Hakutulokset

  1. V

    Viikon pikakuulumiset, kiitos!!!

    Heip! Ihan kamalasti vierotusoireita kun viikon olen joutunut täältä pois olemaan kiireiden vuoksi. =) Kertokaas uusimmat juorut ym. palstalta! ;)
  2. V

    Siiiisssttiiiiiii !!!

    :wave:
  3. V

    Mies yllätti (matkailusta)

    Mies soitti töistä, oli nähnyt lentokoneen laskeutuvan lentokentälle ja sanoi että eiköhän lähdetä reissuun. :heart: Ikinä emme ole käyneet Tallinnaa kauempana joten nyt vinkkejä kehiin sisaret!!!! :attn: Miestä kiinnostaisi aurinkoloma, minua taas kaupunkiloma. Edullinen paikka tulisi...
  4. V

    Meinaatteko kattoo Uinuvan lemmikin?

    :wave: Tuskin kokonaan kyllä jaksan.
  5. V

    Anteeks, mut saako....

    ... täällä tupakoida...??
  6. V

    Heippa

    Hyvää lauantai-iltaa vaan kaikille! Ei muuta ku kippis! :D
  7. V

    Synttärikemut lähestyy

    Eli, tytön synttärit lähenee ja aattelin tehä voileipäkakun. Millä olette päällystäneet kakun? Ite ajattelin tuorejuustoa mikä on hieman notkistettu kermaviilillä... =)
  8. V

    Mitä mieltä tälläisestä työstä?

    http://www.mol.fi/paikat/Job.do?lang=fi&jobID=6957215&index=113&anchor=6957215 Tuossa näyttäisi olevan ihan takuupalkka, ei mitään provisiota.. Onko kenelläkään kokemusta tälläisestä työstä? =)
  9. V

    Sanonpa vaan......

    ARGGGHHHHH!!!! :headwall: :headwall: :headwall:
  10. V

    Mitäs ruokaa mie tekisin...?

    Jauhelihasta ois tarkotus jotakin kevyttä, hyvää ruokaa tehä just nyt kohta. Vinkkejä ja ideoita kiitos. Miun pää lyö iha tyhjää. :headwall:
  11. V

    Onko 3v:lle allergialääkettä...?

    Onko apteekissa tarjolla 3 vuotiaalle allergialääkettä ilman reseptiä...? Kovasti epäilen, mutta kysynpä kumminkin. :whistle:
  12. V

    Vieläkö täällä kukaan tänään maistelee...?

    Hih...! :wave: :wave:
  13. V

    Minä täällä hei!

    :wave: Hellou! Toivottelenpa tässä kaikille oikein ratkiriemukasta ja aurinkoista Vappua !!! Ps. Oon siis uus täällä, toivottavasti mahtuu mukaan höpisemään.

Yhteistyössä