Hakutulokset

1. J

Väski saari

Minkä ikäisten lasten kanssa olette olleet Väski saarella? Meillä on 5 ja 7 vuotiaat pojat ja pohditaan missä käytäs tälle kesälle vielä ennen koulun alkua. Ajattelin Muumimaata sekä Väski saarta, mutta onkohan pojat liian nuoria sinne kun nettisivuilla luki että alakoulukaisille... Mikä muu...
  2. J

Väski saari

Minkä ikäisten lasten kanssa olette olleet Väski saarella? Meillä on 5 ja 7 vuotiaat pojat ja pohditaan missä käytäs tälle kesälle vielä ennen koulun alkua. Ajattelin Muumimaata sekä Väski saarta, mutta onkohan pojat liian nuoria sinne kun nettisivuilla luki että alakoulukaisille... Mikä muu...
  3. J

Xtravaganzalaisia tai VLCD:lla olevia?

Eilen kävin vaa'alla ja 7 pv Nutrifas kuurilla -2,8 kg. Aika on mennyt yllättävän hyvin, ei oo ollu fyysiä ongelmia eikä juurikaan henkisiäkään. Vähän on nyt ruvennu mietityttämään mitä tämän 2 viikon jälkeen. Täytyy varmasti ruveta laskemaan kaloreita...
  4. J

Minkä kokoisia 7-vuotiaita?

Meillä mitattu kouluunmeno tarkastuksessa pituus 119,3 cm ja paino 21 kg. Poika on juuri täyttäny 7v.
  5. J

Mitä olette vastanneet?

Meillä 5 ja 7 v pojat ja vanhempi tänään kysyi: Mikä on seksi? Pystyin sivuuttamaan kysymyksen niin että poika luuli että en kuullu, joten sain arvokasta miettimis aikaa...
  6. J

Mitä olette vastanneet?

7 vuotiaalle kun kysyy mikä on seksi?
  7. J

Pk-seudulta laihduttajia!

Laitoin privaviestiä...
  8. J

NUTRILETT painonpudotusta.. onko kaveria??

Teillä varmaan kuurit jo loppu. Minä olen 4:ttä päivää Nutrifast kuurilla. Siihen kuuluu 4 pussia/pv ja lisäksi oon syöny max 200-300 kcal/pv (tod. jääny vähän alle 200) "sallituista" kasvisista (mm. kurkku, tomaatti, porkkana, kukka- ja parsakaali). Olen alottanu terveydenhoitajan opastuksella...
  9. J

Kertokaa tuloksianne Nutriletin käyttäjät

Mulla menossa 4 päivä Nutrifast jauheilla, tarkostus olla 2 vk. Käyn vaa'alla vasta huomenna. Kerron huomenna tilanteen.
  10. J

Xtravaganzalaisia tai VLCD:lla olevia?

Terve! Hienoja pudotuksia teillä!! TheBigXL mäkin mielellään kuulisin millainen sun dietti on. Mulla menossa neljäs päivä VLCD diettiä. Tarkoitus olla 2 vk. Käytän Nutrifast pusseja + "sallittuja" kasviksia max 200-300 kcal/vrk, eli yhteensä alle 800 kcal/vrk. Olen tässä viime vuodet...

Yhteistyössä