Hakutulokset

  1. O

    ~~*~~Esikoisesta haaveilevat~~*~~<3

    Kiitos kaikille onnen toivotuksista! =) Ja Plussa tuulia kaikille :)
  2. O

    ~~*~~Esikoisesta haaveilevat~~*~~<3

    Nyt on vahvistunut haamu Plussaksi! Meille on sit tulossa vauva :heart: Noista oireista, niin mulla on ollut ainoastaan oireena viikon ajan ihan tajuton nälkä koko ajan muuta en ole huomannut...
  3. O

    ~~*~~Esikoisesta haaveilevat~~*~~<3

    täällähän minä, meillä ei kotona toimi netti,joten kirjotan pitkästä aikaan... Sain eilen haamun testiin. =) Nyt toivon et vahvistuisi... Huomenna tai perjantaina testaan uudestaan. Plussa tuulia kaikille! =) Negan saaneille :hug:
  4. O

    ~~*~~Esikoisesta haaveilevat~~*~~<3

    Zoe-F ja EllaMaaria onnea plussista!
  5. O

    ~~*~~Esikoisesta haaveilevat~~*~~<3

    sieltä se täti sitten kurvasi paikalle eli mulle voi päivittää tänäiselle kp 3.
  6. O

    ~~*~~Esikoisesta haaveilevat~~*~~<3

    Olette kovia kirjoittamaan, kun harvaksiltaan käy lukeamaassa on aina paljon tekstiä. Olen ajatellut testailla viikonloppuna kun kp 40 tulee täyteen kun joskus on menkat alkaneet vasta silloin. Joten olen päättänyt odotella sinne asti. Niin ei tule sitten mitään suurta pettymystä... Mulla ei ole...
  7. O

    ~~*~~Esikoisesta haaveilevat~~*~~<3

    Mä palailin kolmen viikon lomalta töihin ja pääsin taas lueskelemaan. Ja tarkistamaan omat kp:t. Mulla onkin sit jänät ajat en olisi muuten kyllä tienytkään omia kp:eita. Toivottavasti olisi tärpänyt. En tiedä onko monikin plussanut kolmen viikon aikana (ainakin joku osui silmiin), mutta ONNEA...
  8. O

    Esikoisesta haaveilevat <3<3<3

    mulle voi päivittää jo kp 7/33. En tiiä mikä tätä mun tietsikaa vaivaa, mutta en ole päässyt moneen päivää tänne sivuille... Enkä ole voinut osallistua teidän vilkäisiin keskusteluihin...
  9. O

    Esikoisesta haaveilevat <3<3<3

    Onnea plussanneille... Olisin kysynyt, että onko kellään ollut sellaista jommottavaan ja pistävää rintakipua? Mulla on yleensä ennen menkkoja rinnat kipeet, mutta tuollaista pistävää kipua ei ole aikaisemmin ollut.
  10. O

    Esikoisesta haaveilevat <3<3<3

    Voisin tulla mukaan kuumeilemaan. Meillä mennään tjotailemalla. Minä kyllä lasken kpt, mutta en niitä miehelle kauheasti kerro, voi olla että osaa itsekkin laskea parhaat hetket. Eli mulla tällä hetkellä kp:t 24/40. KP:t on ollut n. 40 laastarin lopetuksen jälkeen. Ja Yk 3 menossa.

Yhteistyössä