Hakutulokset

  1. M

    Kouvolan seutu

    Moe! Onpas ilmoja pidellyt, oih B) . Sitä vaan rupesin laittamaan, että Nassukka keräätkö vielä niitä bona koodeja? Mie sain 40 pointsia jostain kyselystä, joten nyt en tarvi niitä enempää, kun sain tarvittavat pisteet kasaan. Jos tarviit, niin voin laitella niitä sulle? t. Milla ja Maija
  2. M

    Kouvolan seutu

    Oukei, mekin passaillaan siinä about puol 10. Tosiaa kiva, kun muitakin tulossa =). Niin ja onnittelut Matildallekin :flower:. Ajatella miten nopeasti on mennyt tää vuosi, oho :o. Nähdään :wave: . t. Milla ja Maija
  3. M

    Kouvolan seutu

    Maija ja Olli ja muut =). Meillekin on tuo vauvatapaaminen nykyään päiväuniaikaan, joten mekin voitais puistoilla muuna parempana ajankohtana. Onko silloin keskiviikkona se vapaan leikin päivä vai mikä? t. Milla ja Maija
  4. M

    Kouvolan seutu

    Oih, ISOT ONNITTELUT Veikon siskolle ja äidille ja siis koko perheelle :heart: :heart:. On ne pienet vaan niiiiin suloisia, oih =). t. Milla ja Maija
  5. M

    Kouvolan seutu

    Erica! Sie, kun oot ihan mahdottoman hyvä kakkunainen, niin kerrohan joku esimerkki hyvästä täytekakun täytteestä. Mie tässä pohdin Maijan tulevia 1 vee synttäreitä ja oon oikeesti kädetön noiden kakkujen kanssa :ashamed:. Joten jeesis kaverii hädässä, pliis =). Esim. silloin pikkujouluissa...
  6. M

    Kouvolan seutu

    Moron B) ! Miekiiiiii pääsen ruokailuun, jeeeee :p. Tosi kiva päästä vähän tuulettuu, oih lasken päiviä ;) Pentsojalle ollaan kovasti perjantaina tulossa, kunhan ei olla kipeitä. Meilläkin on ollut tässä lähiaikoina vaikka muille jakaa. Ensin oli Maijalla nuhaa, sitten tulikin...
  7. M

    Kouvolan seutu

    Himmeli.... Meillä ollaan nyt sitten nuhassa :snotty:. Harmi harmi :( . Jääpä sitten tänään puistoilut tekemättä, sorry! t. Milla ja Maija
  8. M

    Kouvolan seutu

    Moi! Kiitos vaan täältäkin suunnalta aivan mahtavista syömingeistä viime perjantaina Pentsojassa, nam nam. Me ollaan ainakin menossa perjantaina Pentsojaan Maijan kanssa. Saadaanko Annasta ja Eeliksestä seuraa? t. Milla ja Maija tänään tasan 10 kk
  9. M

    Kouvolan seutu

    Jeeees, Pentsojan pikkarit B). Mie lupaudun tekemään joulutorttuja :p. Onkohan meitä minkä verran tulossa eli teenkö niitä paljon vai helv....tin paljon ;) Nyt mie starttaan Mikkeliin ja tenttiin :wave:. Nähdään parin päivän päästä! t. Milla ja Maija
  10. M

    Kouvolan seutu

    Hemmetti, mie joudun peruu kanssa tän iltaiset treffit, sorry :ashamed:. Kävipäs sitten niin, että en saa Maijalle hoitajaa, harmin harmi! Olin jo niin odottanut tätä iltaa :'(. t. Milla ja Maija
  11. M

    Kouvolan seutu

    TipTapTipTap...... Mie ilmoittaudun syöminkeihin, jesh B). Ja näillä näkymin kyllä Maijan kanssa myös Pentsojan pikkareihin. Kivaa, kun on jotain kivaa tiedossa =). Jotenkin mun oma olo on yhtä harmaa kuin toi ilmakin, joten piristys tekee gutaa :kieh:. Meillä on nyt taas alkaneet ne...
  12. M

