Hakutulokset

  1. T

    Imetyksestä - miksei teoria ja käytäntö kohtaa?

    Yllätyin kun luin viikolla Hesarista, että keskimääräinen täysimetysaika Suomessa on alle 2 kk. Suositus 6kk jää siis suositukseksi. Itselleni imetysvälinpitämättömyys muuttui myönteisyydeksi Kätilöopiston synnytyssairaalan superihanien hoitajien myötä. Eli uskon, että synnytyssairaalan...
  2. T

    toisia ns. sikiöseuloista kiinni jääneitä?

    Riiva: itse olen kertonut tosi avoimesti. Kun on kertonut raskaudesta ja ihmiset ovat vilpittömästi onnitelleet, on halunnut kertoa myös siitä varjostavasta pilvestä. Nyt toisaalta ihmisten huoli tuntuu yllättävän raskaalta, ehkä olisikin ollut helpompaa jos olisi ollut kertomatta.
  3. T

    toisia ns. sikiöseuloista kiinni jääneitä?

    Maarith: Itse sain tuon kirjeen viikko sitten perjantaina ja heti tiistaille oli varattu aika. Tiistaina oli 13+ 1 viikoilla. Meillä käytännössä kätilö selitti aika nopeasti kromosomirivistöt ja mahdollisuuden istukkatutkimukseen. Hän kertoi myös verikokeen tulokset. Mutta ne menivät aika...
  4. T

    toisia ns. sikiöseuloista kiinni jääneitä?

    Kiitos! Tänään olimme Naistenklinikalla ja kävi ilmi, että istukkani on niin matalalla, ettei koepalaa voi ottaa. Vaihtoehtona on lapsivesipunktio juhannusviikolla. Mietin miksi olo oli niin helpottunut, kuin olisi hammaslääkäriä odottanut ja saanut kuulla hänen sairastuneen. Ainakin tuli...
  5. T

    toisia ns. sikiöseuloista kiinni jääneitä?

    Hei! Olen lukenut tätä ketjua ja hakenut vastauksia teidän kirjoituksistanne. Tiedän, että lopullinen päätös kokeista pitää tehdä itse ja mieheni kanssa, mutta kirjoituksistanne ja avoimuudestanne ja toisille antamastanne tuesta on ollut tosi paljon apua. Odotan esikoista, olen kohta 35 vuotta...

Yhteistyössä