Hakutulokset

  1. S

    tehdäänkö taysissa suunnitellut sektiot tiettynä päivinä?

    Tietääkö joku?
  2. S

    Synnytyspelko taysia kohtaan

    Mulla on siis ihan järkyttävä synnytyspelko, ei itse synnytystä kohtaan vaan sitä että joudun suunniteltuun sektioon taysissa. Tämä on siis jo kolmas lapseni joten tiedän kyllä mitä on tulossa mutta olen saanut kaksi edellistä lastani sektiolla pienessä sairaalassa jossa synnytyksen loppuvat. Mä...
  3. S

    sektion jälkeen käynnistys

    Minulle tuli aivan uutena asiana tämä että sektion jälkeen ei voisikaan synnytystä käynnistää. Olen nyt rv 40+4 ja menossa muutaman päivän päästä yliaikaiskontrolliin. Sektio on tehty 2,5v sitten. Onko se nyt niin ettei synnytystä käynnistetä sektion jälkeen vaan mennään suoraan uuteen sektioon...
  4. S

    ystäviä hämeenkyrö+ympäristö

    Elikkäs äippä 26v ja 10/08 syntynyt poika sekä uusi tulokas 05/11 kaipailevat ystäviä hämeenkyrön seudulta.
  5. S

    ystäviä hämeenkyrö+ lähimaasto

    Elikkäs 25v lähes 2v pojan äiskä hakee ystäviä sekä itselleen että pojalleen. Ollaan muutettu hämenekyröön lähes 1v sitten ja täältä ei tunneta ketään. Olis kiva saada uusia tuttuja ja kavereita. Itse käyn töissä, joten ei me ihan toimettomana aikaamme vietetä =)
  6. S

    hämeenkyrö/kyröskoski

    Heippa! Täällä olisi 24v 10/08 syntyneen pojan äiti joka huhuilee muita äitejä kyseiseltä seudulta. Meidän perhe on muuttamassa kyröskoskelle loppuvuodesta ja ei tunneta sieltä ketään. Olisi kiva jos tätä kautta löytyisi uusia tuttavuuksia.
  7. S

    Nokialla mielenosoitus päivähoito tilanteesta

    Nokian mammat järjestävät mielenosoituksen kunnan päivähoitotilanteesta ke 21.5, klo 10 nokian kaupungintalolla osoitteessa harjukatu 23. Kaikki mukaan! Lisätietoa osoitteessa http://www.foorumi.info/nokianmammat/viewtopic.php?t=914

Yhteistyössä