Hakutulokset

  1. I

    Adoptiota harkitsevien/alkutaipaleella olevien oma topic.

    Saimme lapsen hänen oleessaan 1,5vuotias. Toinen prosessi on siinä vaiheessa,että olemme saaneet juuri paperit lähettää maahan.
  2. I

    Adoptiota harkitsevien/alkutaipaleella olevien oma topic.

    Moi En tiiä muistaako kukaan mun nicciä,mutta päätin " vanhana " kirjotella. Meillä siis lapsi adoptoitu Kolumbiasta ja nyt toinen prosessin samaan maahan meneillään :)
  3. I

    Adoptiota harkitsevien/alkutaipaleella olevien oma topic.

    Moi pitkästä aikaa. Me lähdettiin reissuun muistaakseni 3 vko siitä,kun saimme tiedon lapsesta. Tai 4 vko,en ole ihan varma,mutta muistaisin jotenkin,että 3vko,eli aika nopeella aikataululla paperit kasaan ja töissä asiakkaat järjestellä muille tai perua.
  4. I

    Adoptiota harkitsevien/alkutaipaleella olevien oma topic.

    Heippa Myrtti-Manna: Me osallistuttiin aikanaan lattareille odotusaikana ja myös los Niños del sol clubin tapaamiseen. Minä koin sen ihan mukavana ja tapaamisista sai hyvää tietoa.
  5. I

    Adoptiota harkitsevien/alkutaipaleella olevien oma topic.

    peppipitkätossu:postilaatikkoa kolkuttelin :)
  6. I

    Perheensisäinen adoptio

    Hei. Samaa mieltä viimeisien kirjoittajien kanssa. Minun ystävä sai aikoinaa tietää vastaavan tilanteen ollessaan 10v ja se oli liian myöhään. Hän koki,että se on jotenkin hävettävää,koska sitä ei ollut hänelle kerrottu ja hänen oli vaikea kertoa asiasta kenellekkään. Tämä vain yksi...
  7. I

    Adoptiota harkitsevien/alkutaipaleella olevien oma topic.

    Me saatiin tietää seuraavana päivänä...jos IP kautta niin yleensä kait seuraavana päivänä ilmoittavat :)
  8. I

    Adoptiota harkitsevien/alkutaipaleella olevien oma topic.

    peppipitkätosso:sulle on yksäriä
  9. I

    Adoptiota harkitsevien/alkutaipaleella olevien oma topic.

    Onnea luvan saaneille ja myös niile,jotka saaneet paperin matkaan kohdemaahan. PIISAMI:Oletko huomannut yksärini?
  10. I

    Adoptiota harkitsevien/alkutaipaleella olevien oma topic.

    Meillä neuvonnan teki kunnansos. ja ei tarvittu lisäselvityksiä ja muutenkin selvitysestä tuli hyvä ja kattava. Riippuu tietty sossusta ja siitä paljonko hän on näitä selvityksiä tehnyt. Meillä oli useamman kerran kotitehtäviä,mutta ne on erilaisia,kuin pelalla. mm Millainen...
  11. I

    Adoptiota harkitsevien/alkutaipaleella olevien oma topic.

    Hei ALVA:Kävin poistamassa itseni listalta ja kopioin vahingossa vanhemmanlistaan,joten siksi olit siinä. Käyn korjaamassa asian heti.Anteeksi :/
  12. I

    Adoptiota harkitsevien/alkutaipaleella olevien oma topic.

    PIISAMI:Laitoin yv:tä :attn:
  13. I

    Adoptiolista

    Hyvä idea IKUINENHAAVEILIJA. Mitä mieltä ootte tuosta mun ehdotuksesta,että poistettais tästä ketjusta listoja sitä mukaa,kun tulee uusi lista,niin ei tämäkään ketju tulis niin mahdottoman pitkäksi? Eli jokainen poistais päivittämänsä listan,kun tilalle tulee uus. Onko huono idis? Oooteko...
  14. I

    tyttö 73cm minkä koon vaatteita kk päästä?

    Jos tyttö on nyt 73cm ja 9800gr niin voiko arvioida et 1,5 kk päästä menee viel 80cm vaatteet? Kyselen näin hassuja siiks, kun tiiän vain tytön mitat,en ole viel nähnyt ja nyt haluaisin ostaa kesä vaatetta niin aattelin,et onkohan toi 80cm hyvä koko. Arvioisin itse,ettei tuossa 1,5kk:dessa...
  15. I

    Lautakunnan jonossa olijoiden ketju

    Koitetaas tuleeko tähän ketjuun ketään :whistle: Me ollaan oltu jonossa vasta noin 2 vko,eli pitkä on odotus vielä edessä,kun jono on 6-7kk tällä hetkellä :/ Kirjoittelen lisää,jos tänne muita ilmaantuu...

Yhteistyössä