Hakutulokset

  1. N

    Onkos tää passeli häihin?

    Jepulis,on hyvä =)
  2. N

    kuka ihmeessä tilaa apu-lehteä?

    Mie en tilaa kun, kerran on tullut näytelehtiä noin kuukausi niin ei oo ollut muuta hyvää kuin ristikot :whistle:
  3. N

    ihme vaiva,mietitytää.

    Siis täh,tarkotatko että ovat surullisen näköiset? Ainaskin mulla krappiksessa naama näyttää melkoisen hirveelle.eli surulliselle,eikä yhtään normaali minulle :whistle: Tai jos itken niin on aika luonnollista että naama näyttää surulliselta itkun jälkeenkin...
  4. N

    Onko epäkohteliasta, kun en mene serkkuni hautajaisiin?

    Laita adressi,se riittää.
  5. N

    Missä sun mies näyttää kaikista komeimmalta?

    Puku päällä,niin on yli herkku :D
  6. N

    Mitä mieltä tästä?

    Mie en jaksais tollasta miestä,eihän tuossa ole mitään järkeä,mietippä itsekkin..Osaatko kuvitelle itsesi tuollaisen miehen rinnalle 10 vuoden päähän..Ota kunnon keskustelut ja jos ei tyyli muutu niin eikun vaan menoksi.
  7. N

    Te joiden vauvat oli kovia potkimaan mahassa...

    Minun masussa kans oli kova potkija,ja luonnetta riittää..siis aivan mahdoton sisaruksiin verrattuna =)
  8. N

    Kauniita unia ja ihanaa juhannusta kaikille!!

    Minä lähden nyt unille :wave:
  9. N

    Onko tänään Juhannus???

    Kiitos,samoin :wave: =)
  10. N

    Hyvää yötä ja Juhannusta kaikille!

    Kiitos samoin :hug: ..juhannusruusuja sinulle :flower: :D :wave:
  11. N

    Itkitkö synnytyksessä kivusta?

    Sitä kipua tuntee mutta mieti sitä kipua sydämessä kun lääkärit sanovat sectioissa että nyt ei oo kaikki hyvin,sit loppujen lopuksi kun saat melkein terveen vauvan syliin niin mikään muu ei ole tärkeämpää.Olen kestänyt kahden section jälkeen sen kivun ja oma mielipiteeni on että kun siihen...
  12. N

    Itkitkö synnytyksessä kivusta?

    En itkenyt kivusta vaan siitä että sain melkein terveen lapsen ,kun piti tehdä sectio ja siinäkin oli ongelmia :heart:
  13. N

    nyt itkettää....

    Se kasvaa,elä murehdi :hug: Minulle kans kävi nuin,mutta sitten kun oppii uutta lookkia laittamaan niin kyl se siitä helpottuu =)
  14. N

    Montaako teistä on mies kosinut polvillaan (kohloihin/vaimoksi)+

    Kihloihin polvilleen meni,kun kosi.. :D Aviosta kun tuli puhe ,saunassa päräytti sanoa että joko me mentäisiin ja siitä pari kuukautta niin aviossa oltiin :heart: :D
  15. N

    naapurin Mies Kiinnostaa Silleen...

    Seuraavan kerran kun imuttelet sitä miestä niin käy sanomassa myös miehen vaimolle että tulee katsomaan :D
  16. N

    Voi v*ttu!

    No hyvä =) se on kyllä sellanen aarre ettei sitä kannattas purkaa :headwall:
  17. N

    tai paistia

    Minun mies kyl hoitelee joulukinkun ja paistit,koska mie hoitelen kaiken muun ruoan :)
  18. N

    Voi v*ttu!

    Se kyllä kannattaa hommata,en millään pahalla tarkottanut sinulle vastata :hug: Toivottavasti et ottanu äkämä vastauksena kun en sitä tarkoittanut :ashamed: Ollaan homattu,kun huomattiin että tällä seudulla oltais ihmeessä jos ei ois uunia.
  19. N

    katotteko koskaan tota alaston piilokamera-ohjelmaa?

    Juu,tulee katottua,mutta minua häiritsee kun siinä ei koskaan ole komeaa miestä komealla varustuksella tekemässä piloja.On vaan naisia.... :whistle:
  20. N

    Voi v*ttu!

    Juu mutta meillä on ihan ihan leivinuuni,jossa saa lämmön tehtyä..

Yhteistyössä