Hakutulokset

1. M

Heinäkuiset 2008 *tuplamammat*

Hei, vielä viimeisen kerran "uutisoin" SatuKan puolesta, toivottavasti hän saa kannettavan käyttöön sairaalaan ja voi itse kertoilla kuulumisia. Olin eilen katsomassa vajaan vuorokauden ikäisiä vauvoja ja olen tosi onnellinen, että sain nähdä ne Kukan päivänä syntyneet pienet ihmeet! Vauvat...
  2. M

:flower: |O :flower: |O (en tiedä mitä tuo naamahymiö symboloi, mutta minusta se näyttää vastasyntyneeltä vauvalta, sen vuoksi käytän sitä...) SatuKa ja miehensä ovat nyt onnellisia kahden tyttövauvan vanhempia! Tyttäret syntyivät eilen noin klo 23.00; toinen alateitse ja toinen sektiolla...
  3. M

Hei taas, asiat ovat edenneet vauhdilla ja nyt SatuKa lähettäisi terveiset synnytyssalista - jos siis tulisi mieleen lähetellä ylipäätään terveisiä tällä hetkellä. Synnytys käynnistettiin aamupäivällä ja nyt he ovat siis tositoimissa. Vävypoika soitteli kuulumisia; napakoita supistuksia tulee...
  4. M

Hei, tässä SatuKan äiti - tuleva tuplamummi kirjoittelee kuulumisia osastolta. SatuKa lähettää kaikille paljon terveisiä. Yllättäen valkuaisarvot nousivat sen verran paljon koholle, että toiveita kotiinpääsystä ei ole. Päivä kerrallaan elellään ja yritetään lykätä mahdollista käynnistystä...

Yhteistyössä