Hakutulokset

1. K

40+ so what? (vol. 2)

Näin kävi eli negat testattu ja ensimerkit kuukautisista näkyy. Eilen oli tosi paha mieli, mutta tän aamun negasta ei enää juuri mitään, sain eilen surtua suurimmat. Ainahan voi vielä vielä ihme tapahtua, mutta en halua edes miettiä. Tää oli nyt tässä ja mulle on sopivin lopettaa ajattelut...
  2. K

40+ so what? (vol. 2)

Olen kanssa samaa mieltä että terapian tarpeessa gynen jälkeen.. Lisäksi on ollut tosi mukava,kun mies on aina välillä ollut mukana. Siinä kun alasti jalat leväällä kuuntelee kaikkea mitä lääkäri sanoo, niin on vaikea jotenkin keskittyä kaikkeen kunnolla. Mies on välillä muistanut paremmin ja...
  3. K

40+ so what? (vol. 2)

Matsalu Mulla kanssa tuo Puregon kynä, Orgalutran jarru oikeilla kertakäyttöruiskuilla ja irrotus Pregnyl. Samaa kuin Päikki ja Mari, enemmän ne juuri ällöttää ajatuksena, kuin sattuu. Mä kun tein yhden keväällä (ivf siis) ja toisen syksyllä, niin melkein silmät kiinni ja ns vasemmalla kädellä...
  4. K

40+ so what? (vol. 2)

mutta ei oikeen valitettavasti ole mitään, paitsi kauhea nälkä ollut pari päivää.. *miettii ankarasti* pitäisköhän jo pikkuhiljaa alkaa asennoitua neg... ei ei kai vielä. Siis 6pv raskaana ktt ja toivoo parasta.. Luulen että sunnuntaina (ja tiistaina ja keskiviikkona) testaan... virallinen...
  5. K

40+ so what? (vol. 2)

Ihan mielettömän piristäviä uutisia einiinvaan Sydämelliset onnittelut :flower: :heart: :flower:
  6. K

40+ so what? (vol. 2)

ei lapsellinen kannata lukea vanhoja tylyjä juttuja, paha mieli tulee. Mulla ei kyllä ole pahaa sanaa oaikallisesta VL (Tre) sanottavana. Kovin kannustavaa ja rohkaisevaa on ollut ja kaikki omat ehdotukset huomioitu ja toiveet nopeasta etenemisestä yms. Mulla ei muuten tota FSHta tms ole edes...
  7. K

40+ so what? (vol. 2)

Ei tässä nyt mitenkään erityisesti piileskellä. Oli kiire vkl eli oltiin miehen kanssa kaksin ja vietettiin laatuaikaa, niitä sensuurijuttuja ja kaikin tavoin ihanaa yhdessä oloa ja hemmottelua. Ihan kotosalla, mut aurinko paisto ja pihatyöt eteni ja illalla sauna ja lasi kuoharia... Nam...
  8. K

40+ so what? (vol. 2)

:hug: äippä :hug: Voi kuinka sitä voikaan olla pieni, arka ja avuton juuri silloin kun sitä oikein toivoisi olevansa rohkea ja turvallinen, johon voisi nojata silloin, kun ystävää on kohdannut suuri suru ja järkytys. Nyt ajatuksissani kiedon käteni ympärillesi, puristan sinua...
  9. K

40+ so what? (vol. 2)

pitäs varoa noita sulkeita, tulee käytettyä noita hymiöitä valillä hiukan....persoonallisissa paikoissa..
  10. K

40+ so what? (vol. 2)

Kiitos Päikki, Lapsellinen ja Matsalu onnentoivotuksista (ja päivityksestä) Matsalu hyvä jos rohkasee. Noita muniksia ei kai kauheesti tässä iässä tule, mutta kovasti lohdutti lääkäri sillä ei määrä vaan laatu -fraasilla. Fyysisesti ei ollu mikään kauhee urotyö. Hormonien ainoo sivuoire on...
  11. K

