Hakutulokset

  1. J

    Huhtikuun hurmurit 2015

    Minisport: Meillä ei ole vielä siirrytty turvaistuimeen. Mahtuu hyvin vielä kaukaloon eikä oikeastaan kiukkua siinä, joten varmaan kesän kynnyksellä sitten. Itse olen kyllä ihan yhtä hukassa noiden istuimien kanssa. Haluaisin selkä menosuuntaan olevan, mutta tuntuu että nuo istuimet vievät ihan...
  2. J

    Huhtikuun hurmurit 2015

    9 kk kuulumisia myös meiltä. Joulun jälkeen meillä opittiin konttaamaan ja istumaan ihan itse. Nyt lempipuuhaa on kaiken tyhjentäminen tai hajottaminen. Kengät on ihan huippujuttu. Montakohan kertaa olen korjannut kengät takaisin. :) Mutta ihan sama, pääasia että tytöllä on mielenkiintoista...
  3. J

    Huhtikuun hurmurit 2015

    Mukava kuulla Paulanna teidän kuulumisia. Varmasti on vilskettä kun molemmat liikku ja silmät pitäisi olla molempien perässä. :) Meillä ollaan huomenna 8 kk! Tänään oli neuvolalääkäri. Onko kukaan muu tuntenut melko turhaksi nuo neuvolakäynnit varsinkin kun vauvat alkaa olla isomnpia. Tuntuu...
  4. J

    Huhtikuun hurmurit 2015

    Boomkaa: Hurjaa, että teillä mennään jo eteenpäin kovaa vauhtia! Meillä opittiin muutama päivä sitten ryömimään. Houkuttimeksi tarvi vain värikkään karkkipaperin lattialle, niin sen perään lähti. Nyt sitten kiinnostaa pistorasiat ja johdot. Maton päällä ei vielä pääse eteenpäin ja kiukustuu...
  5. J

    Huhtikuun hurmurit 2015

    Meillä oltiin 6 kk neuvolassa 8025g ja 72,1 cm Pituuskasvu aika hurjaa, mutta isä on pitkä joten saa nähdä miten pituuskasvu etenee kasvaessa. Katsoin juuri kalenteria ja meilläkin ollaan jo puolentoista viikon päästä 7 kk. Meillä ei vielä ryömitä tai kontata. Navan ympäri kyllä käännytään...
  6. J

    Huhtikuun hurmurit 2015

    Täällä on maisteltu jo useita eri kasviksia ja hedelmäsoseita. Kasvun puolesta ei olisi meilläkään ollut tarvetta, mutta ihan totutellaan. Tosin neiti söis jo varmaan enemmänkin. Ja kaikk ruoka menee hyvällä halulla kurkkuun. Vaikka soseet olen jättänyt aavistuksen rakeiseksi, niin kuuluu vaan...
  7. J

    Huhtikuun hurmurit 2015

    lakka: Oon kans kateellinen sun lomalle. Ah, lämpöä, sitä tarvis kohta jo tähän syksyyn. Just tänään sanoin miehelle, että olis nyt just ihana lähteä jonnekin lämpimään. Mutta ehkä sitten joskus. Nyt täytyy vähän säästellä, jos sattuisi se isompi asunto löytymään jossain välin. Ja totta tuokin...
  8. J

    Huhtikuun hurmurit 2015

    Aika rientää nopeesti ja puolentoista viikon päästä meillä ollaan jo 5 kk. Huh.. Kovasti meillä olisi menohaluja neidillä eteenpäin, mutta kun ei oikein vielä hoksaa, miten se tapahtuu. Ja sit iskee turhautuminen. Kiinteitä meillä on hiljakseen aloiteltu maistelemaan, bataattia porkkanaa ja...
  9. J

    Huhtikuun hurmurit 2015

    Kevis: Voi olla että tylsyys vaan vaivaa neitiä vaunuissa. Kuomuakaan ei voi ulkona laskea alas kun aurinko paistaa muuten silmiin. Kaupoilla usein laskenkin kuomua että näkee ympärilleen. Itsekin olen miettinyt tuota liikkeellelähtöä ja mitä kaikkea täytyisi suojata tai korjata pois. Tottahan...
  10. J

    Huhtikuun hurmurit 2015

    Lakka: öisin ei heräile samalla lailla. Meillä nukutaan n. Klo 20 - 7 kahdella syötöllä. Alkuun tuo pinnikseen nukahtaminenkin päivällä oli samanlaista, eli heräs puolen tunnin päästä, eikä saanut uudestaan nukkumaan vaikka selvästi väsytti. Nyt jos päivällä havahtuu pinniksessä, niin yleensä...
  11. J

