Hakutulokset

  1. S

    joulua teille

    Miepä toivotan teille kaikille rauhallista joulua :heart: ja meen nukkumaan. :xmas:
  2. S

    Oletteko ostaneet Roosa Nauha tuotteita? Mitä?

    Mie ostin eilen luutuja,ihania vaaleanpunaisia :D
  3. S

    Kuukuppi fuskaa

    Kiitos :flower: menen heti leikkaamaan. On muuten loistava keksintö!
  4. S

    Kuukuppi fuskaa

    En oo leikannu.. :ashamed: olisiko se pitäny leikata?? voi ei, sekö se hankaa?? :ashamed:
  5. S

    Kuukuppi fuskaa

    Sanokaapa miksi se tuntuu ikävältä,ihan kuin hankaa?? mie haluaisin sitä niin käyttää,ku se on muuten niin hyvä. :)
  6. S

    pidetään huolta kerho

    Minäkin haluaisin mukaan :wave:
  7. S

    Istuuko kenenkään muun yli 2v vielä selkä menosuuntaan autossa..?

    voi hyvä sylyvi. Mie sanon vain kerran tämän ja sitten häivyn. Moottoritiellä ajetaan kaksi tai kolme kaistaisella tiellä ja keskellä on turva-aidat ja turvallisemmat kuin suomessa. Moottoritiellä ei voi sattua nokkakolareita, ymmärräthän nyt? vain peräänajoja.. tuota , mitäpä jos ottaisitte...
  8. S

    Istuuko kenenkään muun yli 2v vielä selkä menosuuntaan autossa..?

    lähinnä kai ruotsissa.. käy lukemassa autoliiton sivuilta. En osaa niin kirjaimellisesti vastata tähän, sieltä pitäis löytyä tietoa.
  9. S

    Istuuko kenenkään muun yli 2v vielä selkä menosuuntaan autossa..?

    Ystävä hyvä, osa näistä istuimista on valmistettukkin muualla ja tarkoitettu eurooppaan ja muualle maailmaan. Siellä moottoriteiden takia on turvallisempaa matkustaa kasvot menosuuntaan päin.
  10. S

    Istuuko kenenkään muun yli 2v vielä selkä menosuuntaan autossa..?

    Nythän on siis kyse lapsen niskasta, tormäyksessä se pää retkahtaa vaikka olis mikä auto, siksi se suositus on selkä menosuuntaan päin..
  11. S

    Istuuko kenenkään muun yli 2v vielä selkä menosuuntaan autossa..?

    Esim. Saksassa ajetaan moottoriteillä, joissa kolarit ovat peräänajoja ja silloin lapsen on turvallisempaa istua kasvot menosuuntaan päin. Meillä taas puolestaan tulee enemmän nokkakolareita ja siitä syystä turvallisinta on matkustaa selkä menosuuntaan päin. Että näin minä luin!
  12. S

    Istuuko kenenkään muun yli 2v vielä selkä menosuuntaan autossa..?

    Meillä istutaan selkä menosuuntaan ainakin kolme vuotiaaksi saakka,koska tietääkseni muu tapa ei ole turvallinen .. ja olen ollut kolaripaikalla todistamassa järkyttävää näkyä lapsesta joka oli väärin istuimessaan. Siksikin tottelen suosituksia, enkä kyseenalaista turvallisuus asioita enää ikinä!
  13. S

    Terveisiä 1v6kk neuvolasta

    Voi tirppahan tuo on, mutta terve tyttö ja kasvaa omilla käyrillään tasaisesti. Huvittavaa on , kun tytöllä on kaksi samanikäistä serkkua joilta hän saa pieneksi käyneet vaatteet :heart: niin ja vanhemmatkin on aika lyhkäsiä :whistle:
  14. S

    Terveisiä 1v6kk neuvolasta

    Syntyi vk35 ja painoi 3430g ja oli 50cm pitkä. Mulla oli raskausajan diabetes ja olin synnyttämässä tyttöä viikon, eli kunnon suppareita ja avautumisvaihetta kesti viikon :D eli jouduttiin lopulta käynnistämään.. ei tätä kyllä kysytty, mutta kerroinpa kumminkin :whistle:
  15. S

    Terveisiä 1v6kk neuvolasta

    anteeks.. 9640g :ashamed: ja 72cm
  16. S

    Terveisiä 1v6kk neuvolasta

    Meillä tyttö oli 8960g ja 72cm :heart: pieni, pikkuruinen :heart:
  17. S

    hei vaan kaikille!

    Olen siis kahden -89 ja -07 syntyneiden tyttöjen 37-vuotias äiti Turusta. Perheeseen kuuluu myös mies ja koiruus :D
  18. S

    hei vaan kaikille!

    :wave: Täällä minskunmami , laiskuuttani en ole jaksanut kirjautua :ashamed: Nyt lupaan kirjoittaa vain ja ainoastaan mustana :D Koska minullakin on paljon mielipiteitä ja sanottavaa :heart:

Yhteistyössä