40+ so what? (vol. 2)

einiinvaan, eipä tuo peitonheiluttelu koskaan hukkaan mene, mukavaa ja ihanaa on sitten jännitettävääkin.. mitä enemmän sen parempi mieli :heart: Ja sitten nää tänpäivän uutiset. Surullisenhaikean iloisella mielellä. Eli tää on nyt tässä mitä vielä yritetään. Kolmesta yksi oli monitumainen...
  12. K

40+ so what? (vol. 2)

:flower: Mimmimamma ja Äippä :flower: kyllä niin plussilta näyttää ja kuulostaa.Samaa mieltä muiden kanssa, lisää testejä B) Onnea myös ikiemolle ovisplussasta. En kans ole kauheesti tehnyt, enkä moista plussaa nähnyt. Varmasti hieno tunne ja toiveet korkealle ja mies peiton alle. :heart...
  13. K

40+ so what? (vol. 2)

Liityn kans omituisten otusten kerhoon, eli on asioita joista ei edes sisko (paras ja rakkain on kyllä) tiedä ja mies tietää. En ole mun raskautumishaavsita puhunut kellekään. Tai sit johtuu tästä luonnottomasta menetelmästä :whistle: Tuota naisen osuutta jäin myös tässä lapsentekoasiassa...
  14. K

40+ so what? (vol. 2)

En ole itse kirjoittanut tätä runoa, se on pyörinyt monilla keskustelupalstoilla enkä valitettavasti tiedä sen kirjoittajaa, mutta se on mielestäni uskomattoman kaunis. "Rakas Taivaan Isä, miksi äiti itkee? Miksi isällä on niin raskaat askeleet? Minäkö heille olen surua tuottanut, kun...
  15. K

40+ so what? (vol. 2)

Mukava huomata Myy hyvällä mielellä ja kutakuin kunnossa vaikutat olevan. Melko kanasia tuntuu olevan pino täynnä, ihania kuvia :laugh: Matsalu ja Päikki, terveisiä VL Tre, munia mittailtu jo, nimiä en vielä antanut, mutta ei kovin montaa ole, että nimenantoa harkitsen. Toisella puolella...
  16. K

40+ so what? (vol. 2)

:hug: Pikku Myy, enkpä olisi uskonut tuollaista ultrakuvaa tulevan. Suuret pahoittelut koko perheelle :hug: Onneksi sulla on ihana voimavara, jonka kainaloon taidat aina mahtua. Kuten sanoit, syyllistäminen on turhaa. Suuri positiivisuus paistaa kuitenkin surusi läpi ja näet sen kuuluisan...
  17. K

40+ so what? (vol. 2)

en kans ole painoindeksiä laskenut, mut epäilemättä sais 10kiloo tippua :ashamed: Juu huomenna katsotaan aamulla heti onko muniksia... Tää kun on varmaan viimeinen yritys, niin toivottavasti on. Viimeksi oli kuusi ja viisi kypsää, kaksi hedelmöitty eli kauheesti ylimääräisiä.... No...
  18. K

40+ so what? (vol. 2)

ihana tapa testata, jos mä joskus edes epäilen olevani raskaana niin haluan kans neljä testiä :laugh: Pyrstis, sulla olis taas hieno keksintö markkinoille! Availe kuitenkin sitä vessa-apteekin ovea ja kerro millä merkillä toimii ja plussa tulee. Muutenkin oli niin ihana tänään kesken...
  19. K

40+ so what? (vol. 2)

Mikä itsesääli jo olikin vallannnut :'( Ja joka kaipaa menkkoja ja tulvaa, niin satun tietämään missä se tätsä on ihan koko arsenaalilla :kieh: Ei osaa olla tasapuoleinen, kuten hyvin tiedetään... Oikeestaan ihanan positiivinen murhe (ei nyt murhe, käytännön juttu vaan) miettiä tuota Myyn...
  20. K

40+ so what? (vol. 2)

mut tiesin jo alkaenssani ettei ei mitään. Mullahan piti lääkkeiden pitää kuukautiset pois. Toisin kävi. Eilen illalla alkoi ja tein aamulla testin vain klinikan takia. Sekeät kuukautiset. Mikä lie mahtaa multa puuttua kun ei lääkkeet toimi kuten pitäs? eikun soittaan klinikalle ja ja uusi ivf...

Yhteistyössä