Hakutulokset

1. T

munatorven aukiolotutkimus onnellisesti ohi!!!

Hieno juttu! Se operaatio on nyt sitten ohi! Kohti uusia juttuja..ihan sama meillä,syksyllä odottaa inseminaatio.
  2. T

Toivotan tsemppiä sulle,kaikki menee varmasti hyvin =) Muista ottaa tuntia ennen toimenpidettä jotain kipulääkettä! Ja käy kertomassa mulle sitten kuinka meni :hug:
  3. T

Nyt se sitten on tehty.. =) Otin 800mg buranan tuntia ennen. Jännitin ihan törkeen paljon... Lääkäri oli aivan ihana,katetrin laitto tosiaan oli se mikä tuntui,niinkuin olisi ollut oikein pahat menkkakivut; vihlomista,poltetta ja painon tunnetta mutta ei ollenkaa sietämätöntä. Sitten...
  4. T

munatorven aukiolotutkimus!!!!!

Kiitos teille kommenteista! Aloin jo miettiä koko reissun perumista mutta pakkohan se on läpi käydä.. :$ mutta mikä juttu toi katetri oli..? Silläkö sitä varjoainetta ruiskutetaan? Olispa jo ohi koko juttu.. Mukavaa viikonloppua kaikille =)
  5. T

Kertoisitteko millainen kokemus kyseinen tutkimus on,kauanko kestää ja sattuuko kuinka paljon... :$
  6. T

Kertoisitteko jos jollain kokemusta munatorven aukiolotutkimuksesta...millainen se oli,kauanko kesti ja sattuiko? Mulla vkon päästä kyseinen tutkimus,sanottiin vaan että pitää ottaa 600mg burana tuntia ennen tutkimusta. Aika kipuherkkä kun olen niin jäin miettimään asiaa... :o

Yhteistyössä