Hakutulokset

  1. T

    Jännitysniska...

    unohtui mainita hinnasta, en tiedä mitä matot maksaa, olisko halvimmat parinkympin luokkaa. Omani sain kylkiäisenä erään lehtitilauksen mukana, tyynyn äitienpäivälahjaksi. Ilman piikkityynyäkin pärjää kun laittaa piikkimaton alle esim. tyynyn ja sijoittaa sen niskakuopan kohdalle.
  2. T

    Jännitysniska...

    Minulla oireet helpottuivat siten, että ekan käyttökerran jälkeen nukuin yöni kuin tukki, heräämättä niska-/pääkipuihin. Parin illan jälkeen heräsin ilman huimausta ja ehkä vajaan viikon jälkeen myös loppuivat iltapäivän päänsäryt.
  3. T

    Jännitysniska...

    jännityksellä minäkin odotan tiinulin diagnoosia. Kaikki nuo teidän oireet ovat niin tuttuja minullekin: puutumiset, nykimiset, humahdukset, päivittäiset päänsäryt, näköhäiriöt, huimaukset/tasapainovaikeudet, voimattomuus, tiheävirtsaisuus, niska+selkä+kallonpohjalihasten jäykkyys... MUTTA...
  4. T

    Jännitysniska...

    Hei kaikki! Minulla olo on kuin eri ihmisellä. En tiedä, mitkä asiat ovat auttaneet eniten jännitysniskaan, mutta listaanpa tähän muutoksia joista uskon saaneeni avun: E-EPA+karnosiini, Relaxant voidetta niskaan aamuin+illoin, korkeampi tyyny+nukkuma-asento selällään (ennen nukuin mahallani)...
  5. T

    Jännitysniska...

    Hei! kaikki! Löysin ihan uskomattoman avun vaivoihini joita valittelin muutama päivä sitten! Rupesin syömään E-EPA:a ja karnosiinia, vaikutus alkoi tuntua jo toisena päivänä kuurin aloittamisesta. Huimaus ja puutumistunteet ovat vähentyneet huomattavasti, olo on rauhoittunut, epämääräinen...
  6. T

    Jännitysniska...

    Hei! Onpa ollut helpotus löytää tämä keskustelu! Olen jo ollut ihan varma että olen kuolemansairas oireineni... Minulla huimaus alkoi 1,5 v sitten, aluksi oli vain silloin tällöin mutta noin vuoden ajan sitä on ollut joka päivä :(. Lisäksi on tullut pääkipu jota on myös lähes päivittäin, se...

Yhteistyössä