Hakutulokset

  1. Ä

    Tietääkö kukaan mitä nyytin vauvalle kuuluu??

    mikä vauvan nimeksi tulee?Onko vauva jo siis kotona?
  2. Ä

    Tietääkö kukaan mitä nyytin vauvalle kuuluu??

    ..ei oo aikoihin ollu palstalla :attn:
  3. Ä

    Vauvan hengitysvaikeudet... onko muita?

    Meille syntyi marraskuussa-08 tyttö joka oli pari ekaa elin viikkoa hengityskoneessa lastenklinikan teholla.Tällä hetekllä tavallisessa sairaalassa,hengittää itse.Saa välillä apneoita,mutta korjaa ne itse.Tytöllä lihassairaus+aivoverenvuoto synnytyksessä,jotka lienee aiheuttivat...
  4. Ä

    onko kellään tullut IVF hoidoista kohdunulkoinen raskaus?

    luin tuossa että sellainenkin on mahdollista :o
  5. Ä

    synarelan aikaiset menkat

    Mulla oli niukemmat ja ei ollu menkkakipuja ollenkaan.
  6. Ä

    Pregnyliä pitäis laittaa 10000IU,mulla on vain 5000!!!

    Punktio sujui hyvin ja sovitun aikataulun mukaan mentiin :)
  7. Ä

    Kommelluksistani huolimatta punktio onnistui tänään!

    Ja muniksia saatiin 20.Eikäpä tuo punktio niin kamalasti sattunut,vaikka eilen täällä panikoin =) .Alkion siirto perjantaina.Nyt on kyllä oikeanpuoleinen munasarja tosi kipeä(sieltä saatiin suurin osa),vasemmassa ei mitään tuntemuksia.
  8. Ä

    huomenna elämäni eka punktio...pelottaa

    tuli mieleen tässä,että jos saa punktion jälkeen tuon hyperin,niin voiko tuorealkion siirtoa sitten tehdä siitä kierrosta,vai menevätkö pakastukseen?
  9. Ä

    Pregnyliä pitäis laittaa 10000IU,mulla on vain 5000!!!

    reseptissä luki,että 5000iu mutta sen jälkeen oli roomalaisin kirjaimin 2.Mun olisi siten pitänyt saada kaksi kuiva-ainetta ja yksi neste,näin naistenklinikan sh sanoi kun näytin reseptin...
  10. Ä

    huomenna elämäni eka punktio...pelottaa

    Sattuuko se aivan kamalasti?Saako kotiin kipulääkkeitä?Onko pitkään kipeänä? :o
  11. Ä

    Kuka korvaa???

    mielestäni apteekkarin tulee saada huomautus,kun ei osaa tulkita sellaista reseptiä jota maallikkokin osaa :o Sairaanhoitajakin jolta kysyin neuvoa kehoitti tekemään valituksen.
  12. Ä

    Kuka korvaa???

    varmaankin teen valituksen apteekkiin.Saiskohan Kelalta matkakorvausta?
  13. Ä

    Pregnyliä pitäis laittaa 10000IU,mulla on vain 5000!!!

    sitä toivon minäkin,aika kallis vauva tulee jos sellainen saadaan =)
  14. Ä

    Kuka korvaa???

    Mun piti ottaa lääke tasan klo21,muuten 1,5kk lapsettomuushoidot olis kaatuneet siihen.Onneksi osasin itse tulkita reseptiä (toisin kun eräs apteekkari)ja huomasin erheen ajoissa!
  15. Ä

    Kuka korvaa???

    ei ollut kuin se tasan yksi annos(kyse lapsettomuushoitoon liittyvästä hormonipiikistä,joka irroittaa munasolut).
  16. Ä

    Kuka korvaa???

    eikö?
  17. Ä

    Kuka korvaa???

    :attn:
  18. Ä

    Kuka korvaa???

    Jouduin apteekkarin mokan takia lähtemään hakemaan Yliopiston apteekista taksilla lääkettä,joka piti ottaa klo 21.Apteekkari antoi liian pienen annostuksen |O Taksimatka tuli maksamaan 100e!
  19. Ä

    Pregnyliä pitäis laittaa 10000IU,mulla on vain 5000!!!

    soitin naistenklinikalle ja lähdin taksilla hakemaan lääkettä.Kävin sitten ajan säästämiseski sairaanhoitajan ohjeen mukaan pistättämässä lääkkeen naistenklinikalla,kun on siinä ihan lähellä sitä Yliopiston apteekkia.Pistos viivästyi 40min.Taksimatka maksoi 100e :(
  20. Ä

    Pregnyliä pitäis laittaa 10000IU,mulla on vain 5000!!!

    Mulla on ivf.Ja munasolut kaipaisvat kyllä lääkärin mukaan kunnon kypsyttelyn(eikös tuo Pregnyl niitä kypsytä ja irroita?).

Yhteistyössä