Hakutulokset

  1. R

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Onnea kovasti amv!!!Oon seuraillut taustalta sun kuulumisia, tiesin että se plussa vielä tulee:)
  2. R

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    AMV: Voit laittaa mulle yksäriä jos haluat jostain jutella. Voin välillä kirjautua ja tulla kurkkaamaan. Läksin siletä koska en tuntenut sinne enää kuuluvani nykytilanteeni vuoksi enkä tainnut olla ainut joka niin ajatteli.OOn täällä kuitenkin sun taivaltas seurannut, en malta pysyä poissa kokonaan.
  3. R

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Olen joskus täällä palstaillut ja jotkut ehkä muistaakin... Oli pakko tulla ALISALLE toivottamaan hurjasti onnea pienestä tytöstä!!!!Muistan kun saatiin silloin ne km yhtä aikaa ja oli toiveet nollissa. Ja HILLEVILLE suuret pahoittelut negasta, olen seurannut sinun taivaltasi edelleen ja kyllä...
  4. R

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Vaikka en täällä enää pyörikään niin oli pakko taas tulla kurkkimaan:) ALISALLE: aivan hurjasti onnea plussasta ja kyllä tuo sinun hcg arvo lupaa erittäin hyvää!!! HILLEVILLE ja GERPERALLE: oikein paljon onnea seuraaviin hoitoihin! Ja tuosta lapselle kertomisesta. Minusta kenenkään on turha...
  5. R

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Voi Bardolino kuinka ihania uutisia!!!Onnea aivan hirvittävän paljon :heart: Teillä on niin samanmoinen hoitohistoria kuin meillä ja muistan sut pitkän ajan takaa tuolta toisaalta (kirjoitin eri nimimerkillä), että kyllä tuntuu niin hyvältä nuo sinun uutiset!!!! Mun nimimerkin voi poistaa...
  6. R

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Heippa! MAIJATAR: Onnea kovasti siirtoon pääsystä! Haluaisitko kertoa missä klinikalla Suomessa tehdään lahja-alkio hoitoja? Miten jonoon pääsee?Millään ei riittäisi nyt voimat ulkomaille lähtemiseen. VEKARA: Hurja kun sinun raskaus on pitkällä! Oliko sinulla siis tuorealkio vai...
  7. R

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Heippa pitkästä aikaa! VEKARAlle oli pakko tulla kirjoittamaan. Mulla oli pp13 hcg 295 ja siitä syntyi lapsi eli minusta tuo sinun hcg on aivan hyvä!!!Oliko sinulla tuoresiirto vai PAS? Jotkut lääkärithän sanoo, että PASseissa voi olla hiukka alempia arvoja jos alkio on jäänyt hetkeksi...
  8. R

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    MYBABYLLE ja MARRULLE: Onnea hienoista siirroista! RUDYLLE Peukut testipäivälle! PIRILLE ja SUZYANILLE kaikkea hyvää lähestyvään synnytykseen :heart: ASSARI77: Toivon niin kovasti, että nyt pääsisitte siirtoon! PAPILLON: Miten sinulla meni ma ultra? Sitten tuosta vuodon alkamisesta...
  9. R

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Laitoin sulle yksäriä:)
  10. R

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    PAPILLON: Luin sen Invimed klinikan viestin väärin, siinä lukikin, että 1700pln per siirto eli oli jotain reilut 300e. Mutta siinä ei lukenut mitään tuosta 3000e alkumaksusta minkä sinä olit maksanut?Kerrottiinko sinulle siitä heti kun kyselit hintoja vai myöhemmin vasta? Ihmettelempä vaan miksi...
  11. R

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    MARRU ja MYBABY: Kovasti peukkuja, että teidän pienet selviää sulatuksesta!!! GERPERA: Teille sitten vähän sama tilanne kuin täällä meillä, toivotaan molemmille niitä ihmeplussia! Ilmoititko sä muuten silloin sinne Tartoon keskenmenosta? Tuliko vastausta takaisin? Mä ilmotin silloin ja sain...
  12. R

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Yritin poistaa mun nimen tosta listasta, en vaan tiedä onnistuko...Tuli siniseksi toi lista eli siis voisitko Hillevi auttaa jos ei menny oikein? Mun piti pysyä täältä poissa, mutta niin vaan olen täällä käynyt kurkkimassa ;) BARDOLINO: Ihan älyttömästi onnea pienestä vauvanalusta!!!Kyllä...
  13. R

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    ASSARI: Tuosta limisasiasta. Mulla tehty lääkkeellisissä siirroissa siirto aina joskus kp15 tietämillä ja yhden plussan olen saanut niistä omilla soluilla ja kaksi luovutetuilla soluilla (joista toisesta siis tyttö syntynyt) joten ihmettelen kovasti tuota lääkärin väitettä, että kp18-19 pitäisi...
  14. R

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    BARTSULLE hurjasti onnea plussasta!!!Mä arvasin! Nyt onkin pakko käydä täällä kurkkimassa ja jännäämässä sun puolesta =) VEKARAlle paljon onnea testiin!
  15. R

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Mun piti pysyä täältä pois, mutta BARTSULLE oli ihan pakko tulla kirjoittamaan. Mulla alko pp9 ruskea vuoto ja samana päivänä testasin plussan kun aloin odottamaan meidän tyttöä!!!Milloinkaan muulloin mulla ei ole tullut tippakaan PAS:seissa ennen kuin olen lopettanut lääkkeet. Eli ainakin...
  16. R

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Alkioiden adoptiosta: Ennen uutta lakia suomalaisilla klinikoilla oli kahdenlaisia luovutettuja alkioita: pariskuntien lahjoittamia sekä niitä, mitkä oli vartavasten tehty luovuttajien munasoluista ja spermasta. Nykyisin alkioita ei saa enää "luoda" pakkaseen tällaista tarkoitusta varten...
  17. R

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Mulla oli vajaa viikko sitten otettu hcg 304 eli silloin oli kulunut 2vkoa+1pvä kaavinnasta (tänään sain tuloksen ja lääkäri vasta tulossa). Tietääkö kukaan onko tuo ihan tarpeeksi alhainen kun kaavinnasta tosissaan vasta silloin tuo 2 viikkoa? HILLEVIlle vielä kovasti jaksamista!!!!
  18. R

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    SAAGA: Siis montako päivää tarkalleen oli keskenmenosta kun hcg oli vielä reilusti yli satatuhatta? Mietityttää niin kovasti mitä noi mun lukemat pitäis olla( en ole vielä niitä saanut ja tietty mulle tehtiin kaavinta). TYPYLIINI: Saanko kysyä miksi sulla otetaan tuo ca 12-5 jos on kerran...
  19. R

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    ALIISA: Ei voi olla totta, olin jo niin toiveikas...Olen niin kovin kovin pahoillani, en osaa sitä kirjoituksella kuvata :'( Hurjasti jaksamista sinulle ja miehellesi! Pitäkää huoli toisistanne ja hakekaa voimaa toisistanne...Ihana mies taitaa sinulla olla... NENNULIINI: Mites siirrossa kävi...

Yhteistyössä