Hakutulokset

  1. A

    Miehesi nimi?

    Toni Tapani :heart:
  2. A

    Isä vähättelee äitiyttä!

    Meillä isä kulkee joka päivä 200 km työmatkoja, joten häntä ei juuri kotona näy, muutako nukkumassa. odotan aina innolla viikonloppuja, että isäkin olisi kotona hoitamassa lasta, mutta usein tuntuu ettei isää kiinnosta hoitaa ja itse tuntuu että on ihan loppu! hän aina vetoaa että on ollut...
  3. A

    kun maito loppu!

    joo en enää ole huolissani, sillä olen huomannut, että kyllä poikani kasvaa ja voi hyvin vaikka saakin korvikkeita! mutta alussa, kun lopetin niin kaikki oli neuvomassa, että ei kyllä sinun pitää imettää ja annat pojan vaan olla rinnalla niin kyllä sitä maitoa tulee... kukaan ei tukenut ja...
  4. A

    kun maito loppu!

    Heips! poikani on nyt 3kk ja imetin häntä n. 1 1/2kk. Maitoa ei vain yksinkertaisesti enää tullut ja tuntui tuskalliselta kun pojalla oli kova nälkä niin kiusata häntä antamalla vain "tyhjä" tissi suuhun, joten aloitin korvikkeiden annon. Tunsin itseni huonoksi äidiksi, kun en voinut enää...
  5. A

    miten asutte?

    minä, mies ja 3kk poika yhdessä miehen isän ja veljien kanssa=) ja 5 koiraa+hamsteri! Täällä korvessa lähin kauppa 50km sekin siwa, yllättävän lähellä=)
  6. A

    kaverit kaikkoo

    Minulla kans kaverit kaikkosi kun sain lapsen, mutta toisaalta ymmärrettävää he olivat suurimaksi osaksi juuri täyttäneet 18-v joten heillä oli erilaiset elämän tilanteen kuin minulla. nyt vielä kun vauva synty muutin tosi korpeen asumaan ja vielä vähemmän on kavereita tai ylipääntä sosiaalisia...
  7. A

    tupakoinnin(toiv.) lopettaneet äipät

    Lopetin samana päivänä tupakin polton kun tein raskaustestit, jotka näytti positiivistä=) oli kyllä helppo lopettaa, olin päättänyt että lopetan tupakin silloin ku massu alkaa kasvaa, niin arvatkaa vain tiesikö kaikki heti että no nyt tyär on paksuna ku on lopettanu tupakin=) niin ja kahvi...
  8. A

    Hätäkaste nimet

    Hätäkaste nimet Jessica ja Jimi. Itse olin päättänyt jo pikku tyttönä ,että haluan pojalle nimeksi vili-Petteri. Mutta päivää ennenkuin pappi tuli käymään vedettiin arpaa nimestä, sillä mies ei halunut tätä nimeä ja arvasta tuli poikamme nimi Aleksi Edward Tapani:)
  9. A

    Äidit -86 ja koulut kesken?

    jäi 11 vkosta kiinni, etten olisi nyt keväällä valmistunut. Joulukuussa jäin mammalomalle ja helmikuun 2, synty poika. koulua pitäisi jatkaa ensi vuona tammikuussa, mutta epäilen kuinka käy. Raaskiiko viedä poikaa vielä silloin hoitoon:) mutta olisi se tietty hyvä käydä koulu loppuun, kun on...
  10. A

    onko-86 äitejä?

    jep täälä kans olis mamma vm86 lapista, nyt 3 kk ikäinen poikavauva!
  11. A

    minkä ikäinen sinä/puoliso olette,kauan yhdessä,monta lasta?

    no mie 21, ukko 28 ja poikamme 3 kk. oltiin ukon kans yhdessä viikko kun iloinen "vahinko" kävi ja poikamme sai alkunsa =) nyt wappuna tuli vasta vuosi täyteen yhteistä taivalta.

Yhteistyössä