    Huhtikuun hurmurit 2015

    Kiva että teillä Kevis Poikanen tykkää vauvauinnista. Meillä ei ole aloitettu mitää erityistä vauvan kanssa. Katsotaan sitten hieman vanhempana. Jotain esim äiti-lapsijumppaa yms voitais miettiä jossain vaiheessa. Eiköhän se meillä jotain liikunnallista tule olemaan, kun vanhemmatkin tykkää...
  12. J

    Huhtikuun hurmurit 2015

    BebeBanbino: mikäs siellä on tilanne? Itse en osaa sanoa noista testeistä, kun niin harvoin mitään viivaa edes niissä nähnyt. Täällä on käyty 4 kk neuvolassa. Neiti kasvaa hyvin, painoa melkein 7 kg ja pituuttakin 66 cm. Vielä korvikkeella mennään. Saa kuulemma pikkuhiljaa ryhtyä maistelemaan...
  13. J

    Huhtikuun hurmurit 2015

    Hienon määrän olet lakka saanut luovutettua maitoa! Huh, meillä on nyt ollut tytön kanssa tekemistä siitä lähtien, kun oppi kääntymään vatsalleen. Joka väliin yritetään kääntyä ja kun pari kertaa on kääntynyt, niin sitten alkaa järjetön huuto, ettei jaksa olla mahallaan, mutta myöskään...
  14. J

    Huhtikuun hurmurit 2015

    Tänään meillä opittiin kääntymään ihan itse selältä vatsalleen. Nyt ei ole enää kellään kivaa, kun ei jaksa kauaa olla vielä vatsallaan vaan alkaa huutaa ja selällään kun on, niin pitää päästä vatsalleen. Ja missään ei ole nyt hyvä. :)
  15. J

    Huhtikuun hurmurit 2015

    Täälläkin mies vielä ensi viikon lomalla ja sitten taas vietetään tytön kanssa kahdestaan päivät. Ja jossain vaiheessa tulee syksypimeys ja sateet. Silloin ainakin on entistä vaikeempi lähteä ulos. Vauvakavereitakaan ei oikein ole. Jotain perhekerhoa tai vastaavaa vois miettiä, mutta jotenkin...
  16. J

    Huhtikuun hurmurit 2015

    Bebe: Pikaisesti puhelimella kommentoin. Meilläkin kakka muuttui tytöllä limaiseksi ja vihreäksi. Ja todellakin kakkasi joka syönnin yhteydessä. Tosin meillä korvikkeella. Pyllykin meni ihan ruvelle. Käytiin lääkärissä ja epäili vaan jotain vatsapöpöä, kun oli alkanut yhtäkkiä. Noh, omneolla...
  17. J

    Huhtikuun hurmurit 2015

    Aika menee nopeesti kun uusia huhtikuisia alkaa jo olemaan. Meidän neitihän on jo iso. Viimeksi eilen totesin, kun käytiin kauppakeskuksessa vaipanvaihdossa ja siellä oli niin pieniä vauvoja. :) Lakka: meillä käytiin hakemassa kyytiläinen 21.7. Tosin tuoreena sellaisena :LOL:. Noh, seitsemän...
  18. J

    Huhtikuun hurmurit 2015

    Meillä oli eilen 3 kk neuvola. Neiti on 62,5 cm pitkä ja painoa 30 grammaa vaille 6 kiloa. Hyvin kasvaa omalla käyrällä. Saatiin myös rokotteet ja rotavahvistus. Pitihän niitä piikkejä huutaa, mutta aika nopsaa meni ohi. Eilisen ja tänään on tyttö ollut aika väsynyt, ei ole jaksanu leikkiä niin...
  19. J

    Huhtikuun hurmurit 2015

    Tuttia meillä on syöty melkein alusta lähtien. On kyllä ollut oiva apu rauhoittuessa. Unille mennessä jos tutti jää suuhun, niin herää kun se tipahtaa suusta pois. Joten täytyy aina odottaa, että nukahtaa kunnolla ja tällöin tipauttaa itse tutin pois. Meillä tyttö on varmaan viime päivinä...
  20. J

    Huhtikuun hurmurit 2015

    bebebanbino kuuloostaa varsin tutuilta nuo kuvailemasi oireet vauvalla. Meillä siis tyttö myös nyt 2,5 kk. Rintaraivareita alkoi saada muutama viikko sitten ja tissiä oli turha yrittää tarjotakaan. Tosin meillä oli muutenkin jo vähentynyt tissillä syöminen. Ja nuo vaunulenkit on ihan kuin...

Yhteistyössä