Hakutulokset

  1. E

    Onko joku saanut jo sikainfluenssarokotteen?

    Sain rokotteen eilen. Ei muita oireita tähän mennessä kuin pistokohdan alue hieman arka. Rv 40.
  2. E

    Kasvaako siellä kukaan, missä maha?

    Täällä kanssa yksi pienimasuinen. Olen myös ollut välillä huolissani, kun masu on niin pieni. Eikä se ole vieläkään kovin iso, vaikka laskettuaika on jo ensi viikolla. Määräaikaisen työn loppuvaiheessa töissä kyseltiin, että "mitäs seuraavaksi aion tehdä?" Olivat ihmeissään, kun kerroin, että...
  3. E

    Luomen poisto raskausaikana

    Voikohan raskausaikana poistattaa luomen/luomia?
  4. E

    Luomen poisto raskausaikana

    Voikohan raskausaikana poistattaa luomen/luomia?
  5. E

    Lugesteron

    Onko kokemuksia lugesteronin käytöstä? Aloitin juuri niiden käytön emättimen kautta. Ensimmäisellä kerralla sain pillerin laitettua hyvin, mutta nyt kun yritin toisen kerran laittaa niin sattui sen verran, etten onnistunut. Mietin vaan, voiko tuo ensimmäinenkin lääke jo ärsyttää niin ettei...
  6. E

    Raskaus ja beetasalpaajat

    Kiitos vastauksestasi. =) Kyllähän olen itsekin yrittänyt (ja välillä onnistunutkin) ajatella, että parempi ottaa lääke kuin kituuttaa huonon olon kanssa ilman lääkettä. Mutta silti väliin iskee kausia jolloin alan epäillä lääkkeen ottamista. Mutta kai maailmassa muitakin odottajia, jotka...
  7. E

    Raskaus ja beetasalpaajat

    Joutuuko kukaan muu käyttämään odotusaikana beetasalpaajia? Itselläni on käytössä propal 40 mg 1-3 tablettia/pv rytmihäiriöihin, tarvittaessa. Viime yönäkin tykytti taas todella ja oli otettava lääke. Jotenkin vaan huono omatunto, kun joutuu lääkettä ottamaan, vaikka lääkkeeni nimenomaan...
  8. E

    Raskaus ja korkea lepopulssi

    Leposykkeeni on viime aikoina ollut alimmillaan 83, yleensä 90-105 ja kun menee yli sadan niin silloin tuntuu, että hengityskin vaikeutuu. Tällöin tuntuu pienetkin kotiaskareet ylitsepääsemättömiltä. Silloin, kun sain flimmerin syke oli siinä 150 kieppeillä.
  9. E

    munatorven aukiolotutkimus!!!!!

    Itselleni tehtiin se noin vuosi sitten. Otin myös etukäteen särkylääkettä. Minun kohdallani se oli kivuton toimenpide eikä kestänyt kauaa.
  10. E

    Raskaus ja korkea lepopulssi

    Lääke vaihdettiin propaliin (40mg). Ja sitä otan tarvittaessa. Onneksi ei ole tarvinnut ottaa kovin usein ja olenkin ottanut vain puolikkaan silloin kun on tarvetta. Toivon vaan ettei nyt raskausaikana tule flimmereitä. Viime syksynä sain yhden, jonka jälkeen olen taistellut tämän korkean...
  11. E

    Raskaus ja korkea lepopulssi

    Onko kellään kokemusta raskaudesta ja korkeasta lepopulssista? Onko ollut siihen lääkitystä raskauden aikana? Itselläni on ollut käytössä bisoprolol, mutta nyt kun sain tietää olevani raskaana, on alkanut pelottaa voiko noita lääkeitä syödä raskauden aikana. Olen kyllä menossa lääkäriin...

Yhteistyössä