Hakutulokset

  1. H

    ***SYYSMASSUKAT 2008 syyskuussa***

    Meille syntyi 7.9. (rv 39+2) eli päivää ennen suunniteltua käynnistystä potra poika (3825g ja 52 cm). Synnytyksen lopusta ei vauhtia ja vaaratilanteita puuttunut, joten jätän synnytyskertomuksen sikseen kaikkia vielä mahallisia ensikertalaisia ajatellen. Mutta nyt olemme kuitenkin päässeet...
  2. H

    ***SYYSMASSUKAT 2008 syyskuussa***

    Onnea Masulle ja Katjuskalle pojista! Ja sympatiat Jouskarille; mulla kanssa täällä edessä piiitkä viikonloppu. Perjantaina olin lääkärissä ja odotetusti määrättiin käynnistys maanantaiksi. Hepatoosi ei hirveästi vaivaa ja vauva voi toistaiseksi hienosti, mutta eivät halua ottaa mitään riskejä...
  3. H

    ***SYYSMASSUKAT 2008 syyskuussa***

    Onnittelut elohiirelle ja perheelle! Ja Hilbertille kovasti onnea ja voimia matkaan! Tule sitten kertomaan, miten meni. Mua kiinnostaa, kun olen itsekin tuossa "käynnistysvaarassa" ja sillä jotkut niin pelottelee. Nawille sen verran sydänäänistä, että ei varmasti tarvitse olla huolissaan, jos...
  4. H

    ***SYYSMASSUKAT 2008 syyskuussa***

    SUURET onnittelut kaikille jo vauvelin saaneille! Mä olen täältä taustalta seuraillut tilanteita, vaikka itse olenkin tosi laiska kirjoittelemaan. Omaa napaa sen verran, että mulla alkoi raskaushepatoosi oireilemaan heti äitiysloman alettua ja nyt sitten vauvan vointia tarkkaillaan äippäpolilla...
  5. H

    ***SYYSMASSUKAT 2008 heinäkuun helteissä***

    Huomenia pitkästä aikaa! Tännehän on taas hirmuisesti tullut tekstiä sitten viime käväisyn. Mulla on alkanut joku loppuraskauden touhotuskausi. Olen ollut muutaman päivän kesälomalla ja koko ajan sellainen olo, että pitäisi siivota, pestä pikkuisia vaatteita jne., vaikka ilmojen puolesta...
  6. H

    ***SYYSMASSUKAT 2008 heinäkuun helteissä***

    Huomenia! Täällä viikot paukkuu eli tänään 30 tasan. Alkuviikosta kävin täällä mesoamassa kela-hakemuksen hukkaamisesta töissä. No löysivät sen sitten kyllä vielä samana päivänä. Oli vähän unohtunut yli kuukaudeksi jonkun pöydälle. Mutta turhaan kuitenkin otin pulttia asiassa, sillä tänään Kelan...
  7. H

    ***SYYSMASSUKAT 2008 heinäkuun helteissä***

    Huomenta, Pakko tulla mekastamaan tänne, kun soitin juuri Kelaan varmistaakseni, onko työantajalle reilu kuukausi sitten toimittamani äitiysraha/-pakkaus- yms. paperit saapuneet sinne, kun netissä ei mitään merkintää siitä vielä ollut. No eivät olleet saapuneet. Töissä tosiaan täti lupasi...
  8. H

    SYYSMASSUKAT (kesäkuun loppu)

    Hei, Vieläkö mahtuu yksi mattimyöhäinen mukaan tähän ketjuun? Nyt kun H-hetki vähitellen lähenee alkaa ajatukset pyöriä sen verran tuossa oman navan ympärillä, että tekee mieli niitä juttuja päästä johonkin purkamaan, vaikka olenkin aika laiska palstoille kirjoittelija. Esikoista odotellaan...
  9. H

    Ranskalais-suomalaisia/monikulttuurisia perheitä?

    Hei, Kyselen muiden ranskalais-suomalaisten tai yleensä monikulttuuristen perheiden perään. Meillä siis mies ranskalainen (26 v.) ja minä suomalainen (26 v.) ja esikoista odotetaan. Asumme pk-seudulla. Olisi kiva kuulla/tutustua muihin vastaaviin perheisiin nyt vauvan tulon myötä. T...

Yhteistyössä