Hakutulokset

  1. I

    Lääkkeet ja kipukynnys( turhis kaipaa huomiota)

    Mun polvi on tähystetty / putsattu kierukka revenny jne... popsin tulehduskipulääkkeenä 3x 800mg buranaa ja tarpeen mukaan panacodia.... mistä mä tässä lääkehuurussa tiiän koska mun polveen sattuu liikaa...kun pitäs liikkua ja levätä sopivas balanssis miten mun luonnollinen kipukynnykseni...
  2. I

    Kuinka toivuitte polven "tähystyksestä"

    Tuon edm toimenpiteen kokeneet kiinnostais kokemukset. Polvi leikattu perjantaina. Sitä nyt tässä enenmän ja vähemmän turhautuneena podeskelen ja tylsistyn:headwall:
  3. I

    Joulu siivottu ulos, millainen sisustus on nyt?

    Mitkä ovat tammikuun värit, ja tyyli ? Kuviakin saa laittaa minä haluaisin sen myös oppia mutta toistaiseksi olen tumpelokäyttäjä enkä hallitse hommaa... Sisustamisesta niin tykkään vaikka siihen ei kovin paljon rahaa olekaan käytettävissä. Meillä on keittiössä valkoista ja vaaleaa ruskeaa...
  4. I

    Mitkä asuinalueet Porissa ovat rauhattomia?

    Mille alueelle ei kannata muuttaa??? Mitä muuta voisitte kertoa Porista asuinpaikkana?
  5. I

    Mitä olette leiponeet jouluksi?

    Meillä tuoksuu joulu. Tänään on "äiti laittanut kystä kyllä" ja on sangen tyytyväinen itseensä.;):p:)-kardemumma,- mauste ja suklaa-appelsiinikakut sekä yksi gluteiiniton kakku ovat valmiita ja onnistuneitakin hups ja ah...... pullaa ja pari taatelikakkua, torttuja jne on jo pakastimessa...
  6. I

    Onko kukaan ollut KELAn kuntoutuksessa?

    Minua olis työterveyslääkäri sinne laittamassa, toki ihan mieluusti meenkin.... haluaisin vaan tietää kokemuksia??? Onhan se kuitenkin aikas pitkä aika 12 päivää olla ilman perhettä, vaikka kiva toisaalta keskittyä hyvällä omallatunnolla vaan itteensä.... Kertokaa kokemuksia?
  7. I

    Powerparkin kesänlopetus

    Sinne pitäs lähteä ilotulitusta jne.. kattomaan lasten kans onko kukaan muu pohjanmaalla asusteleva menossa ja löytänyt mistää aikatauluja koska ilotulitus mahtanee olla? Onkohan vasta puolilta öin kun ei jaksain niin kauan olla.
  8. I

    Mikä on mielestäsi pielessä lasten kasvatuksessa nykyään?

    Minusta lasten opettaminen itsesäätelyyn ja itsekuriin, omaan ongelman ratkaisuun puuttuu.(vrt erityislasten ja agressivisuuden lisääntyminen, väkivallan tekijöiden nuorentuminen ja väkivallan raaistuminen, tekojen suhteettomuus "syyhyn" nähden) Lasten syy-seuraus hahmottamista ei tueta ja...
  9. I

    Ihan hyvä tämä palsta

    Toi pikaluku toiminto on upea että voi vaan hiirellä osoittaa aloitusta ja lukaista mitä siinä on ja jos kiinnostuu niin avata ja kommentoida.... vähän tökkii ja hidastelee vielä mutta kun uutuuden kankeudet menee ohi nii ihan ok :)
  10. I

    Kerrankin täällä olis ollu yks yhteiskunnallinen keskustelu

    Niinpä se siit' tipahti heti kun olisin kerinny mukaan .... ketään kiinnosta mikään krapulaa ja seksin saamista kummempi täällä nykyään |O :headwall:
  11. I

    Mitä teette omenista?

    Meillä on omenasatoa ongelmaksi asti.... olen tehnyt hilloa ja omenapiirakoita pakstimeen ja omena - kaurapaistosta uuniomenia jne on syöty sinänsä ja yritetty tarjota sukulaisille... mitäs noista vielä keksis tehdä ?Kertokaa reseptejä erityisesti omnahillon käyttöön...
  12. I

    Uskallanko sulattaa/siivota pakstimen huomenna?

    Siis jos se myrsky tulee tänne Etelä-Pohjanmaallekin niin mitäs jos ei tulekaan sähköä että pakastin jäätyis uudestaan????Paska homma muutenkin mutta pakko olis tehdä ennen kun loma loppuu.... :(
  13. I

    Missäpäin mustikat kypsyneet?

    Ketkä on käyny mustikassa ja missäpäin ? Miten niitä on?
  14. I

    Millä hintaa mansikoita?

    Pakastitteko mansikoita .... mistä niitä hankitte ja mitä maksoitte? kg lira vai laatikko kaupalla? Minä poimin tyttären kans 11 kg ja maksoin 2.50 e kg sellaselta itsepoiminta tilalta oli kuulemma viimeinen päivä poimintaa siellä tänään
  15. I

    Saariston rengastien ajaneet,kokemuksia?

    Turun saaristossa autolla rengastietä lomaretkeilleet ilmoittautukaa....kertokaa kokemuksia miten kauan olitte... mitä maksoi.... missä yövyitte jne (meidän olis tarkoitus ihan henkilöautolla kiertää eli ei siis matkailuautoa yöpymiseen)
  16. I

    Kuinka ja missä pesette mattonne?

    pesettekö itse vai viettekö pesulaan? pesettekö kotona harjalla saunan/pyykkituvan lattialla vai painepesurilla vai käyttekö matonpesupaikalla Mökillä järvessä niitä kai ei enää sais pestäkään Minä vaan kävin puoliksi huvikseni sellaisella yleisellä kaupungin matonpesupaikalla, se kun on...
  17. I

    Minkäslaiset Juhannuksenviettosuunnitelmat?

    Meidän perhe mökkeilee suvun seurassa kuten tavallista, jos nyt tulis lämmin ilmakin kuten lupailtiin ainakin aatto illaksi
  18. I

    Ekat löylyt meidän uudistetussa saunassa

    Meillä on rempattu sauna pinnoiltaan ja ilmanvaihdoltaan kokonaan uusiks ja käytiin äsken uudistamassa. kyllä on kiukailla ainakin eroa kun tää uus lämpeni alle ½ tunnissa 70 asteeseen kun vahalla meni paljon kauemmin ja toki enempi puitakin. Niin kiva kun kaikki on uutta ja vaaleaa ja...
  19. I

    Mitäs teidän pihoilla ja parvekkeilla kasvaa?

    Ketään kyllä mun toinenkaan aloitus kiinnostanu mutta?? :x Meillä kasvaa orvokkeja joka kukkapurkissa mikä talosta löytyy kun satuin puutarhamyymälään kun meinasivat heittää pois kymmenittäin puolikuolleita orvokkeja ja niin sitte sain ne....yksikään ei kuollut :D Kasvimaalla kasvaa...
  20. I

    Meidän saunaremppa on melkein valmis

    Tässä sairastelen oikeaa "kaikkien kesäflunssien äitiä" tai sitten allergiaa jollekin pukkaa ja sivelen saunasuojaa ovenpieliin... Voi kun osaisin laittaa teille kuvia kuinka ihana meidän saunasta tuli nyt.Niin valoisa ja ilmava( saimme huippuimurin ja ilmastoinnin siis myös tässä rempassa)...

Yhteistyössä