määkin ton keltasen ihan helposti maalattua mut noi muut värit ei kertakaikkiaan suostu maalautumaan vaikka mitä tekis, en tiedä mikä mättää...
  13. H

    Huonepeliä..

    argg... miks mulla ei noi ´muut taulut maalaudu, keltasen oon vaan saanut. Pitääks niille olla tietty järjestys vai missä mättää? Sormet puuduksissa oon klikkaillut Pakko luovuttaa kun ei tuo maalaus onnistu vaikka mitä tekis.
  14. H

    Huonepeliä..

    Ärsyttävää ... sain keltasen maalattua mut noi muut ei suostu maalautumaan vaikka miten sutis ja tekis niinku on neuvottu...
  15. H

    Huonepeliä..

  16. H

    Huonepeliä..

    miks mulla ei aukee tai siis kun painan start ja sit siitä nuolesta niin tulee vaan teksti try again, mikä mättää
  17. H

    Mitä mannaryynin korvikkeeksi vispipuuroon? KIIRE!

    Mie varmaan laittasin niitä pottujauhoja tai sitä maizenaa, en sotkis riisiä sekaan
  18. H

    Huonepeliä..

    Läpi minäkin mut kyllä toi loppu oli yhtä takkuamista ja seuraavaa peliä kehiin..
  19. H

    Huonepeliä..

    Argg... hermot menee ku ei tajuu. mikähän virka noilla 8:lla banaanilla on? Mihin ne pitää tilsiä?
  20. H

    Huonepeliä..

    Kiitti, en huomannutkaan aikasemmin... mie oon varmaan tosi blondi mut en ymmärrä miten ton oven saa auki vaikka värien osoittamat numerot oon naputellu siihen "juttuun" mut mitähän vielä?

Yhteistyössä