Hakutulokset

  1. Matamimimmi68

    Jännittää!!

    Sisko on synnyttämässä...jännittää ihan kamalasti...vaikka onkin kolmas tulossa. Mukava sattuma on, että vaavi on viikon etuajassa ja tänään on meijän kuopus neitin 2-vuotis päivä eli tulee sama synttäripäivä tulokkaalle :heart: :D
  2. Matamimimmi68

    Housujen paikkaus??

    Ihan uudet välikausihousut ja polvessa heti reikä :/ ...kyseessä ekaluokkalainen poika ja Ticketin pökät...juu mitenkähän saisin paikattua jotenkin siististi, vinkkejä kiitos...kun en kehtaisi poiskaan heti heittää :ashamed:
  3. Matamimimmi68

    Silikonitutin pureskelu!

    Meillä neiti 1v 8kk on alkanut pureskella tutit rikki :/ ...ollaan käytetty silikonitutteja...onko haitallista? Tutista ei nyt ihan heti vieroiteta, kun on pitkä reissu edessä ja tutti on hänelle melko tärkeä...pitäisikö vaihtaa luonnonkumiseen versioon?
  4. Matamimimmi68

    Ticketin Snow Baggie talvihaalari?

    Onko kellään kokemusta kyseisestä haalarista? Kertokaahan hyvät/huonot puolet minulle...olen tilaamassa haalaria 1,3kk tytölle...eli taaperolle joka varmaankin möyrii sitten maassa :whistle: ...et kestävyys ja vedenpitävyys olisi tärkeää.
  5. Matamimimmi68

    Imetys ja kuukautisten puuttuminen??

    Olen imettänyt nyt vuoden ( 5 krt päivässä edelleen...) ja yhdet menkat on tullu viime kuussa :/ !...nyt ei taas mitää oo kuulunut :kieh: !?? Pitäiskö mennä gynelle jo tutkittavaksi, vai odottelenko vielä?? Kahdelta aikaisemmalta alkoi puolessa vuodessa...mutten kylläkään imettänyt näin...
  6. Matamimimmi68

    Pyörän koko 7-vuotiaalle?

    Minkä kokoisen pyörän olette ostaneet/ostaisitte 7-vuotta täyttävälle n. 123cm pitkälle?...viime kesän ajoi 16 tuumasella....nyt pitäis mietii ostaako 20 vai 24 tuumasen...jos ostaa 20 tuumasen, onkohan jo yhden kesän jälkeen liian pieni? Tuntuu niin turhalta ostaa yhdeksi kesäksi, kun ei ole...
  7. Matamimimmi68

    Aloe Vera tuotteet ja imetys??

    Onko joku käyttänyt Foreverin Aloe Vera juomaa imettäessä? Onko tullut vauvalle jotain vaivaa esim. vatsavaivoja, ilmavaivoja, ihottumaa yms.? Aloitin eilen juoman kokeilun ja imetän...vauva on nyt 9kk. Olen joskus kokeillut juomaa ja sain kovat vatsakivut..mutta syynä oli se, että en tiennyt...
  8. Matamimimmi68

    Soseiden aloitus vaikeaa!

    On aloitettu soseiden syöminen....vaavi on 6kk, eikä tule mitään syömisestä! Tähän asti ollaan oltu pelkällä tissillä, kun maito on riittänyt hyvin....nyt ajattelen, et olis pitänyt aloittaa aiemmin soseiden kokeilu, kun vaavi on nyt niin iso, et osaa pelata!! Muutaman kerran sain jotain suuhun...
  9. Matamimimmi68

    Kotihoito tuki ja työssäkäynti?

    Saako kodinhoito tukea, jos käy viikonlopputyössä? Kannattaako taloudellisesti? Mies on v-loppuisin vapaalla ja hoitaisi lapsen...
  10. Matamimimmi68

    Kotihoidon tuki ja työssäkäynti?

    Saako kodinhoito tukea, jos käy viikonloppuisin työssä? Kannattaako taloudellisesti? Mies on vapailla v-loppuisin, joten hoitaisi lasta....
  11. Matamimimmi68

    HORMONIKIERUKKA JA IMETYS

    MIRENA HORMONIKIERUKKA JA IMETYS!! Onko kelleen laitettu hormonikierukkaa, kun on vielä imettänyt? Onko kierukka vaikuttanut imettämiseen esim. maito vähentynyt? Mulla 2 kk ikäinen vauva täysimetyksellä ja nyt laittaisivat hormonikierukan jälkitarkastuksessa...haluisin varmistua, ettei se...

Yhteistyössä