    Kouvolan seutu

    Jeps, tulossa ollaan myös me Maijan kanssa :). Nähdään kohta! Kunhan saan tuon tytön ensin heräämään päikkäreiltä :whistle:. t. Milla ja Maija
  13. M

    Kouvolan seutu

    Terkkuja Tukholmasta B). Voin kyllä lämpimästi suositella Siljaa pienen lapsen kanssa matkaajille. Todella mahtavaa palvelua ja esim. seisovassa pöydässä tarjoilijat huomioivat pientä koko ajan ja kyselivät tarvitseeko hän jotain. Matkasänky oli jo hytissä valmiina ja aina ruokaillessa joku...
  14. M

    Kouvolan seutu

    Moron! Jee, miekin haluan Rossoon tiistaina! Tulee nimittäin niiiin tarpeeseen "irrottelu". Meillä Maijan nuha se vaan jatkuu ja jatkuu :snotty:. Luulen ettei toi korvatulehduskaan ole lähtenyt mihinkään, vaikka lääkkeitä syöty kohta kuuri loppuun :(. Onko teillä muilla, joilla ollut...
  15. M

    Kouvolan seutu

    Meillä on korvatulehdus :(. Oiken märkivä sellainen! Voi hitsin hitsi! Nyt on sitten 7 päivän antibiootit + reseptillä nenukkatippoja. Ihmettelinkin kyllä miksi Maijan nukahtaminen on nykyään niin vaikeaa + ei ole ruokahalua, voi ressua :heart:. Olis pitänyt viedä lääkäriin jo aikaisemmin...
  16. M

    Kouvolan seutu

    Meillä sama tilanne kuin Heidillä ja Matildalla. Täälläkin ollaan oltu nyt pari päivää tosi kovassa nuhassa :snotty: . Ja tosiaan jos ei tapahdu jotain ihmeparantumista, niin mekään ei kyllä huomenna tulla tartuttamaan teitä muita. Mä niin odotin huomista, että päästäis pitkästä aikaa...
  17. M

    Kouvolan seutu

    Heippa! Sipulle tässä tsemppausta.... Eli silloin, kun mie odotin Maijaa, niin tunsin liikkeet vasta tooodella myöhäisillä viikoilla. Taisi olla peräti rv 20+ jotain :o. Olin koko raskausajan sitä mieltä, että vauva liikkuu tooodella vaisusti. Pessimistinä olin satavarma, että kaikki ei voi...
  18. M

    Kouvolan seutu

    Moi! Oli maanantaina puhetta Minna sun kanssa noista Maijan strategisista mitoista 3 kk ikäisenä. En muistanut niitä, mutta kaivoin äsken neuvolakortin esiin ja tässä nämä: pituus 56.5 cm ja 5.490 g. Lähtötilannehan tytöllä oli siis 46 cm ja 2.910 g. Pieni, suloinen kirppu meillä siis asustaa...
  19. M

    Kouvolan seutu

    Heippulis! Jes, ehdottomasti otetaan uusiksi toi eilinen syöminen. Jutut jäi vielä ihan kesken :laugh:. Ihanaa, rentouttavaa ja mukavaa, jes! Tällaista lisää, niin kyllä taas jaksaa puurtaa arkea =). Suosittelen kaikille sitä aivan järkyttävän kokoista Amarilloin jäätelöannosta, voi morjes...
  20. M

    Kouvolan seutu

    Moi! Perk....leen netti, kun en ole päässyt tänne koko päivänä, murmur! Joo siis mie oon tulossa huomenna Amarilloon, kuten Aleida tossa pari viestiä edempänä sanoikin. Joo toi pöytävaraus vois olla jees, koska kuitenkin meitä on suht monta tulossa. Onpas kiva nähdä pitkästä aikaa =)...

Yhteistyössä