Hakutulokset

  1. W

    Voi luoja, kun tekee karkkia mieli!!

    Tekee niin älyttömästi mieli karkkia!! Hedelmäaakkosia kiitos! Omar-karkkeja ja pähkinäsuklaata! Heti mielelllään! *pitäiskö lähteä kiskalle* :whistle:
  2. W

    Eikö yksityiselle ultraan muka voi mennä ennen neuvolaa?

    Yksityisen lääkäriaseman täti oli sitä mieltä, että on ensin käytävä neuvolassa ja sen jälkeen vasta pääsee ultraan yksityiselle..?
  3. W

    yksityiselle varhaisultraan - millä viikolla?

    Nyt olisi viikkoja 6+2, onkohan aivan liian aikaista? Millä viikoila olette käyneet ja näkyikö syke?
  4. W

    Raskauspahoinvointi - kokemuksia?

    Siis itse olen kärsinyt ihan alusta asti kuvottavasta olosta (jo monta päivää ennen menkkojen oletettua alkamispäivää) ja nyt rv 6+2 olen lähellä sekoamista. En varsinaisesti oksenna runsaasti. Mutta koko ajan on olo että oksennus nousee suuhun, happamia röyhtäisyjä tulee, oksennusta nousee...
  5. W

    Koska kerroitte ystäville ja sukulaisille raskaudesta?

    Miten kerroit?
  6. W

    Miksi sanotaan niitä joustavia "mahavöitä"

    joilla voi pidentää housujen käyttöikää raskaana ollessa? Ymmärsikö kukaan?
  7. W

    Ottaakohan eläinkauppa akattikotiloita myyntiin?

    Vai millähän tapaa niitä uudelleen majoittaisi? Mitä niitä nettisivuja onkaan, missä voi myynti-ilmoituksia ja annetaan-ilmoituksia laittaa?
  8. W

    neuvokaa nyt ensimmäistään odottavaa, onko normaalia?

    Eka asia on rinnat. Olen vasta viikolla 5+1, mutta rinnat on jo kasvaneet niin, että osa liiveistä ei enää mahdu päälle. Ne ovat myös todella kipeät. Itkua melkein väännän kun aamulla sängystä nousen. Niin hirveä vihlonta käy, kuin nännit repeäisivät, kun tissit kiristävät niin kovin. Eivät pysy...
  9. W

    Nyt näyttäisi siltä että *raskaana 3+*

    Olen viimeinkin raskautettu. Cb digital testi näytti 3+ hedelmöittymisestä, eli rv5+, vaikka tänään on niukin naukin se rv 5. Kuinkahan monta vauvaa sieltä tulee? Mitäs nyt? Koska neuvola tilataan? Koska voi mennä varhaisultraan? Mitä ruoka-aineita pitää välttää? Onkohan vakavaa, kun alaselkä on...
  10. W

    ennuseukko ennusti tällä palstalla kaksi vuotta sitten

    Että 2010 meille syntyy vauva. Silloin nauroin että just juu, kun yritys oli jo päällä. Nyt se 2010 kolkuttelee ovella ja vauvaa ei vielä ole. Saa nähdä toteutuuko ennustus..
  11. W

    clomi ja hyperstimulaation oireet?

    Minkälaisia oireita siitä tulee?
  12. W

    Mihin joulukalenteriin olet tänä vuonna pettynyt tai

    Ollut erityisen tyytyväinen?
  13. W

    e-epa kokemuksia

    Minkälaisia kokemuksia teillä on?
  14. W

    Kuka toivoo mun kanssa vauvaa vuodelle 2010?

    Kuka alkaa kaveriksi? Minulla takana 1,5v yritys. Vahva intuitio on, että vuonna 2010 mulle syntyy vauva, vaikka lapsettomuushoitoihin ei olekaan tarkoitus vielä ryntyä. Toivooko joku muu vuoden 2010 tuovan mukanaan vauvauutisia?
  15. W

    Kuka voittaa suomen unelmien poikamiehen?

    Ketä veikkaatte? Onko kukaan kuullut huhuja?
  16. W

    määräakaisesta työsuhteesta irtisanoutuminen

    Lyökö työnantaja jotain karenssia kuinka todennäköisesti päälle?
  17. W

    Kysymyksiä perhepäivähoitajille

    Mites alkuhankinnat? Rattaat, matkasängyt, syöttötuolit jne..? Lelut? Mitä hankintoja teitte ja saako niihin jotain tukea työnantajalta? Kuinka monta ruokaa päivässä tulee tarjota? Aamupala, lounas, välipala? Kuinka monipuolisia tulee olla? Täytyykö jokaisessa aamupalassa olla puuro...
  18. W

    Vaihoin nikin ku kaikki kummasteli vanhaa

    Että terve vaan.
  19. W

    Mikä ihmeen huonekasvi?

    Joku M-kirjaimella alkava, ei kuitenkaan muratti. Ihan tavaratalosta ostin, eli varmaan melko suosittukkin. En millään muista nimeä, enkä googlellakaan löytänyt. Tuollainen monivartinen, varsissa lehtiä, soikeita lehtiä, joista muutama on isoa ja apilan tyyppisesti asettunut varren kolmelle...
  20. W

    loukkaantuisitko jos lapsesi uskovainen kummi antaisi lapselle lahjaksi

    Lastenraamatun tai esim. lastenelokuvan joka on uskonnollinen??

Yhteistyössä