Hakutulokset

  1. minski80

    Kesällä ja syksyllä aloittavat ja jo yrityksen aloittaneet :) vol. 6

    raskaustesti nega ja ovis testiin tuli taas kaksi viiva tosin nyt oli tummempi kuin aikaisemmin :( en tiiä mutta voihan se olla että ovis on ollut tai sit tuloillaan... alamaha on turvonnut ja selkä ja mahakipu poissa :| no nyt viikonloppua rennosti viettäen ettei tuu liikaa ajateltua näitä...
  2. minski80

    raskaushepatoosi+lääkitys+kutina

    en kyllä ymmärrä miksei ne käynnistä jo :| mulla on käynnistetty jo viikolla 37 ja 2 muuta lähti itekseen syntyyn toinen viikoilla 36 ja toinen 38. toivottelen nyt hyviä vointeja ja tiedän miltä susta tuntuu :hug:
  3. minski80

    raskaushepatoosi+lääkitys+kutina

    mulla hepatoosi ollut jo 3 kertaa ja lääkitys auttanut noin 3päivän sisällä pittää vaan säännöllisesti ottaa.mulla oli käytössä sellainen perunan pesuhanska jolla jalkojani iltaisin rapsuttelin :whistle:
  4. minski80

    Kesällä ja syksyllä aloittavat ja jo yrityksen aloittaneet :) vol. 6

    heips!ovis testi näyttää vahvaa ja haaleeta viivaa ja nyt on ollut alamaha nippailuja ja alaselkä kipeenä ja aika väsynyt olo ollut jo pari päivää mie vaan oottelen et jotain kohta tapahtuis ajattelin huomenna tehä raskaustestin ihan varulta :whistle: tein viimeks raskaustestin 2viikkoa sitten...
  5. minski80

    Kesällä ja syksyllä aloittavat ja jo yrityksen aloittaneet :) vol. 6

    heips!no tilannehhan on se etten todellakaan tiedä kieroista mitään kun ei kuukautiset ole edes juniorin (8kk) jälkeen alkaneet...hmmm..imetyksen olen lopettanut 2kk sitten et silleen jännä juttu mut pitänee kahtella ja kuume on kova joten joidenkin viivojen näkeminenkin aiheuttaa jonkin...
  6. minski80

    Kesällä ja syksyllä aloittavat ja jo yrityksen aloittaneet :) vol. 6

    no moi vaan kaikille :) tulipas tehtyä elämäni ensimmäinen ovistesti ja kaksi viivaa siihen pärähti aika vaaleita molemmat noh nyt lukenut nuista ja jotkut kertoo että ovis testi näyttää myös raskauden :whistle: en tiiä posket punottaa ja taidan huomena taas tehä ja kahtoo vahveneeko viivat...
  7. minski80

    Kesällä ja syksyllä aloittavat ja jo yrityksen aloittaneet :) vol. 6

    heips! mahtuisiko tänne palstaileen ? mulla on kolme lasta ja neljäs on haaveissa ja on jo yrityskin aloitettu.hieman erikoinen tilanne mulla kun ei ole edes kuukautiset alkanut edellisestä vaikka siitä nyt on jo 8kk aikaa =) tässä nyt odotellaan ja kuumeillaan
  8. minski80

    kahdet sydän-äänet kuultu ja rv.27

    tänään viikkoja kasassa 27 ja neuvolassa kuulivat kahdet äänet onko kellään paljastunut kaksos raskaus vasta rakenne-ultran jälkeisillä viikoilla ? mahakin on todella iso ja reippaasti yläkäyrillä .ultra on kolmen viikon päästä ja hieman alkoi mietityttään :(
  9. minski80

    Masupallerot syksy/talvi -09 - talvi/kevät -10

    heippa! kävin taas verikokeessa hcg tulos oli torstaina 149ja tänään 1050 eli taitaapi olla ihan hyvin asiat kun tasainen nousu =) ultraan pääsen 11.2 :heart:
  10. minski80

    Syysvauvasta 2009 kuumeilevat

    mulla oli eilen illalla kolme peittoa =)
  11. minski80

    Syysvauvasta 2009 kuumeilevat

    mä olen aika vähän kirjoitellut ujo kun olen :saint: mulla oli viikko ovulaatiosta pieni vuoto ei voi edes vereksi sanoa ja mieleeni heti tuli kiinnitymisvuoto ja rinnat tietysti muuttui aroiksi ja nännit on tosi hassut hieman turvonneetkin,lämmöt on koholla edelleenkin normi mulla 35,4 ja nyt...
  12. minski80

    Syysvauvasta 2009 kuumeilevat

    kyllä mä nyt uskon että tässä raskaana ollaan (olo sen mukainen) yritystäkin ollut jo vuosi takana :) viime kierrolla mulla oli omega3 ja greippimehu kaverina tais tepsiä :p niin ja tietysti ukko :laugh:
  13. minski80

    Syysvauvasta 2009 kuumeilevat

    mie tuun mielelläni kun vaan opastat että minne :D
  14. minski80

    Syysvauvasta 2009 kuumeilevat

    tere taas ! verikoe otettu hcg oli 149 ja viikoja olis 5 ja risat. terkka piti arvoa ihan normaalina ja kahenviikon päästä uus koe ja neuvola. hieman mietityttää mut jotenkin rauhoittikin :)
  15. minski80

    Syysvauvasta 2009 kuumeilevat

    huomena saan varmistuksen verikokeesta B) mie sitten ilmoittelen ;) pitäkää peukkuja pystyssä :wave:
  16. minski80

    Syysvauvasta 2009 kuumeilevat

    voih !elämäni ensimmäinen haamu :heart: kylmät väreet ja tunnelma katossa =)
  17. minski80

    Syysvauvasta 2009 kuumeilevat

    onnittelut paapelo :flower: täällä edelleen tätiä odotellaan vaan eipä näy mikä tietty loistavaa jos masuasukki olisi sittenkin matkassa :whistle: testin uusin varmaan perjantaina sit kyl pitäs jo luotettava vastaus tulla =)
  18. minski80

    hcg-arvoista

    :'(

Yhteistyössä